Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje Facebook (weergave vrienden)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje Facebook (weergave vrienden) Empty Vraagje Facebook (weergave vrienden)

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 8:52

Ik heb sinds kort Facebook, en nu vraag ik me af: hoe worden de vrienden, die je links in beeld ziet als je op je eigen prikbord kijkt bijvoorbeeld, geselecteerd? (Dat verticale rijtje foto's dus.)

Ik kan me zo voorstellen dat het gaat om wie er als laatste op Facebook ingelogd is (geweest). Klopt dat? Of is er een andere manier waarop de volgorde bepaald wordt?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Facebook (weergave vrienden) Empty Re: Vraagje Facebook (weergave vrienden)

Bericht  Tania za 1 okt 2011 - 8:57

Welke vrienden worden weergegeven in de zijbalk? Kan ik bepaalde vrienden toevoegen?

De lijst met vrienden in je zijbalk is gebaseerd op de vrienden met wie je het meest of recentelijk contact hebt gehad op Facebook. Omdat de zijbalk dynamisch wordt bijgewerkt, kun je vrienden niet handmatig aan de lijst toevoegen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Vraagje Facebook (weergave vrienden) Empty Re: Vraagje Facebook (weergave vrienden)

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 8:59

Okee, dat snap ik op zich. Maar toch vind ik het apart dat die lijst dan om de minuut zo'n beetje drastisch verandert. Dus ook als je met niemand contact hebt gehad...

Kun je uberhaupt zien wie er op je pagina geweest is en andersom? (Ik hoop het niet trouwens!)

Gast
Gast

Bericht  Tania za 1 okt 2011 - 9:01

Geen idee, ik vroeg het me van de week ook af en toen kwam ik dit antwoord tegen. Maar bij mij klopt het helemaal niet, want er staan mensen bovenaan waarmee ik helemaal geen contact heb gehad op facebook.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Liadan za 1 okt 2011 - 9:03

Dat klopt bij mij ook niet.
Ik heb net als test 3 keer de pagina vernieuwd in een paar seconden en steeds een heel ander rijtje. Ik ben nu ook wel benieuwd.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 9:11

Tania schreef:Geen idee, ik vroeg het me van de week ook af en toen kwam ik dit antwoord tegen. Maar bij mij klopt het helemaal niet, want er staan mensen bovenaan waarmee ik helemaal geen contact heb gehad op facebook.

Klopt hier ook niks van....

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 9:22

Het zal wel een mysterie blijven Sad

Gast
Gast

Bericht  Janelie za 1 okt 2011 - 10:08

Je bedoelt toch onder het kopje vrienden? Die personen zijn random geselecteerd. In de zijbalk (rechts) zie je wel de mensen waar je het meeste contact mee hebt gehad.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Snoes za 1 okt 2011 - 10:10

Ik denk dat het rechtse balkje (eigenlijk het 'chatbalkje') wel de vrienden zijn waarmee je het meeste contact hebt op FB.
Althans, dat lijkt behoorlijk te kloppen bij mij.

Die linkse balk wordt denk ik gewoon willekeurig veranderd.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Sugarfall za 1 okt 2011 - 10:40

Dat wordt volgens mij gewoon willekeurig weergegeven. Het klopt bij mij ook niet, degene die een paar minuten geleden bovenaan stond bij mij, heb ik bijvoorbeeld al een paar weken geen contact mee gehad via Facebook.

En je kunt trouwens niet zien wie er op je profiel is geweest, anderen ook niet van jou.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 10:42

Sugarfall schreef:

En je kunt trouwens niet zien wie er op je profiel is geweest, anderen ook niet van jou.

Mooi smile

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall za 1 okt 2011 - 10:44

Minneke schreef:
Sugarfall schreef:

Mooi smile

Ben ik ook erg blij mee Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: