DagCafé
+17
Chocolate Cookie
aniet
Jordana
Leine
Sjaantje
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Snack a Jack
Jade
GreenGrass
May
Bimbam
Erin
Burn
ExpressoB
21 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Hahaha uit z'n pantyReva schreef:Haha VC, stom is dat he.
Mijn hond gaat uit zijn panty als de bel gaat. Blaft, jankt, springt. Vraagt die man of we een hebben... 'Nee joh, de kat doet een imitatie'
Gast- Gast
EB, wat bizar zeg dat mensen s' nachts aan gaan bellen! Ik zou me ook dood schrikken.
Gast- Gast
Wel sneu, ik ben m`n telefoon aan het opladen op m`n werk omdat we nog niet genoeg stopcontacten hebben op de nieuwe slaapkamer
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
+1Storm schreef:EB, wat bizar zeg dat mensen s' nachts aan gaan bellen! Ik zou me ook dood schrikken.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hier bellen ze ook regelmatig 's nachts aan om de centrale voordeur binnen te komen. Schrik me iedere keer half dood.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Wel sneu, ik ben m`n telefoon aan het opladen op m`n werk omdat we nog niet genoeg stopcontacten hebben op de nieuwe slaapkamer
Stroom besparen
Gast- Gast
Absoluut. Dat dan weer wel.Reva schreef:Rush schreef:Wel sneu, ik ben m`n telefoon aan het opladen op m`n werk omdat we nog niet genoeg stopcontacten hebben op de nieuwe slaapkamer
Stroom besparen
Ik ben gewoon groen bezig!
Rush- Lady Post-a-lot
Goedemorgen!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik denk zelf dat er bij mij is aangebeld maar dat diegene bij het verkeerde huisnummer stond. (dit hoop ik dan maar).
Wou eigenlijk nog ff terug naar bed, want veel slaap uurtjes heb ik vannacht niet gehad.
Er ligt nog een berg strijkwas en wil nog een beetje aanrommelen in huis.
Wou eigenlijk nog ff terug naar bed, want veel slaap uurtjes heb ik vannacht niet gehad.
Er ligt nog een berg strijkwas en wil nog een beetje aanrommelen in huis.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lotus schreef:+1Storm schreef:EB, wat bizar zeg dat mensen s' nachts aan gaan bellen! Ik zou me ook dood schrikken.
+2
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Mijn bel (zo'n heerlijk harde intercomzoemer) gaat ook regelmatig 's nachts. Nadeel van kroegenplein Vond maandag nog twee aangevreten broodjes shoarma in mn brievenbus
Mijn Wii ging voor me klappen en springen vanmorgen
Sinds vrijdag 1.4 kilo eraf
Gast- Gast
Met oxazepam slaap ik zo lekker, maar de ochtend daarna ben ik zo moe en duf en draaierig.
Lotus- Ratel
Haha leuk Reva!
Ik mis m`n Wii niet, maar als ik zulke dingen lees lijkt het me toch wel weer leuk.
Maar ik ga niet weer 1 kopen hoor
Ik mis m`n Wii niet, maar als ik zulke dingen lees lijkt het me toch wel weer leuk.
Rush- Lady Post-a-lot
Heb je ze nog lekker opgegeten?Reva schreef:Mijn bel (zo'n heerlijk harde intercomzoemer) gaat ook regelmatig 's nachts. Nadeel van kroegenplein Vond maandag nog twee aangevreten broodjes shoarma in mn brievenbus
Wat goed van je!
Lotus- Ratel
VeryCherry schreef:Hier bellen ze ook regelmatig 's nachts aan om de centrale voordeur binnen te komen. Schrik me iedere keer half dood.
Dat heb ik niet, er stond iemand voor mijn voordeur. Natuurlijk wou ik weten wie ervoor de deur stond, zodat ik die ook ff lekker kon uitmaken voor idioot! maar ik durfde niet hoor! Je weet nooit wat voor gek ervoor de deur staat of wat er kan gebeuren als ik in mijn badjas ofzo open doe, brrr.
Ik kan vanuit de slaapkamer zien wie er voor de deur staat, ik ben ook niet zo'n held dat ik daadwerkelijk de deur opendoe hoor
Dat had ik ook, en als ik oxazepam had genomen en s' nachts wakker werd, dan wist ik dat de volgende dag niet meer!Lotus schreef:Met oxazepam slaap ik zo lekker, maar de ochtend daarna ben ik zo moe en duf en draaierig.
Gast- Gast
Gelukkig wordt er hier nooit 's nachts aangebeld *klopt af*
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Storm schreef:Wat is je gouden tip Reva??
+1
Rush schreef:Haha leuk Reva!
Ja ik doe niks met de Wii, alleen met de Wii fit. Beetje jammer dat mijn Wii poppetje duidelijk dikker is dan de rest van de standaard poppetjes..
Maar verder is hij gelukkig heel vriendelijk. Dan ga ik steppen en stelt hij zelf voor dat ik ondertussen gewoon tv ga kijken. Tja, als hij het zegt En dan kijk ik gtst ondertussen en hoor ik af en toe bemoedigende kreten uit de Wii a la 'good job' of 'pick it up' en dan denk ik ohja ik was nu wel heel erg naar Ludo aan het staren
Lotus: Uiteraard! Ik dacht nou das een voordelig avondmaal
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik kan vanuit de slaapkamer zien wie er voor de deur staat, ik ben ook niet zo'n held dat ik daadwerkelijk de deur opendoe hoor
Ik kan wel door mijn deur (rond) raampje kijken, zit van dat plak folie op maar toch. Stel dat diegene mij toch hoort of ziet.
Sommige mensen hier hebben zo'n kijkgaatje.
Ga een beginnetje maken met de strijkwas.
Ik wil ook Wii Fit..ik zou 'm van iemand van die forum over mogen nemen voor een fles wijn, maar diegene is helaas weg gegaan vind 't zo jammer...echt een buitenkansje.
Gast- Gast
Ik weet nog wel dat ik vannacht een paar keer kort wakker ben geweest. Maar ik heb wel lekker geslapen. Alleen jammer dat ik nu alsnog niet functioneer. Maar ik heb net een kop koffie gehad, soms helpt dat iets. Alleen voelt dat dan weer slecht, omdat ik mezelf behalve thee en water eigenlijk niets toesta 's ochtends. Maar dat is dan weer een ander probleem.Storm schreef:Dat had ik ook, en als ik oxazepam had genomen en s' nachts wakker werd, dan wist ik dat de volgende dag niet meer!Lotus schreef:Met oxazepam slaap ik zo lekker, maar de ochtend daarna ben ik zo moe en duf en draaierig.
Hmm, misschien weer iets teveel info.
Lotus- Ratel
Reva schreef:Lotus: Uiteraard! Ik dacht nou das een voordelig avondmaal
Ja, en nog makkelijk ook.
Lotus- Ratel