Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ballenbaan, welke?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ballenbaan, welke? Empty Ballenbaan, welke?

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 7:46

Ik heb vandaag een cadeaubon gekregen en ik wil graag een ballenbaan voor S. kopen. Nu weet ik dat een aantal meiden er een hebben voor hun kids maar er niet tevreden over zijn. Welke is dat? Ik zag namelijk in het Intertoys boek 2 verschillende van Playskool en een van Vtech. En die ene wordt het dan dus ook niet Wink

Deze is van Playskool
Ballenbaan, welke? Playskool-ballenbaan

En deze is van Vtech
Ballenbaan, welke? 673843_2

En deze vind ik eigenlijk ook wel leuk ! (iemand die die ook heeft?)
Ballenbaan, welke? Images?q=tbn:ANd9GcTz1MP_5Ofx37nJvLOA5RryiSs2XFeD2Ddxq6DHo9WimZYMJ823qCBcqJV88A


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ballenbaan, welke? Empty Re: Ballenbaan, welke?

Bericht  Susan za 1 okt 2011 - 7:50

Wij hebben er eentje van Playskool en eentje van Vtech gehad en allebei hebben ze hetzelfde probleem, dat die ballen veel te ver weg worden geschoten, waardoor je continu op je buik voor de bank en je televisiemeubel ligt om die ballen er onder vandaan te vissen. Daarbij gaat je kind er hoogstwaarschijnlijk allerlei andere voorwerpen in stoppen die er dan met geen mogelijkheid meer uit te krijgen zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ballenbaan, welke? Empty Re: Ballenbaan, welke?

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 7:54

Hmm geen succes dus. Het leek me wel een leuk speeltje omdat hij nu helemaal into balletjes is. Hij vind het leuk om er een tik tegenaan te geven of ze te gooien en vervolgens gillend van het lachen er achteraan te kruipen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ballenbaan, welke? Empty Re: Ballenbaan, welke?

Bericht  Liadan za 1 okt 2011 - 7:55

Wij hebben deze van Playskool:
Ballenbaan, welke? Playskool-baby-ballenbaan
De ballen schieten inderdaad meestal alle kanten op, maar hier was dat geen probleem en Yara vond het ding geweldig. Ze deed er ook wel eens ander speelgoed in, maar dan hield ik 'm op z'n kop en dan kwam het er altijd weer uit met een beetje schudden.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ballenbaan, welke? Empty Re: Ballenbaan, welke?

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 7:56

wij hebben helemaal geen ballenbaan nodig, Y. gooit ze zelf hard weg en kruipt er dan hard lachend achteraan. Ze vist ze zelf onder de tafel of de bank vandaan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ballenbaan, welke? Empty Re: Ballenbaan, welke?

Bericht  LMCurious za 1 okt 2011 - 8:22

Wij hebben deze, maar daar moet je dus de ballen in zn mond in doen, en dan rollen ze in de bakjes. Hier is het echt een succes. En natuurlijk gooit Joris zelf ooit een bal weg, maar hij weet inmiddels dat ik ze niet ga pakken, dus dan is het gewoon over met de pret! is van fisher price trouwens.

Ballenbaan, welke? 1004004006940170
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Ballenbaan, welke? Empty Re: Ballenbaan, welke?

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 9:36

Haha hoor inderdaad veel "slechte" dingen over de ballenbanen! Wij hebben die van Vtech en Joey is er superblij mee Very Happy tuurlijk springen die ballen weleens alle kanten op, maar hij pakt ze zelf weer en stopt ze er weer in smile en als de bal onder de kast of iets komt, pak ik 'm even...kleine moeite.

Die Giraffe van FP vind ik ook errug leuk hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ballenbaan, welke? Empty Re: Ballenbaan, welke?

Bericht  Wennes zo 2 okt 2011 - 7:16

Wij hadden de olifant van vtech, de middelste zeg maar. Wat een ramp zeg! Het is echt een super leuk ding, maar de ballen kwamen er niet goed uit. Onze zoon zat maar te wachten en te wachten en ze bleven erin zitten. Ik heb 3 andere geprobeerd, maar allemaal hadden ze er last van. Op het kdv hebben ze hem ook en daar is hetzelfde probleem bij.
Wij hadden die van Liadan ook mee gekregen van de speelgoedwinkel, maar het leek net of ik een stofzuiger aanzette zo hard!
Die van LMC lijkt me wel iets.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ballenbaan, welke? Empty Re: Ballenbaan, welke?

Bericht  sabje zo 2 okt 2011 - 7:37

Wij hebben deze.
Ballenbaan, welke? 673843_2

Hier doet hij het wel goed. De ballen komen er goed uit. De ballen schieten wel vaak uit het apparaat, maar M.ax vind dit alleen maar leuk. Hij pakt ze dan en stopt ze er weer in. De muziekjes vind hij ook erg leuk.
Hier dus wel een positieve ervaring Very Happy
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ballenbaan, welke? Empty Re: Ballenbaan, welke?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 8:06

LMCurious schreef:Wij hebben deze, maar daar moet je dus de ballen in zn mond in doen, en dan rollen ze in de bakjes. Hier is het echt een succes. En natuurlijk gooit Joris zelf ooit een bal weg, maar hij weet inmiddels dat ik ze niet ga pakken, dus dan is het gewoon over met de pret! is van fisher price trouwens.

Ballenbaan, welke? 1004004006940170

Wij hebben ook deze. Sinds een weekje kan M. er mee spelen, ze vind hem erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ballenbaan, welke? Empty Re: Ballenbaan, welke?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum