gezondheidsschoenen....
+14
teletascha
Niki
Sarah1985
Jeanette
Minx
Raindrop
Rush
Serena
TukTuk
Rovine
marjoleinnn
VeryCherry
Caro
duckie
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
gezondheidsschoenen....
iemand ervaring met gezondheidssschoenen een soort als deze?
loopt dat nou echt lekker? en waar trek je dat bij aan??
loopt dat nou echt lekker? en waar trek je dat bij aan??
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: gezondheidsschoenen....
Snap niet dat die dingen óóit zijn uitgevonden. En ik snap al helemaal niet dat mensen die vrijwillig aantrekken....
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Caro schreef:Snap niet dat die dingen óóit zijn uitgevonden. En ik snap al helemaal niet dat mensen die vrijwillig aantrekken....
+1
Gast- Gast
Hidious
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ze ook gewoon niet aantrekken! Maar ik heb van de fysio gehoord dat een mevrouw die ook bij hem komt er wel minder pijn in haar enkels of knieeen door heeft.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Ik dacht dat ze waren voor het hardlopen, dan maken de zolen alvast een afzetje ofzo. Die zijn toch niet om voor de leuk te dragen?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn moeder heeft ze een poosje gehad. Volgens haar liepen ze wel heel lekker, maar uiteindelijk bleken ze toch niet goed voor haar (vraag me niet waarom).
Maar lelijk dat ze waren!!! Ik zou ook niet weten hoe je dat zou kunnen combineren.
Maar lelijk dat ze waren!!! Ik zou ook niet weten hoe je dat zou kunnen combineren.
Gast- Gast
ik vind ze er ook niet heel geweldig uit zien alhoewel ik er wel beter uitziende heb gezien als die op het plaatje maar ik vraag me af of ze lekker lopen... moet voor mn werk namelijk de hele dag staan en ben dus op zoek naar fijne schoenen waar ik de hele dag op kan staan
duckie- Ratel
Ik zou er niet aan beginnen, er zijn een hele hoop mensen die er juist extra klachten door kregen, aan knieen en rug.. En zo heel veel effect hebben ze nou ook weer niet..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Het lijkt mij dat je er juist de hele tijd op loopt te wiebelen en aan het einde van de dag nog vermoeider bent omdat je continu je evenwicht moet bewaren.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb gehoord dat je er opnieuw op moet leren lopen.
Maar ik heb van een ander gehoord dat die er wel veel baat bij had (pijnlijke knieen) en dat het bij haar echt heeft geholpen. Maar ik zou er niet aan beginnen totdat het wordt aanbevolen door je eigen arts of fysio.
Maar ik heb van een ander gehoord dat die er wel veel baat bij had (pijnlijke knieen) en dat het bij haar echt heeft geholpen. Maar ik zou er niet aan beginnen totdat het wordt aanbevolen door je eigen arts of fysio.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Mijn schoonmoeder heeft van die Sketchers voor haar Hernia, voor haar helpt het wel. Zij heeft helemaal zwarte en die zijn nog best okay om te zien.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik lach me altijd rot om die mensen die denken dat ze daar dun en gezond van worden .
Gast- Gast
Charlie schreef:Ik lach me altijd rot om die mensen die denken dat ze daar dun en gezond van worden .
Ik verwacht er echt niet dun van te worden...vroeg me gewoon af of ze lekker lopen...
geloof dr niet in om dun te worden van bepaalde schoenen
duckie- Ratel
Ik zou dit alleen binnenshuis durven dragen.
Geen idee waar je het goed mee kunt combineren, broek met lange pijpen zodat je ze niet zo goed ziet?
Geen idee waar je het goed mee kunt combineren, broek met lange pijpen zodat je ze niet zo goed ziet?
Gast- Gast
Die zool lijkt me wel lekker lopen!
Hebben ze deze schoenen niet helemaal in het zwart?
Hebben ze deze schoenen niet helemaal in het zwart?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Als je denkt dat er wat aan je houding verbeterd moet worden door schoenen, om minder klachten te krijgen ga dan naar een goede podotherapeut, en ga vooral niet op zo'n schoen lopen. Dat is echt vragen om klachten. Daarbij trek je toch ook niet de steunzolen van je buurvrouw aan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Vreeeeeselijk!! Wat een afzichtelijke dingen. En om eerlijk te zijn zien ze er ook niet echt comfortabel uit.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
ik heb van skeckers tone up slippers, en die werken echt goed voor mijn rug. Als ik ze een hele dag aangehad heb voel ik het wel in mijn billen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Birgit schreef: broek met lange pijpen zodat je ze niet zo goed ziet?
Gast- Gast
Mijn moeder moet sindskort deze soort schoenen aantrekken ivm met pijn aan haar voeten. Als ze niet op deze schoenen gaat lopen, dan is ze over een paar jaar invalide. Dus dan moet ze het wel.
Ze heeft ALTIJD op pumps gelopen en heeft er nog een stuk of 70 in de kast van allerlei kleuren, vormen, hoogtes enz enz.. Maar helaas moet ze deze schoenen echt aan.
Ze zegt dat ze er wel pijnloos op loopt. Ze draagt ze met een lange broek, beetje wijd dat het eroverheen valt. Want anders ziet het er niet uit.
Ze heeft ALTIJD op pumps gelopen en heeft er nog een stuk of 70 in de kast van allerlei kleuren, vormen, hoogtes enz enz.. Maar helaas moet ze deze schoenen echt aan.
Ze zegt dat ze er wel pijnloos op loopt. Ze draagt ze met een lange broek, beetje wijd dat het eroverheen valt. Want anders ziet het er niet uit.
Ik heb zoiets nog nooit iemand zien dragen. Het ziet er ook niet gemakkelijk uit.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
hahaa mn pa heeft ze nu ook! nie echt mooi nee haha maar hij vind ze geweldig lopen..
*goodforhim*
*goodforhim*
elsjuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 25
Registratiedatum : 05-09-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: