gezondheidsschoenen....
+14
teletascha
Niki
Sarah1985
Jeanette
Minx
Raindrop
Rush
Serena
TukTuk
Rovine
marjoleinnn
VeryCherry
Caro
duckie
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: gezondheidsschoenen....
Niki schreef:Mijn moeder moet sindskort deze soort schoenen aantrekken ivm met pijn aan haar voeten. Als ze niet op deze schoenen gaat lopen, dan is ze over een paar jaar invalide. Dus dan moet ze het wel.
Ze heeft ALTIJD op pumps gelopen en heeft er nog een stuk of 70 in de kast van allerlei kleuren, vormen, hoogtes enz enz.. Maar helaas moet ze deze schoenen echt aan.
Ze zegt dat ze er wel pijnloos op loopt. Ze draagt ze met een lange broek, beetje wijd dat het eroverheen valt. Want anders ziet het er niet uit.
Wie heeft dat gezegd? Dit zijn gewoon van die schoenen die nu een enorme hype zijn en kan me niet echt voorstellen dat deze schoenen voor haar het verschil betekend tussen invalide of niet invalide zijn.. Wat heeft ze aan haar voeten dan?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Nobucta schreef:Ik dacht dat ze waren voor het hardlopen, dan maken de zolen alvast een afzetje ofzo. Die zijn toch niet om voor de leuk te dragen?
zou ze niet met hardlopen aantrekken, voor hardlopen heb je hardloopschoenen en deze zijn dat niet
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Nobucta schreef:Ik dacht dat ze waren voor het hardlopen, dan maken de zolen alvast een afzetje ofzo. Die zijn toch niet om voor de leuk te dragen?
zou ze niet met hardlopen aantrekken, voor hardlopen heb je hardloopschoenen en deze zijn dat niet
Idd, zeker niet met hardlopen aan doen, tenzij je je knieën wilt verpesten..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik vind ze ook lelijk, maar als ze lekker zitten zou ik er werkelijk schijt aan hebben wat een ander daar van denkt. Als je een baan hebt waar je veel of alleen maar bij staat dan ga je niet voor de pronk, maar voor comfort. Lijkt me echt erg dat je halverwege de dag al niet meer normaal kan lopen van de pijn. Dan maar lelijk hoor
Gast- Gast
Zo lelijk zijn die van Sketchers niet!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Zo lelijk zijn die van Sketchers niet!
Skechers is een heel leuk merk! Maar die van de openingspost zijn niet van dat merk toch?
Gast- Gast
ik weet niet wie het geadviseerd heeft maar ik zou zeker bij iemand langsgaan die er echt verstand van heeft. Ik denk namelijk dat het helemaal niet slim is om op deze schoenen te gaan lopen met klachten. Een goede steunzool is dan een betere optie.AngelNyn schreef:Niki schreef:Mijn moeder moet sindskort deze soort schoenen aantrekken ivm met pijn aan haar voeten. Als ze niet op deze schoenen gaat lopen, dan is ze over een paar jaar invalide. Dus dan moet ze het wel.
Ze heeft ALTIJD op pumps gelopen en heeft er nog een stuk of 70 in de kast van allerlei kleuren, vormen, hoogtes enz enz.. Maar helaas moet ze deze schoenen echt aan.
Ze zegt dat ze er wel pijnloos op loopt. Ze draagt ze met een lange broek, beetje wijd dat het eroverheen valt. Want anders ziet het er niet uit.
Wie heeft dat gezegd? Dit zijn gewoon van die schoenen die nu een enorme hype zijn en kan me niet echt voorstellen dat deze schoenen voor haar het verschil betekend tussen invalide of niet invalide zijn.. Wat heeft ze aan haar voeten dan?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nou onzin of niet, m'n schoonmoeder loopt er ook niet voor niets op!
Rush- Lady Post-a-lot
Je hebt dat soort schoenen ook van een ander merk.. Stretchwalker.. Dan hebben ze ook nog laarzen
Gast- Gast
Een collega van mij heeft ze en ze zegt dat ze echt heerlijk lopen. Ik moet echt nieuwe schoenen hebben voor het werk maar ik kan niet echt iets vinden maar deze zijn zo lelijk!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Skechers heeft ook mooie laarzen. Kijk maar eens op Zalando.
Rush- Lady Post-a-lot
nee volgens mij niet maar dat was gewoon een willekeurig plaatje om het idee aan te gevenTea-Leaf schreef:Rush schreef:Zo lelijk zijn die van Sketchers niet!
Skechers is een heel leuk merk! Maar die van de openingspost zijn niet van dat merk toch?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb een aantal maanden zoiets gekocht en dat loopt heerlijk en ziet er niet eens zo 'gymschoenerig' uit, dus kan ook nog onder een nettere broek gedragen worden.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Klopt, maar deze;duckie schreef:nee volgens mij niet maar dat was gewoon een willekeurig plaatje om het idee aan te gevenTea-Leaf schreef:Rush schreef:Zo lelijk zijn die van Sketchers niet!
http://www.zalando.nl/bollard-sportieve-laars-grijs-sk211c002-103.html
zijn bijv van Skechers
Of deze; http://www.zalando.nl/skechers-shape-ups-lage-sneakers-grijs-sk2-fza-0241-99.html
Die bovenste vind ik persoonlijk erg leuk en zijn er ook nog hoger!
Rush- Lady Post-a-lot
Ooooh maar die van Skechers zijn toch écht ook vreselijk hoor!!! (vind ik dan)
Gast- Gast
Mijn zoontje heeft vaak 'skateschoenen' van Skechers
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik zou er ook niet op op stap gaan, maar de met de meeste loopschoenen doe je dat niet, lijkt me?Charlie schreef:Ooooh maar die van Skechers zijn toch écht ook vreselijk hoor!!! (vind ik dan)
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja ik zou er ook niet op op stap gaan, maar de met de meeste loopschoenen doe je dat niet, lijkt me?Charlie schreef:Ooooh maar die van Skechers zijn toch écht ook vreselijk hoor!!! (vind ik dan)
true
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: