Op welke bn'er hebben jullie een 'crush'?
+33
Toet
Ringling
Bliss
Belle1985
Phileine
Lejow
lente
Sugarfall
Niekske
Rush
Lenthe
VeryCherry
mzcharlotte
blondje1313
Koffieleut
TGR
Kabouter
Roodkapje
Minx
Caroow
Guus
Nana
Marin
Vanilla Queen
Jeanette
Sorella
Benthe
Rizzo
Inge
Lies
jena
Like
claudiaveronique
37 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Op welke bn'er hebben jullie een 'crush'?
Epke Zonderland, alles wat een man moet hebben sportief, slim, ziet er goed uit. Praat makkelijk en is niet arrogant.
Al is mijn vriend natuurlijk de liefste )
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Chris Tates en Viggo W/Maas. Jaja, ik val op oud. Cocu schop ik mijn bed ook niet uit. En Bing is een leuk jonkie (gtst).
Gast- Gast
+100Razz_ schreef:Youandi schreef:Ruben Nicolai:
+1 !
Gast- Gast
oh en Gio die zanger (ha ha nu gaan vast veel meiden gillen omdat ze hem vreselijk vinden maar ik vind hem zoooo lekker)
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Storm schreef:+100Razz_ schreef:Youandi schreef:Ruben Nicolai:
+1 !
Ik had een paar jaar geleden een crush op hem, en toen kwam een vriendin van me hem tegen op een feestje en heeft ze aan 'm gevraagd of ie mij even op wilde bellen om me een goede verhuizing naar Engeland te wensen! Hij vroeg toen aan de telefoon of ik door had wie hij was, en ik herkende z'n stem wel, maar ik was bang dat ik op de radio was ofzo, dus ik durfde echt helemaal niets te zeggen! Zo stom!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja haha, alleen had m'n vriendin gezegd dat ik zo'n fan van hem was..maar dat was niet echt zo, behalve dat ik 't gewoon een lekker ding vond. En toen voelde ik me achteraf dus zo dom dat ik 'm dus niet herkende, of nou ja, net alsof deed dat ik 'm niet herkende, maar gewoon niet durfde te zeggen.
Marin- Lady Post-a-lot
Dat is inderdaad wel een beetje jammer. Want ook al zou het voor de radio zijn, dan nog had jij wel mooi een gesprek gehad met hem. Maar ik snap je wel. Geloof ook niet dat ik het echt zou durven.
Gast- Gast
Haha ja ik heb sowieso al enorme telefoonangst, dus dit soort dingen zijn gewoon niet echt aan mij besteed. Jammer. Maar hij klonk heel aardig
Marin- Lady Post-a-lot
Goochempie schreef:Vanilla Queen schreef:jena schreef:Ik schaam me er een beetje voor, maar: op Thomas Acda
Ik ook
Oh ik ben al jaren verliefd op Thomas Acda en schaam me er niet voor! Maar ben echt een beetje verliefd, tijdens een concert helemaal een beetje kriebels in m'n buik haha
En Jort Kelder vind ik sexy
En nee, idd, die twee zijn niet te vergelijken... Zouden ze mijn verschil tussen liefde en lust zijn?
Ik houd niet eens van ned.-talige muziek, kun je nagaan haha. Maar na een concert/theater-bezoek, loop ik daarna nog 2 dagen met mijn hoofd in mijn wolken. Die man is zo grappig, niet eens sexy.
Het stomme is, ik heb hem wel eens in een meet & greet gezien en toen was ie echt een brok sacherijn. vond ik echt niet cool.
Heb ik toen ook tegen hem gezegd, vond hij niet cool
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Ow wacht, Jort Kelder. Dat vind ik echt een cutie. Kan het niet helpen, maar de beste man heeft iets.
Gast- Gast
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Lorna mercedez schreef:Chris Tates en Viggo W/Maas. Jaja, ik val op oud. Cocu schop ik mijn bed ook niet uit. En Bing is een leuk jonkie (gtst).
+1 voor Viggo Waas en Cocu!!
En ik heb een crush op Carice van Houten.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Dan Karaty, al is hij niet echt een BN'er. Nou ja, hij heeft wel een appartement in A'dam
Ferry Somogyi vind ik ook bijzonder lekker tegenwoordig.
Maar echt een crush.. Dat dan ook weer niet.
EDit: Oh ja, vrouwen mogen natuurlijk ook, goedemorgen Tea. ( Gaat even nadenken op welke vrouwelijke BN'er ze het wel zou kunnen )
Tweede edit:
Dan kies ik momenteel voor haar: ( ik volg haar serie en zelfs zonder een greintje make-up is ze beeldschoon.
Ferry Somogyi vind ik ook bijzonder lekker tegenwoordig.
Maar echt een crush.. Dat dan ook weer niet.
EDit: Oh ja, vrouwen mogen natuurlijk ook, goedemorgen Tea. ( Gaat even nadenken op welke vrouwelijke BN'er ze het wel zou kunnen )
Tweede edit:
Dan kies ik momenteel voor haar: ( ik volg haar serie en zelfs zonder een greintje make-up is ze beeldschoon.
Laatst aangepast door Tea-Leaf op di 4 okt 2011 - 19:01; in totaal 3 keer bewerkt
Gast- Gast
Joy_ schreef:Mark Tuitert
Die ken ik!
Hij is superaardig en leuk, maar ik vind hem niet persé lekker. Zal wel komen omdat ik hem al zo lang ken.
Gast- Gast
Ik vind het uiterlijk van mensen helemaal niet interessant als hoe ze overkomen op me me geen prettig gevoel geeft. Dus al die mooie bekkies zonder inhoud, dat doet me geen reet.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Storm schreef:Zeker weten een YES!Nana schreef:Thomas Verhoeff (eigen huis en tuin)
Is dat die klusser? Die mag bij mij wel een verbouwing komen doen
Gast- Gast
TGR schreef:Ik vind het uiterlijk van mensen helemaal niet interessant als hoe ze overkomen op me me geen prettig gevoel geeft. Dus al die mooie bekkies zonder inhoud, dat doet me geen reet.
+1, maar die ik heb genoemd hebben dat voor mij wel.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:TGR schreef:Ik vind het uiterlijk van mensen helemaal niet interessant als hoe ze overkomen op me me geen prettig gevoel geeft. Dus al die mooie bekkies zonder inhoud, dat doet me geen reet.
Voor mij dus werkelijk niet
Arie Boomsma en Raoul Heertje hebben dat wel voor mij. Arie omdat ik weleens een kijkje in zijn hoofd wil nemen, Raoul omdat we hetzelfde gevoel voor humor hebben.
TGR- Kletskop
Vraag me niet waarom, maar ik heb een crush op Gerard Ekdom.....
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
TGR schreef:Tea-Leaf schreef:TGR schreef:Ik vind het uiterlijk van mensen helemaal niet interessant als hoe ze overkomen op me me geen prettig gevoel geeft. Dus al die mooie bekkies zonder inhoud, dat doet me geen reet.
Arie Boomsma en Raoul Heertje hebben dat wel voor mij. Arie omdat ik weleens een kijkje in zijn hoofd wil nemen, Raoul omdat we hetzelfde gevoel voor humor hebben.
Dat heb ik met Jeroen van Koningsbrugge. Niet de mooiste man, maar wel erg leuk en dat is heel aantrekkelijk.
Gast- Gast
Koffieleut schreef:Vraag me niet waarom, maar ik heb een crush op Gerard Ekdom.....
Dat snap ik ook heel goed!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:TGR schreef:Tea-Leaf schreef:TGR schreef:Ik vind het uiterlijk van mensen helemaal niet interessant als hoe ze overkomen op me me geen prettig gevoel geeft. Dus al die mooie bekkies zonder inhoud, dat doet me geen reet.
Dat heb ik met Jeroen van Koningsbrugge. Niet de mooiste man, maar wel erg leuk en dat is heel aantrekkelijk.
Helemaal eens.
TGR- Kletskop
Tot ergenis van vriend als we bij uitzondering Ik hou van Holland kijken, ik roep wel 10x hoe leuk hij is
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Welke box hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?
» Welke tv hebben jullie?
» Welke baby gym / mat hebben jullie?
» Welke All Stars hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?
» Welke tv hebben jullie?
» Welke baby gym / mat hebben jullie?
» Welke All Stars hebben jullie?