Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje Facebook

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje Facebook Empty Vraagje Facebook

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 23:09

Soms zie ik bij sommige profielen een algemene afbeelding van facebook, bij de profielfoto. Hebben mensen dan geen foto geplaatst of kun je dit zelf ook zo instellen? Nu zijn mijn profielfoto's openbaar. Maar ik kan niet vinden of en hoe ik dit evt zou kunnen aanpassen. Iemand die dit weet?

Ik moet trouwens ook mijn achternaam invullen. Kan dit ook zonder achternaam? Als ik daar bijv. puntjes zet, dan kan ik het niet opslaan.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Facebook Empty Re: Vraagje Facebook

Bericht  Sugarfall do 23 aug 2012 - 23:22

Je kunt je profielfoto's ook alleen voor vrienden zichtbaar maken, of alleen voor jezelf, dan kunnen ook vrienden ze niet groot bekijken of je map met profielfoto's openen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 23:23

Ik heb zo'n algemene foto nog nooit gezien, eigenlijk...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 23:47

Sugarfall schreef:Je kunt je profielfoto's ook alleen voor vrienden zichtbaar maken, of alleen voor jezelf, dan kunnen ook vrienden ze niet groot bekijken of je map met profielfoto's openen.
Ik heb de profielfoto's op alleen vrienden staan. Maar als ik dan een foto die ik erop heb gezet( voor vrienden) als profielfoto instel, dan zie ik ineens bij de foto staan dat die openbaar is.

Als ik mezelf ga opzoeken op facebook zonder ingelogd te zijn, dan krijg ik ook mijn profielfoto te zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 1:09

Je kunt oude profielfoto's ook verwijderen en aanpassen dat hij alleen voor vrienden zichtbaar is.

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 24 aug 2012 - 1:12

Maple schreef:Ik heb zo'n algemene foto nog nooit gezien, eigenlijk...

Ik denk dat ze deze bedoelt

Vraagje Facebook Facebook-no-image1-250x157

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sugarfall vr 24 aug 2012 - 1:14

Lotje schreef:
Sugarfall schreef:Je kunt je profielfoto's ook alleen voor vrienden zichtbaar maken, of alleen voor jezelf, dan kunnen ook vrienden ze niet groot bekijken of je map met profielfoto's openen.
Ik heb de profielfoto's op alleen vrienden staan. Maar als ik dan een foto die ik erop heb gezet( voor vrienden) als profielfoto instel, dan zie ik ineens bij de foto staan dat die openbaar is.

Als ik mezelf ga opzoeken op facebook zonder ingelogd te zijn, dan krijg ik ook mijn profielfoto te zien.

Ja, dit is sinds een paar dagen zo dat je profielfoto automatisch als openbaar staat, maar dan moet je even de bewuste profielfoto openen en dan zie je een rondje/wereldbolletje ernaast staan, als je daarop klikt dan krijg je meerdere opties, ook ''voor alleen vrienden''. Dit moet je voortaan per profielfoto instellen na het uploaden.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud