Mijn neef
+2
Jade
Melis_je
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mijn neef
Ik vind het niet knap dat hij welkom is na alles eerlijk gezegt. Want hij heeft Pippa toch nooit iets aangedaan? Ik vind dat een beetje een vreemde manier van verwoorden.
Ik vind het wel knap dat je er voor hem wil zijn, want het brengt emotioneel waarschijnlijk een behoorlijke last met zich mee, terwijl je niet echt heel close met hem bent. Ik vind het wel knap dat je daar voor hem voor open wilt staan.
Ik kan me wel voorstellen dat je het lastig vind omdat hij zo claimerig is. Kan je geen middenweg zoeken. Bijvoorbeeld voorstellen om samen een boswandeling te gaan maken en daarna wat te drinken in een cafeetje. Het buiten zijn en uitwaaien doet hem misschien wel heel goed ( over die boeg kan je het ook goed gooien als je de afspraak maakt). En dan ben je bezig en is het misschien wat minder beladen dan wanneer je op de bank tegenover elkaar zit en tegelijkertijd weet hij dan niet waar je woont. Dan kan je er nog even over nadenken en misschien een inschatting doen nadat je hem gezien hebt of je wel wil dat hij je adres heeft.
Ik vind het wel knap dat je er voor hem wil zijn, want het brengt emotioneel waarschijnlijk een behoorlijke last met zich mee, terwijl je niet echt heel close met hem bent. Ik vind het wel knap dat je daar voor hem voor open wilt staan.
Ik kan me wel voorstellen dat je het lastig vind omdat hij zo claimerig is. Kan je geen middenweg zoeken. Bijvoorbeeld voorstellen om samen een boswandeling te gaan maken en daarna wat te drinken in een cafeetje. Het buiten zijn en uitwaaien doet hem misschien wel heel goed ( over die boeg kan je het ook goed gooien als je de afspraak maakt). En dan ben je bezig en is het misschien wat minder beladen dan wanneer je op de bank tegenover elkaar zit en tegelijkertijd weet hij dan niet waar je woont. Dan kan je er nog even over nadenken en misschien een inschatting doen nadat je hem gezien hebt of je wel wil dat hij je adres heeft.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn adres heeft die inmiddels al, want die heeft mijn oma hem heel lief gegeven (zij is overigens niet op de hoogte) Maar hij durft niet zomaar op de stoep te staan denk ik, want hij belde netjes om een afspraak te maken, dus van de week ergens zie ik hem! Het lukt niet op mijn vrije dag, want anders konden we inderdaad ergens anders afspreken & het doorbreken, maar nu komt hij op de koffie, maar is mijn vriend er ook sowieso.
Gast- Gast
Ik snap niet zo goed dat hij nu alweer 'vrij' bij jullie op bezoek kan komen. Toen mijn moeder een zelfmoordpoging heeft gedaan is ze direct opgenomen in een psychiatrische inrichting. Waarom hebben ze hem naar huis gestuurd?
Gast- Gast
Joan schreef:Ik snap niet zo goed dat hij nu alweer 'vrij' bij jullie op bezoek kan komen. Toen mijn moeder een zelfmoordpoging heeft gedaan is ze direct opgenomen in een psychiatrische inrichting. Waarom hebben ze hem naar huis gestuurd?
Omdat er geen plek voor hem was, en het ziekenhuis hem te goed vond om daar te laten blijven. Dus hij is naar huis gestuurd en vandaag voor een gesprek om te kijken nu hoe & wat.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: