Hoe lang bij elkaar?
+68
lente
Roxy
Jasmine
yes1984
Jelin
Theeleut
snoezel
pitbullgup
Steep
diddie
Koffieleut
Cupcake
Mamsie
*Troela*
Darius
Vancity_girl
Thunder
ProudMom
Annemie
meisje
RYW
Linda
Mida4you
Roodkapje
S@nneke
Rumble
PapillonRose
Star007
Alyssa
Le Chat Noir
moepie
Supertalentje
Liadan
Pandora
Bruintje Beer
*Lookie*
mickey
L!ND@
joyce0606
Filoria
pindaatje
sabje
vlindertje
SarahKey
Parisienne
Lindsya
JD
Fiwen
kwak
Floor
Flower_L
LindaK
CCC
liesje
Fearie
Muppetje
Annie24
chipa
Pien
Flip Fluitketel
loesje
lief
Happydobby
Lejow
Laced
Susan
Smaragdje
Novalee
72 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe lang bij elkaar?
Wij waren 8 jaar samen toen ik zwanger was van onze dochter.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Niet gepland, wel gewenst. Als baby er is zijn we ruim 9 jaar samen en 3,5 jaar getrouwd.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Wij waren 8 jaar bij elkaar toen ik zwanger raakte, dit was een bewuste keuze.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wij waren ruim 4,5 jaar bij elkaar toen ik zwanger raakte. Dit was overigens heel bewust, maar wel sneller dan verwacht!
Gast- Gast
Wij waren bijna 3 jaar samen toen we stopten met anticonceptie, nu bijna 1,5 jaar verder en nog niet zwanger.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Wij waren 3,5 jaar samen toen ik met de pil ben gestopt. Nu zijn we ruim 4 jaar samen.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
We waren 7 jaar samen( waarvan 2 jaar samenwonend), toen ik zwanger werd. Het was een bewuste keuze.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Laten we het er maar op houden dat het erg kort was hier En dat het daarna ook meteen over was. Maar wel een prachtig meisje eraan over gehouden
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij waren 6 maanden samen toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, het was niet gepland maar wel ontzettend gewenst.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
wij zijn nu ruim 5,5 jaar samen en hopelijk snel zwanger.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Wij waren bijna 2 jaar samen toen ik zwanger was. Dit werd een miskraam. Toen we net 2 jaar samen waren was ik zwanger van onze dochter. Dit was niet gepland, ik was nog bezig met de miskraam verwerken. Nu zijn we deze maand 8 jaar samen ( hebben tussendoor wel een short break gehad tijdens de zwangerschap van dochter 1). We hebben inmiddels 3 kindjes.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Wij waren bijna 2 jaar samen toen ik zwanger werd en we hebben er bewust voor gekozen!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij waren 9 maanden samen toen ik zwanger was, geheel gepland en gewenst. In de zwangerschap zijn we getrouwd. Haha, het kan snel gaan allemaal.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Bij mijn ex was ik na een maandje of 4 ongepland zwanger van mijn oudste. Bij mijn huidige vriend ben ik nu 3 jaar en we willen over ongeveer een jaar ofzo voor nog een kindje gaan
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
We waren 6,5 jaar samen toen ik zwanger was van de eerste.
En 8 jaar toen ik zwanger was van de tweede.
En 8 jaar toen ik zwanger was van de tweede.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Pippa schreef:Elodie, plannen?
Ik ben er de laatste tijd veel mee bezig en het lijkt me echt geweldig. Maar dit is niet het moment. Wel hoop ik gewoon dat er niet al te veel leeftijdsverschil komt tussen L en een volgend kindje. Ik zie mn vriend ook echt wel als de papa van mijn kindjes, zo gedraagt hij zich nu ook al naar L toe. Maar ik ben ook zo bang om weer hetzelfde mee te maken.
Leuk om alle verschillen te lezen!
Gast- Gast
Elodie schreef:Pippa schreef:Elodie, plannen?
Ik ben er de laatste tijd veel mee bezig en het lijkt me echt geweldig. Maar dit is niet het moment. Wel hoop ik gewoon dat er niet al te veel leeftijdsverschil komt tussen L en een volgend kindje. Ik zie mn vriend ook echt wel als de papa van mijn kindjes, zo gedraagt hij zich nu ook al naar L toe. Maar ik ben ook zo bang om weer hetzelfde mee te maken.
Leuk om alle verschillen te lezen!
Herkenbaar, dit heb ik ook gehad. Ook het gevoel over leeftijdsverschil. Als je het erover wil hebben kan je altijd een PM sturen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Wij waren 7 jaar samen en het was een bewuste keuze.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Filoria schreef:Wij waren 1,5 jaar samen toen ik zwanger werd. Was niet gepland.Wow! Kenden jullie elkaar dan al voordat jullie een relatie kregen? Ik vind het heel knap als je in vijf maanden elkaar zo goed kan leren kennen dat je al weet dat je samen een kind kunt opvoeden... Dan hebben jullie vast veel gepraat?HeartBeat schreef:Pippa schreef:HeartBeat schreef:We waren 1 jaar en 3 maanden samen toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, het was een bewuste keuze, 10 maanden daarvoor was ik gestopt met de pil.
Dus jullie waren pas 5 maanden samen toen jullie bewust voor een kindje gingen?
Jep!
Woonden jullie ook al snel samen?
Nee we kenden elkaar verder nog niet, wel woonde we na 1,5 week al samen ja En de klik was er meteen, we kunnen goed praten, lachen, huilen enzovoort. Het gevoel was meteen goed, en nu nog steeds. Al realiseer ik me zeker wel dat het heel snel is gegaan hoor. Maar nu na 3,5 jaar gaat het nog steeds top.
Gast- Gast
Wij waren nog maar 4 maanden samen toen ik zwanger werd. Ook al was het niet gepland, wel heel erg gewenst. We waren allebei ontzettend blij! Mijn vriend zei ook dat hij na 2 weken al wist ''Dit is de moeder van mn kinderen''. Haha! Het voelde gewoon meteen al heel goed tussen ons, zo hadden we het allebei nog nooit eerder gevoeld. En het gaat nu nog steeds erg goed. We zijn nu alweer ruim 2,5 jaar een hele trotse papa en mama. En een broertje/zusje voor ons kleine mannetje gaat er zeker weten komen.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
We waren 4 jaar samen toen ik er achter kwam zwanger te zijn, absoluut geen bewuste keuze. 3 jaar en 3 maand later werd de jongste geboren, wel bewust.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik moest wel ff nadenken maar we waren officieel bijna 4 jaar samen toen ik zwanger werd van onze dochter, wat een bewuste keuze was. On-officieel waren we toen 7 jaar samen.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Hoe oud was jij toen je moeder werd? Ook nog jong?ProudMom schreef:Wij waren nog maar 4 maanden samen toen ik zwanger werd. Ook al was het niet gepland, wel heel erg gewenst. We waren allebei ontzettend blij! Mijn vriend zei ook dat hij na 2 weken al wist ''Dit is de moeder van mn kinderen''. Haha! Het voelde gewoon meteen al heel goed tussen ons, zo hadden we het allebei nog nooit eerder gevoeld. En het gaat nu nog steeds erg goed. We zijn nu alweer ruim 2,5 jaar een hele trotse papa en mama. En een broertje/zusje voor ons kleine mannetje gaat er zeker weten komen.
Gast- Gast
11 mnd samen toen ik bewust met de pil stopte.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
We waren ongeveer 9 maanden samen toen ik onverwachts zwanger raakte. Onze zoon was wel meteen zeer gewenst! Nu bijna 6 jaar samen, en 2 kindjes
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang hebben jullie iets met elkaar?
» Op elkaar lijken
» uit elkaar, wat nu met het huis?
» Tenen aan elkaar
» Lijken ze op elkaar?
» Op elkaar lijken
» uit elkaar, wat nu met het huis?
» Tenen aan elkaar
» Lijken ze op elkaar?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: