Scheersysteem
+11
PrimaBella
Sorella
vlinder19
Highway
Possom
Melis_je
ExpressoB
litllejoy
Niekske
Serena
Rush
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Scheersysteem
Al jaren gebruik ik goedkope wegwerp mesjes en daar ben ik best wel tevreden over, maar super glad (en dan vooral down under) wordt het niet. Zou dat anders zijn met een duur scheersysteem (Zo`n Venus, met van die opzetmesjes ofzo)? En welk scheersysteem hebben jullie?
Ik wil wel eens iets anders proberen namelijk!
Ik wil wel eens iets anders proberen namelijk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Scheersysteem
Met die Venus wordt het wel gladder idd dan met wegwerpmesjes...Ook zit er duidelijk een verschil tussen een Venus met verwisselbare scheermesjes en wegwerp Venus..
Gast- Gast
Ja ik heb de laatste tijd steeds dat het ook onder m`n oksel trekt als ik scheer ipv dat het afgeschoren wordt voelt het alsof er een haartje blijft hangen soms, echt niet prettig.
En als ik dan m`n vriend zie scheren met zo`n duur systeem en dat hij ook nog eens niet zo vaak een mesje hoeft te verwisselen, zou dat best wel voordelig kunnen zijn..
Maarja. Welke
En als ik dan m`n vriend zie scheren met zo`n duur systeem en dat hij ook nog eens niet zo vaak een mesje hoeft te verwisselen, zou dat best wel voordelig kunnen zijn..
Maarja. Welke
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja ik heb de laatste tijd steeds dat het ook onder m`n oksel trekt als ik scheer ipv dat het afgeschoren wordt voelt het alsof er een haartje blijft hangen soms, echt niet prettig.
Maarja. Welke
Ik heb gewoon zo'n basis Venus ding en ik pak altijd de mesjes die er nog hangen of die in de aanbieding zijn (bij Kruidvat wel vaak). Nu heb ik die met zo'n zeeplaag eromheen en die scheren echt heel fijn. Nu heb ik geen scheerschuim meer nodig. Ik ben ff de naam kwijt, ze zitten in een paarse verpakking. Die blijf ik voorlopig maar kopen denk ik.
Gast- Gast
Okay, dus als je zo`n Venus ding hebt, kunnen alle 'Venus' mesjes erop?
Ik ben echt een noob hiermee haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Okay, dus als je zo`n Venus ding hebt, kunnen alle 'Venus' mesjes erop?
Jep, alle mesjes kunnen erop!
Gast- Gast
Ohhhhhh, kijk dat heb ik dus al nooit geweten haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Ja inderdaad. Het is vaak een paar uren lekker glad en zacht en daarna voel ik alweer stoppels. Heb daar zo`n hekel aan.
Rush- Lady Post-a-lot
Ow dat wist ik ook niet! Dat is wel super handig._Leaf_ schreef:Rush schreef:Okay, dus als je zo`n Venus ding hebt, kunnen alle 'Venus' mesjes erop?
Ik heb wel Venus al, zo'n scheersysteem en hoef de mesjes ook niet vaak te wisselen ofzo.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Serena schreef:Ow dat wist ik ook niet! Dat is wel super handig._Leaf_ schreef:Rush schreef:Okay, dus als je zo`n Venus ding hebt, kunnen alle 'Venus' mesjes erop?
Ik heb wel Venus al, zo'n scheersysteem en hoef de mesjes ook niet vaak te wisselen ofzo.
Dat dacht ik ook, tot ik laatste na maanden het mesje wisselde, wat een verschil! Nu merk ik na een paar weken alweer dat het mesje botter wordt maar ik ga ook eens die met de zeep proberen, klinkt wel goed!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
die met zeep heb je ook van wilkenson (ofzoiets haha).. maar dan heb je echt zo'n stuk zeep op je mesje.. voor je benen erg handig voor down under niet!.. dan kun je niet goed in de hoekjes
Gast- Gast
Punk'd schreef:die met zeep heb je ook van wilkenson (ofzoiets haha).. maar dan heb je echt zo'n stuk zeep op je mesje.. voor je benen erg handig voor down under niet!.. dan kun je niet goed in de hoekjes
Nee die van Wilkinson is echt heel lomp idd, die van Venus niet...Daar zit gewoon een zeeprandje omheen. Serieus, die van Wilkinson voor down under is echt een soort Russisch roulette...
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ik heb deze trouwens, die bedoelde ik:
Ik ook. Werken super!
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Nou dan is dat wel het proberen waard denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
Ohhh echt er zal een wereld voor je open gaan haha. Ik vind wegwerpmesjes echt enorm vervelend.
Al moet ik zeggen dat ik sowieso na een dag wel weer stoppels heb hoor, waar ik ook mee scheer. Maar misschien groeit mijn haar gewoon enorm hard.
Al moet ik zeggen dat ik sowieso na een dag wel weer stoppels heb hoor, waar ik ook mee scheer. Maar misschien groeit mijn haar gewoon enorm hard.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ohhh echt er zal een wereld voor je open gaan haha. Ik vind wegwerpmesjes echt enorm vervelend.
Ja mijn haar groeit de eerste dag ook zo hard en de tweede dag dan een stuk minder. Heel stom!
Gast- Gast
Ja, maar met wegwerpmesjes is het 9/10x down under gewoon helemaal niet glad. En ook al duurt het maar een halve dag, dan is het toch glad geweest haha.
Ik heb bij m`n oksels ook snel weer stoppels dat is nou eenmaal zo, maar die worden tenminste wel glad en kaal!
Ik heb bij m`n oksels ook snel weer stoppels dat is nou eenmaal zo, maar die worden tenminste wel glad en kaal!
Rush- Lady Post-a-lot
Oh ja down under wordt het echt heeeel glad hoor bij mij...Duurt 2 dagen, dat wel
Misschien toch maar eens laten harsen....
Misschien toch maar eens laten harsen....
Gast- Gast
Tegen de haargroei richting inscheren, word het super glad;) en gebruik gilette en scheergel van dat merk
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lijkt me niet zo'n strak plan, dan krijg je allemaal ingegroeide haartjes en JEUKKKK
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Lijkt me niet zo'n strak plan, dan krijg je allemaal ingegroeide haartjes en JEUKKKK
Begin is ff klote, maar hoe vaker je het doet, hoe minder last je hebt hoor! Je huid/haar 'went' eraan, hoe stom het ook klinkt. Heb nooit last van ingegroeide haartjes. Je moet het wel pas doen als het haartjes zijn, want anders is het geen pretje en krijg je veel irritatie.
Na het scheren doe ik er altijd lotion op van de etos(speciaal voor na het scheren)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Deze wegwerpmesjes worden verkocht in Eurowinkels en bij de Wibra. Ze kosten 1 euro per tien, roesten niet en scheren superglad. Soms worden ze ook per 5 verkocht. Je kunt ze dus een paar keer gebruiken. Met een beetje conditioner wordt het nog veel gladder.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik scheer op het laatste ook 1x tegen de haargoei in. Flinke lading talkpoeder erop en geen ingegroeide haartjes en rode plekken.
Niet zo charming in het begin als je met een witte doos rondloopt
Niet zo charming in het begin als je met een witte doos rondloopt
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: