Cadeau voor bruiloft collega
+3
banjer49
Minx
*Lookie*
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeau voor bruiloft collega
Ik ben uitgenodigd op de trouwerij van een collega, samen met nog 3 collega's. Nu willen we samen een cadeau geven van 12,50 pp dus 50 euro totaal. Ik heb aangeboden om iets te kopen maar totaal geen inspiratie. Het lijkt ons wel leuk om een mandje te maken met verschillende cadeautjes maar wat...? Hebben jullie ideeen? Wat vonden jullie nou leuk om te krijgen bij jullie huwelijk?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Cadeau voor bruiloft collega
staat er geen cadeautip op de kaart? Wij waren heel blij met 'gewoon' geld.
Gast- Gast
Vrienden van ons kregen met hun trouwdag een bekleed stuk karton met rondom de rand allemaal krasloten. Er stond n het midden iets in de trant van: beproef jullie geluk.
Ik vond dat wel een leuken origineel cadeau.
Ik vond dat wel een leuken origineel cadeau.
Gast- Gast
Ik weet dat ze bij mij op het werk wel eens een puzzel hebben gemaakt die het bruidsspaar op moest lossen en daar stond dan op waar het cadeau te vinden was. Dat lag dan ergens op het werk verstopt. Dit was dan wel gewoon geld.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
toen wij trouwden vonden wij ook geld het leukste om te krijgen, de meeste mensen die gaan trouwen hebben meestal alles al, misschien kan je het geld leuk verpakken of zo?
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Als er om geld gevraagd wordt zou ik dat wel geven, maar anders niet zo snel. Ik had zelf niet zoveel budget voor een cadeau, aangezien de bruiloft in Spanje was en reis en verblijf al duur genoeg waren. Maar ik had voor 35 euro een fles goeie champagne gekocht.. =)
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Bij ons op het werk geven we meestal geld maar dan verpakt op een manier die gerelateerd is aan het werk/het product van het bedrijf waar ik werk. En dan wordt het vaak best wel een leuk en origineel iets.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Wij geven met het werk ook altijd geld.
Zeker als het bruidspaar ook graag geld wil.
Bij een collega hadden we een kikker gemaakt en dan van briefjes geld een soort lelie's en ook geld op de tong. Was echt heel leuk geworden
Zeker als het bruidspaar ook graag geld wil.
Bij een collega hadden we een kikker gemaakt en dan van briefjes geld een soort lelie's en ook geld op de tong. Was echt heel leuk geworden
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Is er een ceremoniemeester? Misschien dat die weet wat voor cadeaus het paar eventueel op prijs zou stellen.
Anders zou ik ook geld geven.
Als je met een paar mensen samen doet vind ik het omslachtig om dan weer kleinere cadeaus te gaan kopen, het leuke is dan juist dat je wat groters kunt kopen.
Anders zou ik ook geld geven.
Als je met een paar mensen samen doet vind ik het omslachtig om dan weer kleinere cadeaus te gaan kopen, het leuke is dan juist dat je wat groters kunt kopen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Er is geen ceremoniemeester en er staat niet op de kaart dat ze geld vragen.
Maar ik heb inmiddels iets, wat ik denk dat wel leuk is: een lunchbon waarmee ze bij een restaurantje naar keuze lekker luxe kunnen lunchen. Ik heb het leuk ingepakt met een groot kaartenhart en chocolaatjes. Ik zou het zelf iig wel leuk vinden om te krijgen dus daar ben ik maar op af gegaan.
Bedankt voor jullie tips iig!
Maar ik heb inmiddels iets, wat ik denk dat wel leuk is: een lunchbon waarmee ze bij een restaurantje naar keuze lekker luxe kunnen lunchen. Ik heb het leuk ingepakt met een groot kaartenhart en chocolaatjes. Ik zou het zelf iig wel leuk vinden om te krijgen dus daar ben ik maar op af gegaan.
Bedankt voor jullie tips iig!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeau voor bruiloft
» Cadeau voor bruiloft
» Hoeveel geld bruiloft collega
» Hoeveel geven bij receptie bruiloft collega?
» cadeau bruiloft... help
» Cadeau voor bruiloft
» Hoeveel geld bruiloft collega
» Hoeveel geven bij receptie bruiloft collega?
» cadeau bruiloft... help
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: