Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Actionrokjes in winterversie bij Zeeman

+13
Jeanette
KOL
sanne-84
Davinia
Prosecco
Possom
Flippin' Bitch
Suus
Arwyn
Rush
Kaboutertje
VeryCherry
Petteflet
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Actionrokjes in winterversie bij Zeeman  - Pagina 3 Empty Re: Actionrokjes in winterversie bij Zeeman

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 0:44

Guattari schreef:
Reva schreef:
Guattari schreef:Het kan aan mij liggen, maar 20 euro voor een rokje vind ik echt niet duur.

Voor een rokje is het zeker niet duur, maar het gaat om een rokje van de Hema.

Oftewel: kutkwaliteit? Ik zou het niet weten namelijk hoe kleding van de Hema is, aangezien ik daar nooit kleding koop. Heb daar alleen wel eens van die hempjes gekocht en die vind ik op zich best ok.

Naja, ik ben persoonlijk niet zo weg van de kwaliteit van de HEMA. Ik heb dingen die goedkoper zijn en veeel langer mooi blijven. Twintig euro voor een simpel rokje vind ik persoonlijk wel erg veel geld. Ter vergelijking; Het rokje bij de Zeeman kost 8euro.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Actionrokjes in winterversie bij Zeeman  - Pagina 3 Empty Re: Actionrokjes in winterversie bij Zeeman

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 0:45

Joy_ schreef:Ja alleen ben ik bang dat het model me niet staat. Die zomerrokjes waren echt een soort 'tubes' die echt zo dicht om m'n benen zaten, stond voor geen meter.

Tot onder je borsten optrekken Laughing

Gast
Gast

Bericht  Marin di 11 okt 2011 - 0:45

Ik vind 20 euro voor een rokje van de Hema ook duur. Sowieso eigenlijk wel voor een rokje. Het is zo ongeveer wel de max wat ik uberhaupt aan kleding uitgeef, tenzij 't echt van een duur merk is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Marin di 11 okt 2011 - 0:46

Reva schreef:
Joy_ schreef:Ja alleen ben ik bang dat het model me niet staat. Die zomerrokjes waren echt een soort 'tubes' die echt zo dicht om m'n benen zaten, stond voor geen meter.

Tot onder je borsten optrekken Laughing

Misschien leuk als topje over m'n borsten? Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 0:53

Ik kan me overigens wel voorstellen dat je voor massaproduktie niet heel veel geld uit wil geven, want je bent natuurlijk verre van uniek met Hema/Zeeman/H&M etc etc. Aangezien ik daar dus ook nooit iets koop en het liefst in boetiekjes winkel, ben je automatisch denk ik al een stuk duurder uit en zou ik mezelf heel gelukkig prijzen als ik een rokje zou kunnen rond de 20 euro.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 11 okt 2011 - 0:53

Storm schreef:
VeryCherry schreef:Ik heb de zwarte versie van het wollen rokje gekregen en hij staat echt super Very Happy
Dat vraagt om een foto!

Staat in de Algemeen-pijler bij "plaats een actuele foto van jezelf" smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Arwyn di 11 okt 2011 - 3:40

Ik heb vanmiddag het Hema rokje gehaald (met 15% korting) en de grijze en zwarte variant van die bij de Zeeman. De laatste vind ik toch leuker! Vind de kleur van die van de Hema ook lastig te combineren, dat helpt ook niet echt.. Denk dat die van de Zeeman blijven en die van de Hema terug gaat.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 4:27

Ik hou niet zo van dat Noorse, maar het is op zich een heel leuk rokje. Lijkt me lekker warm met een dikke maillot/panty/legging.

Maar wat draag je dan op zoiets? Het is acryl denk ik? Dan past een wollen/acryl vest of trui er misschien niet echt op, dan wordt het zo wollig. ( laughcry )

Edit: best erg, want dat jurkje/lang vest wat ik van Joy over ga kopen is ook wel wat Noors achtig. Hoezo hypocriet hahaha. :P

Gast
Gast

Bericht  Marin di 11 okt 2011 - 4:32

Hahaha ja die is echt bijna exact t zelfde Wink Jij bent gek.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 4:34

Ik ga morgen ook eens een kijkje nemen bij Zeeman. Die Action rokjes vond ik heerlijk, dus ben benieuwd naar deze. Als het niks is heb ik ze zo weer terug gebracht. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: