Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar de kapper geweest (foto)

+27
Schaapke
xxDila
Coccinelle
Jeanette
Pandora
Mamsie
Toet
Tazz
Possom
Sarah1985
Jordana
Kabouter
Rizzo
Oasis
Suus
Pussycat
Leine
smooch
SnowWhite
Lavendel
Monte
Spring
Lotus
Bubbelicious
Shisha
SoGood
Marin
31 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Marin vr 7 okt 2011 - 5:02

PrinsesBo schreef:Trouwens! Heb je nu die geweldig mooie en dure bril op?!

Nee dit is m'n oude, die eigenlijk niet meer op sterkte is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 5:06

Oh haha, nou deze staat ook goed!n Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Suus vr 7 okt 2011 - 5:08

Ik vind het belachelijk dat een kapper zo tegen jouw wensen in gaat. Niet alleen veel korter dan je wilde, maar ook nog een pony! Maar ik vind wel dat het je erg goed staat Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Oasis vr 7 okt 2011 - 5:09

Ondanks dat je het niet wilde, staat dit je enorm goed Joy! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Rizzo vr 7 okt 2011 - 5:17

Punk'd schreef:Ik vind het echt een erg gezond staan! Het glanst mooi.. (of komt dat door de liters haarlak haha Wink ). De lengte vind ik eigenlijk ook wel leuk..

Maar een kapper die zomaar pony's knipt!! :shock: Ik zou hem echt een knal hebben verkocht Wink

Maar goed ik snap hoe je je voelt.. is altijd even klote.. Over 2 weken is het alweer wat langer.. (ik heb altijd een hekel aan dat antwoord maar goed)..

Ik vind in iedergeval dat je er goed mee wegkomt!

Maar het is wel zo! Als ik bij de kapper ben geweest vind ik mijn pony ook altijd te kort.. Na een of twee weken zit het pas leuk. Maargoed, neemt niet weg dat het balen is dat hij zomaar ongevraagd een pony heeft geknipt en je haar een stuk korter.. En daar betaal je dan zoveel geld voor. Heb je tegen hem gezegd dat je niet tevreden bent?
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Kabouter vr 7 okt 2011 - 5:37

Het staat je inderdaad wel heel erg leuk! Maar wat ontzettend belachelijk dat ie gewoon níet geluisterd heeft.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Jordana vr 7 okt 2011 - 6:00

Het staat je echt heel erg leuk.. Maar een kapper die niet luisterd dat kan echt niet..

Ik ben ook echt ontzettend blij met mijn kapster
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 6:48

Ik vind dit nieuwe kapsel je veel mooier staan! Maar inderdaad balen dat die kapper lekker zijn eigen gang ging.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 7:10

Ik vind het absoluut mooi hoor (vooral de kleur!), maar ik vind het je wel gelijk een stuk degelijker maken zeg maar. Dit is niet om je slecht te laten voelen ofzo hoor, maar persoonlijk mijn mening!

Je kan het absoluut goed hebben, maar het eerste kapsel vond ik je zo leuk staan, je straalde echt en het maakte je zo lief, schattig, meisjesachtig! Gauw weer laten groeien dus, dan maar dood aan de onderkant (ik ken het hoor, hier ook haha, en ik wilde net naar de kapper gaan, maar na dit topic laat ik het maar weer even zitten...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Marin vr 7 okt 2011 - 7:13

Haha lieve reacties allemaal. Vooral die van parels. Ben t wel met je eens dat t degelijk is. Voor een nieuwe baan zou dat wel heel handig zijn. En als de pony iets langer is, kan t ook weer wat vlotter en wilder.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Sarah1985 vr 7 okt 2011 - 7:32

vind het je leuk staan. Wel klote dat de kapper zomaar zoveel eraf knipte. En was dat 80 euro voor alleen knippen?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 7:39

Joy_ schreef:Haha lieve reacties allemaal. Vooral die van parels. Ben t wel met je eens dat t degelijk is. Voor een nieuwe baan zou dat wel heel handig zijn. En als de pony iets langer is, kan t ook weer wat vlotter en wilder.

Ja, natuurlijk!
Wat Punk'ed zegt ; binnen 2 weken kan je er veel meer mee, maar denk dat het vooral tegenvalt dat het heel anders is dan je wilde!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Marin vr 7 okt 2011 - 7:43

Sarah1985 schreef:vind het je leuk staan. Wel klote dat de kapper zomaar zoveel eraf knipte. En was dat 80 euro voor alleen knippen?

Nee €86 voor wassen, maskertje, knippen, en föhnen.


Parels dat is precies wat het is. Ik weet dat kort haar mij ook leuk staat en wilde ik pas doen als ik wat meer afgevallen was.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Sarah1985 vr 7 okt 2011 - 7:47

wat een dure kapper. Mijne doet hetzelfde voor 15,40

Wel lekker om zo verwend te worden, En hopelijk vind je vriend het ook mooi
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Marin vr 7 okt 2011 - 7:52

Sarah1985 schreef:wat een dure kapper. Mijne doet hetzelfde voor 15,40

Wel lekker om zo verwend te worden, En hopelijk vind je vriend het ook mooi

Uiteindelijk zal ie t wel mooi vinden neem ik aan, want hij vindt me toch wel schattig met alles zei ie, maar hij vond het met name schattig dat ik t lang wilde laten omdat hij dat zo mooi vond. Nou ja... Dan heeft ie nu pech haha.

En ja t is een onwijs dure kapper. Zou ik zelf ook nooit betalen, maar was als bedankje voor t oppassen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Possom vr 7 okt 2011 - 7:53

Duur! En vervelend dat ie niet luistert! Mij proberen ze ook altijd over te halen een pony of lok te nemen maar mijn haar valt heel erg in mn gezicht, dat zeggen ze ook altijd... nadat de pony geknipt is (als ik het dan toch doe).

De kleur is wel mooi, maar ja dat had je zelf al gedaan, maar goed uitgekozen!
Ik hoop dat je een beetje aan je pony kunt wennen, maar ik denk het wel! Het staat wel lekker pittig Wink

Goed voorbeeld van dat een dure kapper niet per se goed/beter hoeft te zijn. Wat een eigenwijze flapdrol.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Tazz vr 7 okt 2011 - 8:14

Ik vind het kapsel geen 80 euro waard. Op de onderste foto staat het je wel heel leuk. Maar ik vond dat lange ook wel leuk. Er zat een mooie slag in. Echt vreselijk dat die kapper niet naar je geluisterd heeft. Dat is een reden waarom ik banger ben voor de kapper dan voor de tandarts. Kappers hebben al meer dan eens mijn haar ernstig verknipt en bij de tandarts ga ik altijd gelukkig de stoel weer uit. nerd
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Toet vr 7 okt 2011 - 10:54

Heel slecht inderdaad wat die kapper heeft gedaan, het staat je wel goed verder! Wat kan jij je haar zelf mooi in model brengen zeg, echt een heel verschil die twee foto´s!

Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Marin vr 7 okt 2011 - 10:57

Haha dat heb ik allebei zelf gedaan hoor. Van het kapsel van de kapper heb ik geen foto, dat was echt te erg. Misschien zit t morgenochtend weer zo ;-) of laat ik het even drogen zonder er iets aan te doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Mamsie vr 7 okt 2011 - 11:00

Toch weer naar L gegaan? Daar was je vorige keer toch ook niet zo happy mee?

Ik vind het je wel mooi staan, maar jammer idd dat hij niet luisterde!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Marin vr 7 okt 2011 - 11:11

Yep! Daarom had ik nu juist aangegeven wat ik wilde, het lang laten. Nou ja niks meer aan te doen. Als ik t style zit t heel mooi idd maar die pony moet echt langer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 11:14

Staat je uiteindelijk wel goed hoor, ook de kleur. 80 euro is wel heel duur, volgens mij betaal ik daar 30 euro of zo voor hetzelfde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Pandora vr 7 okt 2011 - 20:57

Er is inderdaad een flink stuk af, maar het staat je goed!
Kun je niet eens proberen om er wat slagen ofzo in te "kneden"? Denk dat je dan minder tijd kwijt bent i.p.v. stylen.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Jeanette vr 7 okt 2011 - 21:21

Wat een prijs zeg!! :shock:

Maar ik vind het je wel leuk staan zoals op de onderste foto!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 22:25

Was het niet 'gewoon nodig'? Je haar oogt veel gezonder nu in ieder geval. Ik zou het, als je het graag langer hebt, vanaf nu bijhouden en om de 2 maanden ofzo? (ik weet de termijn niet zo goed) laten bijknippen zodat het gezond langer wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de kapper geweest (foto) - Pagina 2 Empty Re: Naar de kapper geweest (foto)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum