Vraagje Facebook (weergave vrienden)
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraagje Facebook (weergave vrienden)
Ik heb sinds kort Facebook, en nu vraag ik me af: hoe worden de vrienden, die je links in beeld ziet als je op je eigen prikbord kijkt bijvoorbeeld, geselecteerd? (Dat verticale rijtje foto's dus.)
Ik kan me zo voorstellen dat het gaat om wie er als laatste op Facebook ingelogd is (geweest). Klopt dat? Of is er een andere manier waarop de volgorde bepaald wordt?
Ik kan me zo voorstellen dat het gaat om wie er als laatste op Facebook ingelogd is (geweest). Klopt dat? Of is er een andere manier waarop de volgorde bepaald wordt?
Gast- Gast
Re: Vraagje Facebook (weergave vrienden)
Welke vrienden worden weergegeven in de zijbalk? Kan ik bepaalde vrienden toevoegen?
De lijst met vrienden in je zijbalk is gebaseerd op de vrienden met wie je het meest of recentelijk contact hebt gehad op Facebook. Omdat de zijbalk dynamisch wordt bijgewerkt, kun je vrienden niet handmatig aan de lijst toevoegen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Okee, dat snap ik op zich. Maar toch vind ik het apart dat die lijst dan om de minuut zo'n beetje drastisch verandert. Dus ook als je met niemand contact hebt gehad...
Kun je uberhaupt zien wie er op je pagina geweest is en andersom? (Ik hoop het niet trouwens!)
Kun je uberhaupt zien wie er op je pagina geweest is en andersom? (Ik hoop het niet trouwens!)
Gast- Gast
Geen idee, ik vroeg het me van de week ook af en toen kwam ik dit antwoord tegen. Maar bij mij klopt het helemaal niet, want er staan mensen bovenaan waarmee ik helemaal geen contact heb gehad op facebook.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dat klopt bij mij ook niet.
Ik heb net als test 3 keer de pagina vernieuwd in een paar seconden en steeds een heel ander rijtje. Ik ben nu ook wel benieuwd.
Ik heb net als test 3 keer de pagina vernieuwd in een paar seconden en steeds een heel ander rijtje. Ik ben nu ook wel benieuwd.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Tania schreef:Geen idee, ik vroeg het me van de week ook af en toen kwam ik dit antwoord tegen. Maar bij mij klopt het helemaal niet, want er staan mensen bovenaan waarmee ik helemaal geen contact heb gehad op facebook.
Klopt hier ook niks van....
Gast- Gast
Je bedoelt toch onder het kopje vrienden? Die personen zijn random geselecteerd. In de zijbalk (rechts) zie je wel de mensen waar je het meeste contact mee hebt gehad.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik denk dat het rechtse balkje (eigenlijk het 'chatbalkje') wel de vrienden zijn waarmee je het meeste contact hebt op FB.
Althans, dat lijkt behoorlijk te kloppen bij mij.
Die linkse balk wordt denk ik gewoon willekeurig veranderd.
Althans, dat lijkt behoorlijk te kloppen bij mij.
Die linkse balk wordt denk ik gewoon willekeurig veranderd.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dat wordt volgens mij gewoon willekeurig weergegeven. Het klopt bij mij ook niet, degene die een paar minuten geleden bovenaan stond bij mij, heb ik bijvoorbeeld al een paar weken geen contact mee gehad via Facebook.
En je kunt trouwens niet zien wie er op je profiel is geweest, anderen ook niet van jou.
En je kunt trouwens niet zien wie er op je profiel is geweest, anderen ook niet van jou.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:
Mooi
Gast- Gast
Minneke schreef:Sugarfall schreef:
Mooi
Ben ik ook erg blij mee
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: