NAV Show hier je flockfolie creaties
+77
Floor
Steep
Happydobby
koNijntje
Highway
Aagje!
Jezzie
hellowkitty
Jules
Femmem
Supertalentje
red rose
Mida4you
Purpleflower
Parel
joyce0606
love
TGR
piertje
Woezies
blonky1986
LMCurious
TukTuk
Tazz
shadow
JustMeDaan
Darius
teletascha
Ugly Betty
Cupcake
maiadebij
**_pearl_**
meisjesmama
Susan
PapillonRose
liesje
holaagirl
keverke26
meisje
Lejow
Lilypie
Mizzie
*Troela*
Pien
Flower_L
Teddyaapje
Pussycat
mickey
Dolphinne
Viva
Funk
Mama_1987
Pompoen
Océane
yes1984
Sofie
snoezel
ShallY
dizzy
kwak
Printje
Leine
SarahKey
Roodkapje
Smaragdje
Wennes
Parisienne
Meeko
PiP
Roos
_Jet
Liadan
LindaK
moepie
MissD
duckie
-Ieniemienie-
81 plaatsers
Pagina 12 van 23
Pagina 12 van 23 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23
Re: NAV Show hier je flockfolie creaties
De groene vleugels en de pootjes zijn bij mij Flockfolie, de rest dus flex.Wennes schreef:Flower_L schreef:Liadan schreef:Volgens mij is flockfolie velours en flexfolie glad.Wennes schreef:Wat is het verschil tussen de hotfix flockfolie of de flexfolie?
klopt. ik heb een shirtje gemaakt met glitter flexfolie. Is gewoon glad, en werkt hetzelfde als flockfolie.
Bedankt!
De meesten hier gebruiken toch flockfolie?
Het is net wat jij leuker/mooier vindt!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:De groene vleugels en de pootjes zijn bij mij Flockfolie, de rest dus flex.Wennes schreef:Flower_L schreef:Liadan schreef:Volgens mij is flockfolie velours en flexfolie glad.Wennes schreef:Wat is het verschil tussen de hotfix flockfolie of de flexfolie?
klopt. ik heb een shirtje gemaakt met glitter flexfolie. Is gewoon glad, en werkt hetzelfde als flockfolie.
Bedankt!
De meesten hier gebruiken toch flockfolie?
Het is net wat jij leuker/mooier vindt!
Ik ben aan het kijken wat ik wil bestellen.
Kan het beiden wel over elkaar of bv flex niet over flock?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had flexfolie gebruikt, maar waarschijnlijk het strijkijzer of te heet of te lang erop gehouden, nu zie je de gaatjes van het strijkijzer op de folie.. maar als je het niet weet zie je het niet haha...
Ik krijg mijn foto's niet geplaatst:s kan iemand ze misschien voor mij plaatsen? Zou ik heel leuk vinden
Gr stephanie
Ik krijg mijn foto's niet geplaatst:s kan iemand ze misschien voor mij plaatsen? Zou ik heel leuk vinden
Gr stephanie
keverke26- Fluisteraar
- Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11
wat is het verschil tussen flex en flock folie ?? waar werken jullie allemaal mee ?
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
hier ook de flockfolie binnen, ik begin het liefst meteen!! Ben erg benieuwd wat voor creaties ik kan maken en hoe ik het er vanaf breng ik ben niet zo handig namelijk
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
2 creaties van mij ik vind ze zelf goed gelukt alleen verschoof bij woezel en pip de pootjes
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Ik heb zojuist ook wat flockfolie besteld...nu nog een leuke afbeelding zoeken!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
ik heb mijn eerste shirtjes gemaakt!
was een kraamcadeautje en ze vonden het onwijs leuk met als gevolg dat het kleine meisje "mijn" shirtje aan heeft!
zal binnenkort even een foto posten.
was een kraamcadeautje en ze vonden het onwijs leuk met als gevolg dat het kleine meisje "mijn" shirtje aan heeft!
zal binnenkort even een foto posten.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
*weg*
mijn eerste vier creaties!
die kikker achtig iets was echt een drama!ik had glitter flexfolie als oog en die is 2x gekrompen, de eerste keer kon ik het er af halen en de 2 keer was het helemaal verkreukeld en die kreeg ik er niet meer af dus daar zit nu roze over heen, iets minder mooi maar ja, het heeft een oog
Laatst aangepast door kwak op wo 26 okt 2011 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
kwak- Ratel
Leuk kwak, ik wilde je naam met de e typen, haha!
Ik vind je kikker achtig iets leuk gelukt en het vlindertje op de 1e foto ook erg leuk!
Wat staat er op het mutsje?
Ik vind je kikker achtig iets leuk gelukt en het vlindertje op de 1e foto ook erg leuk!
Wat staat er op het mutsje?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
viva!! nee, hier is het met een A!
op het mutsje staat "kleine zus" het vlindertje op het mutsje is het zelfde als op het truitje.
op het mutsje staat "kleine zus" het vlindertje op het mutsje is het zelfde als op het truitje.
kwak- Ratel
Kwak, staat er op het laatste shirtje **** (heb de naam voor je verwijderd)? dat kan ik minder goed lezen, vind ze wel erg leuk.
Ik wil eigenlijk ook iets gaan maken maar weet nog niet goed wat. Heb hier zoveel leuke dingen voorbij zien komen...
Ik wil eigenlijk ook iets gaan maken maar weet nog niet goed wat. Heb hier zoveel leuke dingen voorbij zien komen...
Laatst aangepast door Printje op wo 26 okt 2011 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
bruintje beer, klopt, zo heet mijn dochter.
Laatst aangepast door kwak op wo 26 okt 2011 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt
kwak- Ratel
kwak schreef:viva!! nee, hier is het met een A!
Sorry, haha!
Lief, erg leuk vlindertje!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Om alvast in de sinterklaassferen te komen, hier een shirtje voor Yara (net gestreken vandaar de ruitjes erop). De mijtertjes zitten op haar bovenarmen:
Voor Kian ga ik er ook 1 maken met een grote mijter op de voorkant of een cadeautje, ik weet het nog niet .
Voor Kian ga ik er ook 1 maken met een grote mijter op de voorkant of een cadeautje, ik weet het nog niet .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan wat kei leuk zeg, je brengt me op een idee!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
wat leuk gedaan
ik heb vandaag mn flockfolie ontvangen, en de shirtjes hangen al te drogen dus zo maar eens op zoek naar leuke afbeeldingen en aan de slag
ik heb vandaag mn flockfolie ontvangen, en de shirtjes hangen al te drogen dus zo maar eens op zoek naar leuke afbeeldingen en aan de slag
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
IK heb vandaag ook de flockfolie ontvangen, alleen zat er geen gebruiksaanwijzing bij.
Nu heb ik hier het een en ander kunnen lezen maar ik ben nu een uil aan het knippen en wil voordat ik het erop ga strijken toch nog even om verheldering vragen.
De flockfoli heeft 2 glanzende plasticachtige zijden. Een kant maar de kleur glanzend en aan de andere kant zit ook een plastic laagje wat de kleur erg dof en grauw maakt.
Rara welke kant is de hecht zich na het strijken vast op het shirt ?
Nu heb ik hier het een en ander kunnen lezen maar ik ben nu een uil aan het knippen en wil voordat ik het erop ga strijken toch nog even om verheldering vragen.
De flockfoli heeft 2 glanzende plasticachtige zijden. Een kant maar de kleur glanzend en aan de andere kant zit ook een plastic laagje wat de kleur erg dof en grauw maakt.
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
heb nu een plaatje geknipt en ben druk aan het strijken.. maar heb wat punten dr aan zitten maar die laten elke keer los... wat doe ik nie goed??
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
ik peuter van te voren de folie iets los en zo zie je welke kant je boven moet leggen!Cupcake schreef:IK heb vandaag ook de flockfolie ontvangen, alleen zat er geen gebruiksaanwijzing bij.
Anders staat het in dit topic al wel 2 of 3 keer beschreven, ik weet het zo niet omdat ik het dus anders doe.
Duckie: Ik zou het niet weten, ik streek dan nog een keer en zat het wel vast en toen ze het aan had zag ik ook 1 puntje en die heb ik ook nog een keer gestreken. Hij gaat vandaag voor het eerst de was in, ben benieuwd!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Bedankt! Inmiddels de afbeelding geknipt en ga NU strijken
Cupcake- Fluisteraar
Het is gelukt!
Jeetje bij wit is het 2x misgegaan en de afbeelding op de theedoek gaan plakken haha. Moeilijk om daar het verschil te zien.
Ik ben er wel heel tevreden over!
Jeetje bij wit is het 2x misgegaan en de afbeelding op de theedoek gaan plakken haha. Moeilijk om daar het verschil te zien.
Ik ben er wel heel tevreden over!
Cupcake- Fluisteraar
Leuk cupcake (en alle anderen ook). Lijkt me leuk om het ook te maken, maar om er nou één voor mezelf te maken
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien een domme vraag, maar hoe trekken jullie de afbeelding over op het folie?Trek je het van elkaar en leg je de afbeelding ertussen?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Pagina 12 van 23 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» nav het eerste pakje..Show hier!
» Show je naai-creaties!
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» NAV Show hier je geboortekaartje!
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Show je naai-creaties!
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» NAV Show hier je geboortekaartje!
» Show hier de foto's van je kindjes!
Pagina 12 van 23
Permissies van dit forum: