Steve Jobs overleden
+13
Sugarfall
Oasis
Jeanette
Happydobby
Leine
Lady Starstruck
Marin
_Femme
Nora
TGR
Rush
ExpressoB
Parisienne
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Steve Jobs overleden
Ik had ook geen idee over wie het ging.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Joy_ schreef:Ahh sneu. Net nu afgelopen dinsdag z'n laatste kindje (iPhone 4s en IOS 5) is gepresenteerd. Is erg snel gegaan na z'n afscheid dan.
Er gaan nu geruchten dat hij wellicht al dood was toen.... En dat apple het nu pas naar buiten heeft gebracht vanwege de launch van de 4S (al baal ik nog steeds dat er geen 5 komt nu).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Jolee schreef:ExpressoB schreef:Jeanette schreef:Lady Starstruck schreef:Ik had echt geen idee wie de beste man was In ieder geval wel te jong om te sterven.
Ik ook niet
Maar veels te jong idd!
Ik wist het ook niet hoor. Las het op twitter.
Je wist niet wie het was, maar vindt hem wel een held?
Huh wie vind hem een held?
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Dat zegt ExpressoB op pagina 1. En op pagina 2 zegt ze dat ze niet wist wie hij was.
Gast- Gast
Jolee schreef:Dat zegt ExpressoB op pagina 1. En op pagina 2 zegt ze dat ze niet wist wie hij was.
Ow zo!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Zo zie je maar weer, je kan nog zo veel geld hebben, maar gezondheid is niet te koop....
Gast- Gast
Jolee schreef:Dat zegt ExpressoB op pagina 1. En op pagina 2 zegt ze dat ze niet wist wie hij was.
Kan toch dat ze de naam van die man niet kende? Al vind ik het persoonlijk wel wat vaag als je die naam niet kent maar goed, dat is persoonlijk .
Eline schreef:Zo zie je maar weer, je kan nog zo veel geld hebben, maar gezondheid is niet te koop....
Ik snap deze link ook niet echt helemaal. Die man was volgens mij alles behalve een geldwolf.
Gast- Gast
Zusje schreef:Jolee schreef:Dat zegt ExpressoB op pagina 1. En op pagina 2 zegt ze dat ze niet wist wie hij was.
Kan toch dat ze de naam van die man niet kende? Al vind ik het persoonlijk wel wat vaag als je die naam niet kent maar goed, dat is persoonlijk .Eline schreef:Zo zie je maar weer, je kan nog zo veel geld hebben, maar gezondheid is niet te koop....
Ik snap deze link ook niet echt helemaal. Die man was volgens mij alles behalve een geldwolf.
Ik bedoel meer: (bijna) iedereen wil altijd maar meer, mooier, beter maar als je gezondheid je in de steek laat heb je niets meer aan je geld. Ik bedoel er niets verkeerds mee.
Gast- Gast
Hoezo zou je niet meer mogen willen? Sommige mensen houden gewoon van gadgets ed. Ik denk echter dat niemand dat niet zou willen inwisselen voor gezondheid als ze ziek worden. Helaas heb je die keuze niet. Ik zie het niet perse als iets verkeerds om meer te willen eigenlijk.
Gast- Gast
Caro schreef:Joy_ schreef:Ahh sneu. Net nu afgelopen dinsdag z'n laatste kindje (iPhone 4s en IOS 5) is gepresenteerd. Is erg snel gegaan na z'n afscheid dan.
Er gaan nu geruchten dat hij wellicht al dood was toen.... En dat apple het nu pas naar buiten heeft gebracht vanwege de launch van de 4S (al baal ik nog steeds dat er geen 5 komt nu).
Hha ik ben juist blij met de nieuwe 4s update. Ik moet nog een jaar wachten voordat ik een nieuwe mag dus tegen die tijd is hopelijk de 5 er dan net.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
+1Parisienne schreef:Mooie uitspraak, knap dat iemand er zo over kan denken. Hij was echter inderdaad nog erg jong, vind het ook erg dat hij nu al overleden is!Zusje schreef:Dit zei hij zelf over de dood maar hij was nog zo jong; ik vind het niet eerlijk...
"Death is very likely the single best invention of Life. [..] It clears out the old to make way for the new." – Steve Jobs
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik wist ook niet dat hij ziek was! Idd veel te jong overleden, zit nu ff DWDD te kijken, staat volledig in het teken van Jobs. Hij heeft mooie dingen gecreëerd, ben nog elke dag blij met mn iPod!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Joy_ schreef:Caro schreef:Joy_ schreef:Ahh sneu. Net nu afgelopen dinsdag z'n laatste kindje (iPhone 4s en IOS 5) is gepresenteerd. Is erg snel gegaan na z'n afscheid dan.
Hha ik ben juist blij met de nieuwe 4s update. Ik moet nog een jaar wachten voordat ik een nieuwe mag dus tegen die tijd is hopelijk de 5 er dan net.
Ik moet er juist nu een, dus ik baal wel haha! Denk niet dat mijn 3gs-je het nog een jaar volhoudt! Of misschien wel maar ik had me er zo op ingesteld! Erg he! Haha!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
4s is de iPhone 4 Steve he
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen