Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+26
Paper Crown
Marin
banjer49
May
Caroow
Snoes
Champagne
Snack a Jack
Leine
Lavendel
Rush
GreenGrass
aniet
Serena
Suus
VeryCherry
Lotus
girli
Pien
Jade
Erin
TwistedAngel
ExpressoB
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
30 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snack a Jack di 27 sep 2011 - 19:49

Jeetje Megara.. balen!
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snack a Jack di 27 sep 2011 - 19:51

Burn: Veel suc6 op je laatste stagedag!
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus di 27 sep 2011 - 19:53

VeryCherry schreef:Hey Maple, hoe is het nu met je?

Volgens mij is Maple er nu niet.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry di 27 sep 2011 - 19:54

Ah, dan PM ik haar even smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 19:58

Goedemorgen!

Zojuist de huisarts gebeld. Om 09.50u kan ik bij hem terecht. Gaan we even praten over mijn gemoedstoestand. Hopen dat er nu een positieve uitkomst is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry di 27 sep 2011 - 19:59

Wat fijn dat je al zo snel terecht kunt Maura smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:01

Heel goed Maura. En fijn dat je zo snel terecht kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:02

Het was een erg lieve assistent. Want ik belde om te vertellen dat ik was vergeten om naar de assistent te komen voor de prikpil. En dat ik dus even wilde babbelen met de huisarts. Omdat ik qua tijd niet heel erg goed zit, qua werk, morgen A'dam, zei ze:"En als je dan even iets eerder komt en naar mij vraagt, dan regelen wie die prikpil ook even gelijk". Maar ik ben haar naam vergeten. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:06

haha ook handig Maura Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:06

Moguh....

Bleh, voel me ff nogal rot Sad Vrijdag wordt mijn oma gecremeerd en ik wil dan graag een stukje piano spelen, dus dat ga ik ook doen. Maar nou wil mijn tante ook een stukje saxofoon spelen en ze had gevraagd of ik haar wilde begeleiden. Heb toen eigenlijk meteen ja gezegd, zonder me te realiseren dat zij jazz/blues speelt, terwijl ik echt klassiek ben opgeleid en totaal niks met dat genre kan. Heb nu uiteindelijk toch gemaild dat ik het niet zie zitten en dat ik me niet gerealiseerd had dat zij in een ander genre zit, maar voel me er echt rot onder, omdat ik het al beloofd had en zij het heel moeilijk vindt om in haar eentje te spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry di 27 sep 2011 - 20:07

Meiden, ik zit ergens mee. Niet iets heel schokkends ofzo, weet alleen niet zo goed wat ik er mee moet.
Het zit namelijk zo; mijn zoontje zit in groep 4 en het is nu al een paar keer voorgekomen dat hij wat werk mee naar huis neemt en het op school even af moet maken. Kost hooguit 10 minuutjes, dus dat vind ik niet zo heel erg. Maar nou verteld zijn juf me gister dat hij wéér niet doorwerkte en dus niet mee mocht doen met gym en buitenspelen en alleen in de klas achterbleef. Kan dit zomaar? Ik vind het een rare gang van zaken, een kind heeft toch recht op gym en buitenspelen? Heb het er met mijn vriend over gehad en hij is het gedeeltelijk met de juf eens, in de zijn van "moet ie maar doorwerken." Ik ben het er niet mee eens, maar ik weet niet of en hoe ik het moet aankaarten.

Wat is jullie mening hierover?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:07

Oow dat is lastig VMN. Snap dat je haar niet wilt laten vallen maar als het een heel andere genre is is dat ook lastig voor jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:09

Ik vind dat ook raar VC. Juist buiten spelen en gym is belangrijk ja. Maar ook alleen in de klas blijven is raar.
Ik weet niet hoe het op andere scholen gaat maar heb hier geen fijn gevoel bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry di 27 sep 2011 - 20:15

Ik ben sowieso al niet zo tevreden over die school, maar ik weet echt niet wat ik hier mee moet.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:16

Enerzijds vind ik het niet raar, want als je niet doorwerkt, dan is er geen tijd voor leuke dingen. Dat is een les, die elk kind moet leren. Dat er aan bepaalde acties consequenties zitten.

Anderzijds, hij zit nog maar in groep 4...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:17

Ja het probleem is ook eigenlijk dat ik weet dat het beter is om nu af te haken, omdat ik het anders waarschijnlijk vrijdag verpest én omdat ik me anders de komende 3 dagen zwaar gestresst voel, maar ik kan gewoon het schuldgevoel niet negeren. Ben bang dat ze nu boos op me is (ook gezien de reactie die ik per mail van haar terugkreeg, maar waarschijnlijk is het alleen maar mijn interpretatie dat die reactie heel koeltjes was).

Pff volgens mij ben ik heel warrig aan het praten, maar goed. Laat ik het zo zeggen, ik moet hierin gewoon voor mezelf opkomen, maar ben bang voor de reactie terwijl ik dat waarschijnlijk niet moet zijn. En als ze wel boos is, zou dat meer haar probleem dan het mijne moeten zijn, maar het lukt me niet om zo te denken.




VC lastig.... Ik vind het denk ik ook een beetje afhangen van zijn houding op het moment dat de rest van de kinderen ook zit te werken. Als hij dan maar wat zit te lanterfanten en er gewoon geen zin in heeft, kan ik me voorstellen dat ze hem 'straffen' door hem niet buiten te laten spelen en zijn werk dan af te laten maken. Als hij wel aan het werk is, maar niet zo goed kan meekomen en daardoor steeds zijn werk niet afheeft, lijkt het me juist averechts werken om hem daarvoor te straffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry di 27 sep 2011 - 20:18

Buitenspelen schrappen omdat hij zijn werk niet af heeft kan ik nog inkomen, maar gym is toch een verplichte les? Dat valt bij mij niet onder leuke dingen doen. Vind het echt moeilijk.
Kan ook niet begrijpen dat ze denken dat hij braaf in de klas zijn werk af gaat maken als hij daar in zijn eentje zonder begeleiding zit. Als hij iets niet weet kan hij het niet eens vragen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Suus di 27 sep 2011 - 20:19

Goedemorgen!

Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:20

Naar mijn weten is gym inderdaad een verplichte les. Het lijkt me niet heel erg handig van de juf om deze les maar te schrappen, omdat hij achterloopt op zijn schoolwerk. Ik doelde dan ook meer op buitenspelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry di 27 sep 2011 - 20:20

Mijn zoontje heeft het concentratieniveau van een garnaal, als ik er thuis met hem voor ga zitten is het zo af. Op school slijpt hij 80x de punt van zijn potlood en wil hij naar buiten kijken. Wat ook niet echt meewerkt is dat het ziekenhuis om de hoek ligt en er ambulances af en aan rijden, dat is natuurlijk véél spannender dan je werk afmaken Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:21

Oh ja de school zit niet gunstig dan hahaha :P

Maar ja het alleen daar zitten en niks kunnen vragen ja wat jij ook zegt VC dat vind ik ook raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry di 27 sep 2011 - 20:21

Als hij wat werk mee naar huis moet nemen moet hij dat ook eerst maken voordat hij buiten mag spelen. En heb al 80x uitgelegd dat iedereen dingen moet doen die je niet zo leuk vind om te doen, maar hoe langer je er over doet, hoe minder tijd er over blijft voor leuke dingen. 't Kwartje valt alleen nog steeds niet.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:22

Trouwens nablijven of achterblijven doe je onder toezicht van een leraar. Niet een leraar die heerlijk de les gym gaat geven, terwijl het kindje daar maar zit naar zijn boeken te staren. Lijkt mijn geen normale gang van zaken.

Met mijn eerste stukje doelde ik dus meer op de gewone gang van zaken. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry di 27 sep 2011 - 20:24

Ik snap wat je bedoelt Maura smile Weet alleen nog steeds niet of ik het nu aan moet kaarten of afwachten of het vaker gebeurd en er op terug kom bij het eerstvolgende 10-minuten gesprek. Wat zouden jullie doen?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:26

VeryCherry schreef:Ik ben sowieso al niet zo tevreden over die school, maar ik weet echt niet wat ik hier mee moet.
Ik begrijp je wel. Misschien even een gesprekje met de juf aanvragen? Anders met de directeur?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum