Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar de kapper geweest (foto)

+27
Schaapke
xxDila
Coccinelle
Jeanette
Pandora
Mamsie
Toet
Tazz
Possom
Sarah1985
Jordana
Kabouter
Rizzo
Oasis
Suus
Pussycat
Leine
smooch
SnowWhite
Lavendel
Monte
Spring
Lotus
Bubbelicious
Shisha
SoGood
Marin
31 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Marin vr 7 okt 2011 - 23:08

Vandaag zit het zo:

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 7aa08bce

Moet heel erg oppassen dat ik geen vleugeltjes krijg dus.

Pandora, ja dat kan ik ook nog wel eens proberen, dan zit het wat speelser.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 23:14

Toch vind ik het ook zo harstikke leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Coccinelle za 8 okt 2011 - 0:59

Ik vind het je ook goed staan, beter zelfs dan dat lange denk ik. En zoals Zusje al zei, het oogt ook gezonder nu het geknipt is.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 1:01

Ik zou het irritant vinden en met een speldje vastzetten naar de zijkant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 1:03

Oe ja Zusje idd bij mij zou het ook aan de kant gaan hahah. Zo irritant als het voor mijn ogen zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  xxDila za 8 okt 2011 - 1:03

Hoewel dit je niet misstaat, vond ik je langer haar toch mooier, eerlijk gezegd.. Embarassed
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 1:05

Zusje schreef:Was het niet 'gewoon nodig'? Je haar oogt veel gezonder nu in ieder geval. Ik zou het, als je het graag langer hebt, vanaf nu bijhouden en om de 2 maanden ofzo? (ik weet de termijn niet zo goed) laten bijknippen zodat het gezond langer wordt.

Dat zeggen ze altijd, maar als ik om de 2 maanden naar de kapper ga om het bij te laten knippen, blijft mijn haar altijd op dezelfde lengte, geen aanrader dus! Wat er dan net is aangegroeid knippen ze er gelijk weer af ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 1:16

Ik heb daar geen problemen mee en het op die manier op de lengte gekregen die ik nu heb en daar ligt ook mijn grens denk ik. Langer wordt het niet echt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Leine za 8 okt 2011 - 1:21

Ik vind het je nog steeds mooi staan!

Kan je dat plukje met de stijltang niet een beetje naar binnen stijlen? Ken het probleem namelijk. En als je met je handen een beetje door de zijkanten gaat zit het daar misschien iets luchtiger en iets minder plat, misschien ook een optie.. smile
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Marin za 8 okt 2011 - 1:47

Leine: Luchtig werkt niet echt. Nu na een halve dag rondlopen en af en toe hand door m'n haar ziet t er zo uit.

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 0a02fcf4

Dat vind ik dus zelf echt vreselijk, precies het kapsel wat ik altijd probeer te vermijden. Die lok moet langer, dan springt t niet zo. Met speldjes wegwerken werkt trouwens niet, daar is t nog te kort voor. Wel voor middenscheiding maar dat staat ook niet.

Iemand ideeën voor een goed sollicitatiegesprek kapsel? Ik wilde t gewoon mooi opsteken maar dat kan nu dus niet. Wat kan ik hier wel mee wat netjes is?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Schaapke za 8 okt 2011 - 2:02

't Kortere staat je wel weer beter. Verzorgder.
Is je haar geknipt of gesneden aan de voorkant? Ik denk namelijk dat we een beetje hetzelfde soort haar hebben. Mijn gaat het ook altijd zo springen in van die gekke 'vleugeltjes'.
Je zou er voor kunnen kiezen om terug te gaan naar die kapper en te vragen of ze het eea bijschafen...

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Marin za 8 okt 2011 - 2:07

Het is geknipt. Bij snijden is mijn haar helemaal springerig idd! Terug gaan kan niet, kapper zit in Breda en ik ben net weer aangekomen in Den Haag. Maar er hoeft toch niet meer af, gewoon paar weken wachten tot die pony net iets langer is en beter als lok kan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  TNMN za 8 okt 2011 - 2:45

Ik vind het korte kapsel je erg leuk staan! Je zult waarschijnlijk nu elke dag je pony moeten steilen, maar voor je het weet zit het in je routine en is het in een minuutje gedaan! Pony's groeien sowiso altijd heel snel natuurlijk, voor je het weet kan 't weer achter je oor smile

Mijn haar is al een paar keer gigantisch verknipt. Ik heb krullen en hoe korter mijn haar is, hoe meer krullen ik heb. Ik heb al vaak laagjes bovenop te kort gehad of vage pony's met krul. Ik neem daarom nu ALTIJD een foto mee naar de kapper waarbij ik precies laat zien hoe ik het wil. Daarnaast vraag ik of ze willen aangeven hoeveel hun nodig vinden om er af te halen, en van mijn pony blijven ze af zolang het nat is. Tot nu toe heeft dit altijd gewerkt.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 5:07

I like! I love! I love you

Dan ben ik, nu ik zo de reacties lees één van de weinigen die het wel mooi vindt. Het staat je veel frisser en de kleur is erg mooi.

Edit: G vind het ook leuker. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 5:28

He ik had de laatste keer ook syoss chocoladebruin, maar volgens mij kan ik het opnieuw doen want zie nu goed het verschil, mijn haar is alweer stukken lichter haha!

Ik vind je nieuwe kapsel ook heel erg leuk, maar wel als je het styled. Zonder styling vind ik de pony iets te aanwezig tov de rest van je haar.

Ach, groeit wel weer aan! :-). Voor een sollicitatiegesprek zou ik het dus stylen, dat staat helemaal prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 5:36

Wat balen dat het niet geknipt is zoals je wilde!
Ik vind het als je het hebt gestyled wel heel erg leuk zitten, maar springerig haar + dit weer is geen succes, ik heb ook last van de swoosh aan de zijkant, geen gezicht!

Maar ben je eigenlijk teruggegaan naar de kapsalon? Ze kunnen het niet de lengte maken die je wilde, maar ze kunnen wel bijvoorbeeld de volgende verfbeurt gratis doen.
Ik ben ook ooit eens teruggeweest naar een hele dure kapper. De keer erna mocht ik voor niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gigi_ za 8 okt 2011 - 5:40

Wat balen dat er niet geluisterd is!

Misschien kun je de pony (deels) vastzetten (naar achter of opzij) en de rest goed steilen voor de sollicitatie?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 5:43

Stijltang voor 7 euro bij de KV! Of ben ik nu te laat met deze tip? Ben zo moe, sorry

Edit, ja stijlen. Dan met schuifjes ( die van de kapper, niet die slechte die zo uitzakken van de drogist ) wat naar achteren schuiven en haarlak om het goed te laten zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Marin za 8 okt 2011 - 5:49

Ik heb een stijltang hoor! Dus dat is geen probleem. Alleen de zin om het elke dag te stylen ontbreekt, dat doe ik gewoon niet weet ik uit jarenlange ervaring.

Confusion, oh grappig dat jij dezelfde kleur had! Hij was bij mij de eerste dagen echt heel erg donker, en nu is ie goed.

Princess, nee ik ben niet teruggegaan naar de salon. Het was een cadeautje van m'n stiefmoeder, en ik vond het zo lullig om tegen haar te zeggen dat ik er niet zo blij mee was. Nou ben ik er ook gewoon heel ambivalent over; ik vind het op zich wel leuk (lengte vind ik leuk, pony niet), maar het was gewoon niet wat ik gevraagd had. Maar zij is heel goed bevriend met die kapper, en ze heeft nogal snel last van schuldgevoel, dus heb ik 't maar niet gezegd dat ik er zo van baal. Wel beetje, maar niet zodanig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 5:50

Ik heb er 2, en ik vind het ook een rotwerk. Haha.

Maar voor een sollicitatie? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Marin za 8 okt 2011 - 5:52

Ik vind het niet alleen een rotwerk maar ik krijg het altijd zo fucking warm van fohnen en steilen. Dan ga ik altijd naakt bij de achterdeur staan om maar beetje af te koelen en ik zweet me dan al weer suf terwijl ik net schoon uit de douche kom. Haat het.
(maar ja, wie mooi wil zijn, moet pijn lijden).

Sollicitatie bij een uitgeverij smile Laat wel meer weten als ik aangenomen word smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 5:53

Oooooooooh. Welke functie? Weet je wat, PM maar even. Anders gaan we zo offtopic zitten spammen, LOL

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  loura za 8 okt 2011 - 22:34

Ik vind het lange je mooi staan! Maaar daar heb je nu niks meer aan. Ik vind het korte ook mooi staan alleen denk ik dat die kapper het wat dunner had moeten maken aan de onderkant want nu is het wat botter geknipt. Je hoeft je iig niet te schamen Very Happy het is geen verpest kapsel gewoon totaal wat anders. Ik zou ook wel echt in de stress schieten hoor pfff Raar dat ze zomaar alles afknipt. Dat doe je toch niet?
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Chocolate Cookie za 8 okt 2011 - 23:12

Ik vind het allebei leuk staan! Maar denk dat dit kortere wat 'frisser' bij je gezicht staat Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 3 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum