Wat doe jij..
+15
Curious
Sorella
PluDan
Spring
Marin
Shisha
Raindrop
Serena
Suus
cupcake23
VeryCherry
Pandora
Kabouter
Roodkapje
Toet
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat doe jij..
Ik zou er in ieder geval niet uitgaan en gaan computeren. Dat felle licht van je computer maakt je minder ontspannen. Ga een uur voor je wilt gaan slapen gewoon alvast naar bed en lees een boek, drink wat thee (je hebt speciale thee voor een goede nachtrust) en doe na een uur het licht uit. Ook niet een te fel licht moet het dan zijn. Door al dat licht raakt je lijf toch ook in de war, heeft helemaal niet door dat het nacht is. Verzin voor jezelf een ritueel waarbij je langzaam afbouwt dus. Je pc afsluiten en dan in slaap vallen heeft voor mij weinig kans van slagen.
Gast- Gast
Ik heb dat eigenlijk nooit.. Oke, het lukt niet altijd meteen maar toch wel binnen een uur, of max anderhalf uur.
Echt tips.. heb niet echt iets wat nog niet genoemd is hier. Sorry! Succes in ieder geval.
Kan me voorstellen dat het vervelend en frustrerend is als je graag wil slapen en het lukt niet.
Echt tips.. heb niet echt iets wat nog niet genoemd is hier. Sorry! Succes in ieder geval.
Kan me voorstellen dat het vervelend en frustrerend is als je graag wil slapen en het lukt niet.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik ga lezen of neem een lekkere warme douche. Daarvan word ik lekker loom en val ik dan zo in slaap.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Sorella schreef:Ik slaap al bijna een jaar slecht. Kom gewoon niet in slaap. Heb een tijdje melatonine geslikt, dat hielp goed maar nu helaas niet meer. Ik blijf altijd gewoon maar in bed liggen hoewel je er beter uit kan gaan maar daar word ik alleen maar wakkerder van.
Dit heb ik ook! En ik blijf net als Zero meestal ook gewoon in bed, eruit gaan helpt bij mij ook niet echt. Ik heb ook al een paar maanden dat ik echt heel slecht slaap, in slaap komen lukt gewoon niet. Dan weer een paar dagen ertussen waarin ik wel goed slaap, maar het slechte slapen komt altijd weer terug, wordt er gek van!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: