Steve Jobs overleden
+13
Sugarfall
Oasis
Jeanette
Happydobby
Leine
Lady Starstruck
Marin
_Femme
Nora
TGR
Rush
ExpressoB
Parisienne
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Steve Jobs overleden
http://www.nu.nl/buitenland/2634003/appletopman-steve-jobs-overleden.html
Dat is snel gegaan na zijn afscheid.
Dat is snel gegaan na zijn afscheid.
Gast- Gast
Re: Steve Jobs overleden
Lees het inderdaad ook net op mijn telefoon (iPhone), terwijl ik mijn MacBook opstart.. twee producten die ontworpen zijn door hem, waar ik hem eeuwig dankbaar voor ben. Sneu hoor.. hij was vrij jong en had zoveel succes!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik las het op twitter. Ja naar hoor, zo jong, ernstig ziek en vrouw kids die achterblijven.
Deze man is een held
Deze man is een held
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Mee eens!ExpressoB schreef:Ik las het op twitter. Ja naar hoor, zo jong, ernstig ziek en vrouw kids die achterblijven.
Deze man is een held
Parisienne- Ratel
Dit zei hij zelf over de dood maar hij was nog zo jong; ik vind het niet eerlijk...
"Death is very likely the single best invention of Life. [..] It clears out the old to make way for the new." – Steve Jobs
"Death is very likely the single best invention of Life. [..] It clears out the old to make way for the new." – Steve Jobs
Gast- Gast
Mooie uitspraak, knap dat iemand er zo over kan denken. Hij was echter inderdaad nog erg jong, vind het ook erg dat hij nu al overleden is!Zusje schreef:Dit zei hij zelf over de dood maar hij was nog zo jong; ik vind het niet eerlijk...
Parisienne- Ratel
Ja, zo werd ik vanochtend wakker. Schrok er wel van!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zusje schreef:Dit zei hij zelf over de dood maar hij was nog zo jong; ik vind het niet eerlijk...
Ik zie het ook net op de startpagina van mijn mac dat hij is overleden. Jeetje. Ben het wel met hem eens wat die quote betreft. Maar 56 is jong, mijn vader is net zo oud geworden.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Las het ook net. Dat is inderdaad snel gegaan.
Wauw die zin is echt goed, krijg er beetje kippevel van moet ik eerlijk zeggen.
Wauw die zin is echt goed, krijg er beetje kippevel van moet ik eerlijk zeggen.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Zo werd ik ook wakker vanmorgen, en ondanks dat ik wist dat hij heel ziek was, schrik ik er wel van
Ik hoop dat Apple de ideeën van Jobs blijft naleven en niet een andere richting op gaat nu hij er niet meer is..
Ik hoop dat Apple de ideeën van Jobs blijft naleven en niet een andere richting op gaat nu hij er niet meer is..
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
_Femme schreef:Zo werd ik ook wakker vanmorgen, en ondanks dat ik wist dat hij heel ziek was, schrik ik er wel van
Hij had in augustus dit jaar al afscheid genomen van het bedrijf, Apple werd niet meer door hem gerund.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Afscheid als directeur. Hij was nog wel bestuursvoorzitter. Dus hij had geen afscheid genomen van het bedrijfTGR schreef:_Femme schreef:Zo werd ik ook wakker vanmorgen, en ondanks dat ik wist dat hij heel ziek was, schrik ik er wel van
Hij had in augustus dit jaar al afscheid genomen van het bedrijf, Apple werd niet meer door hem gerund.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Afscheid als directeur. Hij was nog wel bestuursvoorzitter. Dus hij had geen afscheid genomen van het bedrijfTGR schreef:_Femme schreef:Zo werd ik ook wakker vanmorgen, en ondanks dat ik wist dat hij heel ziek was, schrik ik er wel van
En als ze echt de plannen zouden hebben om de boel om te gooien lijkt het me logisch dat ze dat pas doen als de oprichter 'er niet meer is'.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ahh sneu. Net nu afgelopen dinsdag z'n laatste kindje (iPhone 4s en IOS 5) is gepresenteerd. Is erg snel gegaan na z'n afscheid dan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
_Femme schreef:En als ze echt de plannen zouden hebben om de boel om te gooien lijkt het me logisch dat ze dat pas doen als de oprichter 'er niet meer is'.
Al zouden ze dat doen... Mss wordt het er wel beter op? Zie quote Steve Jobs .
Gast- Gast
Ik had echt geen idee wie de beste man was In ieder geval wel te jong om te sterven.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik schrok er ook van!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Dat is wel heel snel gegaan naar zijn afscheid. Ik wist eigenlijk niet dat hij ziek was.
Gast- Gast
Ik wist ook niet dat hij ziek was, maar nou hoorde ik dat hij dezelfde ziekte als mijn moeder had, en mijn mama is met 55 jaar er aan overleden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Lady Starstruck schreef:Ik had echt geen idee wie de beste man was In ieder geval wel te jong om te sterven.
Ik ook niet
Maar veels te jong idd!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Was echt niet leuk wakker worden vanmorgen... verschrikkelijk zeg, wist niet eens dat hij zo ziek was.
Een knuffel voor jou, Happydobby
Happydobby schreef:Ik wist ook niet dat hij ziek was, maar nou hoorde ik dat hij dezelfde ziekte als mijn moeder had, en mijn mama is met 55 jaar er aan overleden.
Een knuffel voor jou, Happydobby
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Jeanette schreef:Lady Starstruck schreef:Ik had echt geen idee wie de beste man was In ieder geval wel te jong om te sterven.
Ik ook niet
Maar veels te jong idd!
Ik wist het ook niet hoor. Las het op twitter.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wow dat is inderdaad snel gegaan na zijn afscheid! Ik schrok er wel een beetje van toen ik het vanochtend las.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
ExpressoB schreef:Jeanette schreef:Lady Starstruck schreef:Ik had echt geen idee wie de beste man was In ieder geval wel te jong om te sterven.
Ik ook niet
Maar veels te jong idd!
Ik wist het ook niet hoor. Las het op twitter.
Je wist niet wie het was, maar vindt hem wel een held?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Oma overleden
» M'n telefoon = overleden :(
» Pff wat een dag..."oma overleden"
» Mubarak overleden?
» Amy Winehouse overleden
» M'n telefoon = overleden :(
» Pff wat een dag..."oma overleden"
» Mubarak overleden?
» Amy Winehouse overleden