Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat volg jij op dit moment allemaal?

+14
litllejoy
Rush
Lotus
Jeanette
Toet
Marin
Kaboutertje
Sarah1985
Tania
TwistedAngel
Blond
Bosjesvrouw
Shisha
Muurvlindertje
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Rush wo 5 okt 2011 - 22:21

Liefde - Ik woon net samen, terwijl we nog maar kort bij elkaar zijn. Komen we straks veel meningsverschillen tegen, wat zijn de kosten straks als we gewend zijn etc.
Faalangst - Sinds ik veel bij m`n vriend ben heb ik er weer heel erg last van. Bang om dingen verkeerd te doen in zijn ogen en daardoor beperk ik mezelf enigzins. Hij is bijv. heel perfectionistisch met schoonmaken en ik ben daar wat losser in. Daardoor wilde ik echt niet schoonmaken waar hij bij was, stel dat ik het 'verkeerd' zou doen. Nu doe ik gewoon veel als hij er niet is, dan hoeft het niet meer als we samen zijn. En koken, dat doe ik ook nog steeds niet. Ik moet er nog even doorheen bijten Neutral
Werk / School - Ik werk al bijna 5 jaar bij hetzelfde bedrijf, super leuk, echt niets mis mee, maar ik heb geen diploma`s. Ik zit er over te denken om een cursus te doen die aansluit bij wat ik nu doe, of dat ik een heel andere cursus zal doen, gewoon om me nuttig te voelen en iets te doen `s avonds. Zoals het nu staat wil ik eerst een 'leuke' cursus doen en daarna 1 die aansluit bij m`n werk.
Vriendschappen - Welke wil ik behouden en welke laat ik varen?
Sparen - Ik wil graag een nieuwe VW Polo of een Audi A1 kopen.

Op TV volg ik; Bones, HNTM, Project Catwalk
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 22:27

Alle informatie gezien epilepsie chirurgie, de voorbereiding naar deze operatie die in begin 2012 zal plaatsvinden. Daarnaast mijn oudste dochter op school, ik besteed zoveel mogelijk aandacht aan haar. Verder volg ik mijn ouders, mijn vrienden, mijn beste vriendin die nu 7 maanden zwanger is. En natuurlijk mijn broer(tje) die sinds juni voor 3 jaar in Turkije woont.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Marin wo 5 okt 2011 - 22:34

Rush, wat lastig dat je die faalangst hebt! Ik herken het voor een deel wel. Ik heb zelf ook erge faalangst, al jaren last van, dus het is niet iets nieuws ofzo. Maar ik merkte het bij dat soort dingen bij m'n vriend ook. Hij is bijv nogal zuinig op zijn pannen en kookgerei, dus ik durfde eerst echt niet af te wassen, spullen te pakken en terugzetten en laat staan koken.. Heel stom bijvoorbeeld al, maar omdat hij zo goed kan koken, schaam ik me dus al, als ik een ui snij. Hij doet dat veel professioneler en dan ben ik bang dat ie me uitlacht. Te idioot voor woorden, want waarom zou ie me daarom uitlachen...Maar die onzekerheid heb ik gewoon tegen 'm gezegd, en hij vindt dat ik dan gewoon dingen moet proberen, dus dat gaat steeds beter. Ik kook intussen ook gewoon bij hem en voel me nu gewoon thuis bij 'm en pak gewoon alles. Laatst wilde hij ook m'n sollicitatiebrief lezen en ik ging scene schoppen omdat ik dat echt heel erg eng vind, als hij dat leest, maar toen werd ie beetje boos op me dat hij m'n vriend is en dat ie me toch wel steunt en me alleen maar wil helpen. Haha heeft ie dan dus ook wel gelijk in, en daarin weet ik m'n angsten dan te overwinnen. Dus ik herken het wel hoor! Probeer het toch gewoon te doen waar hij bij is. Gewoon eerst paar keer alleen doen, en daarna met hem er bij. Hielp bij mij ook wel dat ik paar daagjes alleen thuis bij hem ben geweest, zo kan je toch beetje het je eigen plekje maken. En dat is heel belangrijk. Je moet je wel gewoon jezelf kunnen voelen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  litllejoy wo 5 okt 2011 - 22:41

* Sparen: Door mijn verhuizing en omstandigheden met mijn ex had ik bijna geen spaargeld meer, maar dit gaat weer de goede kant op.
* Vriendschappen: In de afgelopen 2 jaar ben ik er achter gekomen wie mijn echte vrienden zijn en voor deze personen doe ik veel, laat staan alles.
* Familie: M'n familie is lang niet zo belangrijk geweest, maar de laatste tijd ben ik er wel achter gekomen dat mijn familie wel altijd voor me klaar staat. Hier probeer ik dus ook wat voor terug te doen.
* Werk: Ga met plezier naar m'n werk en doe hier veel voor.
* Gezond leven/ sporten: Ben bezig met een gezonder leven, waardoor ik minder snel aankom en gewoon op het juiste gewicht blijf. Ben hier heel erg mee bezig, bijvoorbeeld met koken.
* Koken: Vind het heerlijk om te koken en zie ook bovenstaande
* Reizen: Wil veel zien van de wereld.


Laatst aangepast door litllejoy op wo 5 okt 2011 - 22:42; in totaal 1 keer bewerkt
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 22:41

Werk: Ik werk veel, heel veel. Met heel veel plezier! Hart voor de zaak en ik wil graag hogerop komen.
Vriendschappen: Ik heb afgelopen jaar mijn echte vriendinnen leren kennen smile En mijn 2 beste vriendinnen betekenen echt de wereld voor me.. Morgen vertrekken we naar Parijs voor een lang weekend om onze vriendschap te vieren, 10 jarig jubileum! Doet me echt heel erg goed.
Thuis: Mijn kamer heb ik weer veranderd, zelf dingen gemaakt en zo, nieuwe spullen gekocht en gekregen en 't past beter bij mij en bij de fase in mijn leven!
Vrije tijd: Ik volg veel series :P Altijd al gedaan... En Twilight overheerst nogal haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Rush wo 5 okt 2011 - 22:45

Haha ik heb precies hetzelfde Joy! M`n vriend weet er trouwens wel van hoor en die snapt het ook wel.

Maar dingen zoals rijst koken enzo, dat is voor hem zo normaal. Dus dan doet hij het maar en dan doe ik de rest wel. Maargoed, het is natuurlijk belachelijk dat ik dat niet doe en dat ik nooit eens 'alleen' kook.

Ik vind samen ook veel gezelliger, maar dat is ook logisch haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Marin wo 5 okt 2011 - 23:18

Ja precies! Weet ook dat t aan m'n eigen faalangst ligt en niet aan hem ofzo. Ik heb t gewoon met alle nieuwe situaties. En gelukkig weet ie dat en prikt ie er zo door heen. Vind ik niet altijd leuk, want dan moet ik alsnog dingen doen die ik eng vind, maar is wel goed voor me.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Rush wo 5 okt 2011 - 23:19

Ja herkenbaar. Gisteren ook, sta ik te stofzuigen, merk ik ineens dat m`n vriend al even naar me zit te kijken. Volgens mij ben ik dan per direct knalrood! Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  TNMN wo 5 okt 2011 - 23:38

Relatie Op het moment gaat het iets beter in mijn relatie, maar we moeten er wel constant aan trekken en werken (wat heel veel energie opzuigt) en soms is dit wel moeilijk. We hebben nu een deadline, na die deadline gaan we aangeven of we verder willen of de koek op is. Gelukkig willen beide hetzelfde (verder gaan), dus hopelijk komt het helemaal goed.

Vrienden Op het moment ben ik eigenlijk heel gelukkig met de vriendschappen die ik de laatste tijd heb opgebouwd en de vriendschappen die ik nog heb. Ik heb goed contact met mijn vrienden in Nederland en ik heb een groep nieuwe mensen leren kennen waar ik geregeld mee uitga en leuke dingen doe. Voor mij was het hebben van vrienden toch een hele tijd iets wat niet zo makkelijk ging, maar ik voel me een stuk beter nu!

Studie Ik zit alweer in het derde jaar van mijn studie, heb verschillende vakken gekozen en ben erg blij met mijn keuzes. Het is allemaal wat harder aanpoten dan vorig jaar, maar ik zit vol met ideeen en motivatie.

Mezelf Ik ben ein-de-lijk bij de dokter langs geweest voor een doorverwijsbriefje naar de counsel afdeling. Ik kan niet goed omgaan met bepaalde emoties, zoals boosheid of stress, en het wordt tijd dat ik daar iets aan ga doen!

Rest Verder volg ik House, Bones en Glee en ben ik alle afleveringen van Grey's Anatomy aan het bekijken. Ik lees nog steeds heel veel en schrijf soms een blog artikel.

Niet quoten ajb smile
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Marin wo 5 okt 2011 - 23:55

Ik denk ook dat dat kan komen omdat je bij hem bent ingetrokken, het was zijn huisje al. Dat merk ik ook aan mijn vriend, hij heeft al heel erg zijn eigen 'maniertjes' in z'n huis, wat logisch is ook. Als je daar dan bij komt, is het toch een beetje zijn territorium, ook al staat ie nog zo voor je open. Dat is gewoon wennen. Als wij gaan samenwonen wil ik daarom ook echt een deel van mijn spullen meenemen en het huis beetje leuk opknappen zodat het meer van ons samen wordt en niet alleen dat ik in zijn huis intrek. Misschien kan je het toch wat meer eigen maken voor jezelf, zodat het ook jouw huisje wordt. Al zal daar wel tijd over gaan ook hoor, het went ook wel, en je moet gewoon lekker je eigen dingen ook blijven doen. En ook dingen op jouw manier blijven doen. Het is niet zo alsof jouw manier fout is, en zijn manier perfect. Het is gewoon anders, en daar moet je beide aan wennen.

He, dit zou nou een perfect onderwerp zijn voor het kersverse relatie topic haha.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Rush wo 5 okt 2011 - 23:58

Nou ik heb dit met vrijwel alles, dus het ligt er niet aan dat het mijn 'thuis' niet helemaal is ofzo.

Ik moet gewoon heel erg lang wennen en mezelf echt een schop onder m`n kont geven voordat ik dat soort dingen kan met 'publiek'.

Ik rij ook geen auto met bepaalde mensen naast me. Bang dat ik iets verkeerd doe en natuurlijk gebeurd dat ook altijd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 23:59

Wat mij bezighoudt:

Het concours in november waar ik voor aan het studeren ben.
Het overlijden van mijn oma en de oma van mijn vriend (in 2 weken tijd), waardoor ook het overlijden van de moeder van mijn vriend weer naarboven komt.
Veranderingen op het werk waar ik nog niet heel blij mee ben.
Ons nieuwe huis waarin nog allerlei klusjes gedaan moeten worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Marin do 6 okt 2011 - 0:07

Nou een troost Rush, je bent niet de enige smile Ik herken het dus wel. Gewoon jezelf blijven stimuleren dit soort dingen wel te doen, dat is gewoon goed. Maar ook de tijd nemen, om te wennen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 5:18

Joy_ schreef:Nou een troost Rush, je bent niet de enige smile Ik herken het dus wel. Gewoon jezelf blijven stimuleren dit soort dingen wel te doen, dat is gewoon goed. Maar ook de tijd nemen, om te wennen.

Inderdaad, tijd nemen om te wennen. Ik trok bij mijn vriend in, en samen hebben we er ons plekje van gemaakt, en toen werd mijn 'angst' ook vanzelf minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  PrimaBella do 6 okt 2011 - 7:31

Waar ik op dit moment veel mee bezig ben:

- school: Ik heb nog een hoop verslagen te maken die ik in moet leveren.
- stage: Op het moment loopt het niet helemaal lekker op mijn (nieuwe) plek. Volgende week heb ik een gesprek gepland met mijn lerares en mijn begeleidster om alles uit te spreken en oplossingen te zoeken. Maar ik moet ook voor mezelf bedenken of ik wel op deze plek wil blijven voor de rest van het schooljaar.
- dansen: Ik geef een aantal groepen les en daar komt een hele hoop bij kijken. Om zelf ook nog te blijven groeien en nieuwe dingen te leren ben ik sinds kort ook zelf weer beginnen met dansen. Nu wel een hele andere stijl dan ik zelf altijd gewend ben geweest. Ik vind het echt geweldig om zelf weer aan de slag te kunnen!
- verjaardag: Volgende week ben ik jarig en ik moet nog beslissen of en wanneer ik mijn verjaardag wil vieren. Mijn vriend is me al de hele week gek aan het maken over zijn kado voor mij. Verschrikkelijk om zo nieuwsgierig te zijn :P
- en verder nog de 'gewone' dingen: Vriendje, vriendinnen en familie. Internet. Boeken. Tv (Expeditie Robinson, So you think you can dance)
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Marin do 6 okt 2011 - 7:37

Pippa schreef:
Joy_ schreef:Nou een troost Rush, je bent niet de enige smile Ik herken het dus wel. Gewoon jezelf blijven stimuleren dit soort dingen wel te doen, dat is gewoon goed. Maar ook de tijd nemen, om te wennen.

Inderdaad, tijd nemen om te wennen. Ik trok bij mijn vriend in, en samen hebben we er ons plekje van gemaakt, en toen werd mijn 'angst' ook vanzelf minder.

Ja had jij dat ook in t begin? Jullie hebben toen ook best veel veranderd hè?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 8:01

- Werk: mijn duocollega is overspannen, dus ik werk nu 5 dagen in plaats van 4 dagen.
- Cursus: ik volg een gymcursus en een rekencursus. Beide vind ik erg interessant.
- Gezondheid: ik moet meer aan mezelf denken, want op dit moment gaat het niet zo goed met me.
- Moeder: ze krijgt binnenkort een biopsie en ik ben bang voor wat er gaat komen.
- Relatie: meer genieten en meer tijd met elkaar doorbrengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Lavendel do 6 okt 2011 - 8:16

Het zal wel aan mij liggen want ik snap de titel niet helemaal in relatie tot de antwoorden. Bij volgen dacht ik aan tv series Wink

Maar goed ik snap wat je bedoelt als ik de antwoorden lees

Werk: Echt het belangrijkste issue op dit moment. Zonder werk kan ik nu niet verder met mijn leven. Ik wil zo ontzettend graag samenwonen, ben er klaar mee mijn vriend 1x pw zien. Maar goed zolang ik geen werk heb weten we niet waar we kunnen gaan wonen en kunnen we het uberhaupt niet betalen. Naast de stress van het werkzoekend zijn twijfel ik ook enorm aan de richting. Wat wil ik eigenlijk met mijn leven? Want ik vind het niet eens zo super geweldig..? Maar goed dit probeer ik nu een beetje naar de achtergrond te duwen want anders word ik gek.

Vrienden: Als ik ze iets minder zie dan ben ik gelijk onzeker hierover. Eigenlijk nergens voor nodig want het zijn echt goede vriendinnen maar ik heb altijd veel bevestiging nodig. op dit moment vrij lastig want ze zijn allemaal onwijs druk (of verhuist naar een andere stad) en hebben weinig tijd.

Gewicht: ik ben erg klein (1.58) en wil al zolang ik me kan herinneren een paar kilootjes kwijt. Dit lukt niet echt omdat ik eigenlijk al een prima gezond gewicht heb en echt teveel van eten hou en te weinig van sporten. Toch blijft het me bezig houden, elke dag weer.

Familie: Ik woon al jaren op kamers maar heb toch vaak de behoefte om naar mijn ouders te gaan in het weekend. Ik mis gewoon snel mensen en ben niet graag alleen. Verder maak ik me soms zorgen over de band met mijn tweelingzus. We waren altijd 2 handen op 1 buik terwijl we ook regelmatig dikke ruzie hadden maar toch wisten we altijd alles van elkaar. Nu we allebei een vriend hebben en niet meer in dezelfde stad wonen merk ik dat dit minder wordt en dat doet me soms wel zeer. Alsof ik het idee heb dat ik haar kwijtraak, wat natuurlijk niet zo is.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Rush do 6 okt 2011 - 20:08

Pippa schreef:
Joy_ schreef:Nou een troost Rush, je bent niet de enige smile Ik herken het dus wel. Gewoon jezelf blijven stimuleren dit soort dingen wel te doen, dat is gewoon goed. Maar ook de tijd nemen, om te wennen.

Inderdaad, tijd nemen om te wennen. Ik trok bij mijn vriend in, en samen hebben we er ons plekje van gemaakt, en toen werd mijn 'angst' ook vanzelf minder.
Ja, maar daar ligt het dus niet aan haha. Ik heb het gewoon heel erg, met vanalles. Ik durf bijv. ook niet te poolen. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Marin do 6 okt 2011 - 20:15

Rush schreef:
Pippa schreef:
Joy_ schreef:Nou een troost Rush, je bent niet de enige smile Ik herken het dus wel. Gewoon jezelf blijven stimuleren dit soort dingen wel te doen, dat is gewoon goed. Maar ook de tijd nemen, om te wennen.

Inderdaad, tijd nemen om te wennen. Ik trok bij mijn vriend in, en samen hebben we er ons plekje van gemaakt, en toen werd mijn 'angst' ook vanzelf minder.
Ja, maar daar ligt het dus niet aan haha. Ik heb het gewoon heel erg, met vanalles. Ik durf bijv. ook niet te poolen. laughcry

En ik durf geen bordspelletjes te spelen. Of hints, afgrijselijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Rush do 6 okt 2011 - 20:18

Ja hints, spelletjes waarbij ik iets uit moet beelden, dat gaat echt niet.

Ik heb op school drama gehad, nou dat was letterlijk een drama. Dan brak het zweet me al voor de les uit. Gelukkig ben ik snel van die opleiding gegaan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Marin do 6 okt 2011 - 20:23

Ja ik dus ook! Ik vond dat echt vreselijk. Sowieso was ik altijd een stil meisje op school. Pas in Amerika heb ik mezelf getraind in dingen in de klas zeggen en vinger op steken..met een hele nieuwe omgeving lukte dat wel en heb ik mezelf echt aangeleerd dat dat niet eng was. Ik heb trouwens ook telefoon angst, bellen durf ik ook niet goed. Behalve in t Engels bellen, dat durf ik dan wel weer. Moest ik eergisteren doen voor mn zus, naar haar hotel in NYC bellen.,dat vind ik dan weer niet eng.. Zo raar allemaal.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Rush do 6 okt 2011 - 20:24

Bellen durfde ik ook nooit, nu ben ik er (door m`n werk natuurlijk) een king in! Ik vind het zelfs leuk om de BD of Nuon ofzo te bellen.

Maargoed, ik heb er dus wel veel last van. Karten wil ik ook niet, maar dan heb ik altijd een goede smoes. Maarja, niet willen poolen is wel heel sneu. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Le Chat Noir vr 7 okt 2011 - 0:26

* de IVF/ICSI behandeling waar we nu midden in zitten.
Dit leidt momenteel echt mijn leven, alhoewel ik me ook nog wel bezig houd met andere zaken. Toch kom je er niet onderuit als je elke dag moet spuiten (tweemaal) en om de dag naar het ziekenhuis moet voor een echo. Nu zijn we al een mooie tijd bezig met een kindje te krijgen en ik bedacht me deze week dat ons leven toch echt wel in het teken daarvan staat. Ik laat toch veel dingen die ik eerder wel deed, bijvoorbeeld op een feestje lekker wat wijntjes drinken. Maarja het geeft ook weer een doel aan je leven zullen we maar denken :P .

*Werk
Al vind ik het belangrijker om zwanger te worden, toch ben ik hier het meeste mee bezig. Ik heb alleen niet echt grote ambities, ik wil gewoon zekerheid eigenlijk en me goed voelen in mijn dagelijks werk.

*GTST, Grenzeloos verliefd, Liefs uit..., Obese, the Voice... jeetje ik volg nu best even veel! Komt ook omdat ik meer rust neem nu en daardoor me regelmatig s avonds op de bank nestel voor een programma.

*Sparen
Het lijkt wel alsof we 'vroeger' meer geld hadden als nu, of we hebben gewoon veel hogere kosten ofzo. Het sparen gaat niet zo hard als we zouden willen. We willen graag een nieuwe auto, een nieuw bed, een wasdroger, man wil een motor...tsja.

*Huis
We wonen hier nu bijna twee jaar, hebben daarvoor een half jaar geklust. Nog steeds zijn er dingen die af moeten. Ik maak me er niet heel druk om, maar het zou fijn zijn als het echt af was.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum