Ballenbaan, welke?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ballenbaan, welke?
Ik heb vandaag een cadeaubon gekregen en ik wil graag een ballenbaan voor S. kopen. Nu weet ik dat een aantal meiden er een hebben voor hun kids maar er niet tevreden over zijn. Welke is dat? Ik zag namelijk in het Intertoys boek 2 verschillende van Playskool en een van Vtech. En die ene wordt het dan dus ook niet
Deze is van Playskool
En deze is van Vtech
En deze vind ik eigenlijk ook wel leuk ! (iemand die die ook heeft?)
Deze is van Playskool
En deze is van Vtech
En deze vind ik eigenlijk ook wel leuk ! (iemand die die ook heeft?)
Gast- Gast
Re: Ballenbaan, welke?
Wij hebben er eentje van Playskool en eentje van Vtech gehad en allebei hebben ze hetzelfde probleem, dat die ballen veel te ver weg worden geschoten, waardoor je continu op je buik voor de bank en je televisiemeubel ligt om die ballen er onder vandaan te vissen. Daarbij gaat je kind er hoogstwaarschijnlijk allerlei andere voorwerpen in stoppen die er dan met geen mogelijkheid meer uit te krijgen zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm geen succes dus. Het leek me wel een leuk speeltje omdat hij nu helemaal into balletjes is. Hij vind het leuk om er een tik tegenaan te geven of ze te gooien en vervolgens gillend van het lachen er achteraan te kruipen
Gast- Gast
Wij hebben deze van Playskool:
De ballen schieten inderdaad meestal alle kanten op, maar hier was dat geen probleem en Yara vond het ding geweldig. Ze deed er ook wel eens ander speelgoed in, maar dan hield ik 'm op z'n kop en dan kwam het er altijd weer uit met een beetje schudden.
De ballen schieten inderdaad meestal alle kanten op, maar hier was dat geen probleem en Yara vond het ding geweldig. Ze deed er ook wel eens ander speelgoed in, maar dan hield ik 'm op z'n kop en dan kwam het er altijd weer uit met een beetje schudden.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
wij hebben helemaal geen ballenbaan nodig, Y. gooit ze zelf hard weg en kruipt er dan hard lachend achteraan. Ze vist ze zelf onder de tafel of de bank vandaan
Gast- Gast
Wij hebben deze, maar daar moet je dus de ballen in zn mond in doen, en dan rollen ze in de bakjes. Hier is het echt een succes. En natuurlijk gooit Joris zelf ooit een bal weg, maar hij weet inmiddels dat ik ze niet ga pakken, dus dan is het gewoon over met de pret! is van fisher price trouwens.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Haha hoor inderdaad veel "slechte" dingen over de ballenbanen! Wij hebben die van Vtech en Joey is er superblij mee tuurlijk springen die ballen weleens alle kanten op, maar hij pakt ze zelf weer en stopt ze er weer in en als de bal onder de kast of iets komt, pak ik 'm even...kleine moeite.
Die Giraffe van FP vind ik ook errug leuk hoor!
Die Giraffe van FP vind ik ook errug leuk hoor!
Gast- Gast
Wij hadden de olifant van vtech, de middelste zeg maar. Wat een ramp zeg! Het is echt een super leuk ding, maar de ballen kwamen er niet goed uit. Onze zoon zat maar te wachten en te wachten en ze bleven erin zitten. Ik heb 3 andere geprobeerd, maar allemaal hadden ze er last van. Op het kdv hebben ze hem ook en daar is hetzelfde probleem bij.
Wij hadden die van Liadan ook mee gekregen van de speelgoedwinkel, maar het leek net of ik een stofzuiger aanzette zo hard!
Die van LMC lijkt me wel iets.
Wij hadden die van Liadan ook mee gekregen van de speelgoedwinkel, maar het leek net of ik een stofzuiger aanzette zo hard!
Die van LMC lijkt me wel iets.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wij hebben deze.
Hier doet hij het wel goed. De ballen komen er goed uit. De ballen schieten wel vaak uit het apparaat, maar M.ax vind dit alleen maar leuk. Hij pakt ze dan en stopt ze er weer in. De muziekjes vind hij ook erg leuk.
Hier dus wel een positieve ervaring
Hier doet hij het wel goed. De ballen komen er goed uit. De ballen schieten wel vaak uit het apparaat, maar M.ax vind dit alleen maar leuk. Hij pakt ze dan en stopt ze er weer in. De muziekjes vind hij ook erg leuk.
Hier dus wel een positieve ervaring
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
LMCurious schreef:Wij hebben deze, maar daar moet je dus de ballen in zn mond in doen, en dan rollen ze in de bakjes. Hier is het echt een succes. En natuurlijk gooit Joris zelf ooit een bal weg, maar hij weet inmiddels dat ik ze niet ga pakken, dus dan is het gewoon over met de pret! is van fisher price trouwens.
Wij hebben ook deze. Sinds een weekje kan M. er mee spelen, ze vind hem erg leuk.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Fisher price ballenbaan giraffe
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» welke pap
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» welke pap
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: