Prénatal Mama Mazzel Dagen
+5
SarahKey
Printje
Annie24
Clapperdie
Fearie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Prénatal Mama Mazzel Dagen
Ik kreeg net een mailtje van Prénatal, de Mama Mazzel Dagen komen er weer aan.
Gekopieerd uit de mail:
Woensdag 28 sept. 17 uur t/m zondag 2 okt. (meeste winkels al geopend vanaf 10 uur) kun je weer profiteren van scherpe kortingen.
Vandaag al profiteren? De actie is alvast gestart in
onze webshop!
Tijdens de Mama Mazzel Dagen geven wij 15% korting op kinderstoelen, autostoelen en kinderwagens*. Verder ontvang je 20% korting op alle andere producten*.
Gekopieerd uit de mail:
Woensdag 28 sept. 17 uur t/m zondag 2 okt. (meeste winkels al geopend vanaf 10 uur) kun je weer profiteren van scherpe kortingen.
Vandaag al profiteren? De actie is alvast gestart in
onze webshop!
Tijdens de Mama Mazzel Dagen geven wij 15% korting op kinderstoelen, autostoelen en kinderwagens*. Verder ontvang je 20% korting op alle andere producten*.
Gast- Gast
Re: Prénatal Mama Mazzel Dagen
Ja, ik heb er op zitten wachten Heb de mail ook gekregen, alleen is de borstkolf die ik wou halen nu net zo duur als buiten de mamamazzeldagen om :o
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan voor een kinderwagen kijken. Nou waarschijnlijk kopen. Scheelt 15%!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Fearie, wat balen zeg!
Ik heb nu helaas niks meer nodig maar ik dacht, ik tip de zwangeren of kersverse mama's even.
Ik heb nu helaas niks meer nodig maar ik dacht, ik tip de zwangeren of kersverse mama's even.
Gast- Gast
Mammalin schreef:Fearie, wat balen zeg!
Ik heb ook niks nodig, maar als er korting is zijn er meestal toch nog wel wat dingen die ik wel opeens nodig heb/wil hebben
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Mammalin schreef:Fearie, wat balen zeg!
Ik heb ook niks nodig, maar als er korting is zijn er meestal toch nog wel wat dingen die ik wel opeens nodig heb/wil hebben
Haha hier ook, ben ineens heel hard aan het denken wat ik nog nodig heb
Gast- Gast
Reken jezelf niet te rijk met deze 'kortingen' ik had in een ander topic ook al gereageerd maar ze verhogen eerst de prijs voor die avond en geven vervolgens 20% korting, zo kan ik het ook. Ik had het vorig jaar met een lakentje ofzo. Overdag was het goedkoper dan dat het sávonds in de winkel lag.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Reken jezelf niet te rijk met deze 'kortingen' ik had in een ander topic ook al gereageerd maar ze verhogen eerst de prijs voor die avond en geven vervolgens 20% korting, zo kan ik het ook. Ik had het vorig jaar met een lakentje ofzo. Overdag was het goedkoper dan dat het sávonds in de winkel lag.
Dat had ik dus met de kolf die ik wou halen, gisteren nog 125 euro. Vandaag 145 euro en met 20% korting 116 euro, niet veel goedkoper dus als normaal
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
printje: dat had ik van jou al gelezen in een ander topic, wij gaan daarom niet. Wij moeten er al speciaal voor naar de stad en enige wat ik we nu nog moeten, zijn dekentjes voor ledikant/wieg.(en nog een verzorgingstas) Ik dacht dat ik nog veel nodig had maar dat valt dus reuze mee. Heb geen zin om zo bedrogen te worden. Dan koop ik het wel via internet of ergens anders.
Ik geloof niet dat ze van alles in eens de prijs om hoog hebben gedaan... gaan ze dan vanavond alle prijskaartjes al veranderen? Dat kan toch niet.. misschien in de webshop maar in de winkel dat geloof ik gewoon echt niet.
Misschien wel op de grote duurdere aankopen, maar op dekentjes of een waskussenhoes denk ik niet dat ze al die moeite gaan doen..
Of ben ik dan echt heel erg naief??
Misschien wel op de grote duurdere aankopen, maar op dekentjes of een waskussenhoes denk ik niet dat ze al die moeite gaan doen..
Of ben ik dan echt heel erg naief??
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik heb al wel een voorbeeldje gezien van een duurdere artikel. De tripp trapp stokke, twee weken terug wezen kijken met mijn moeder (krijgen we van haar) en toen was die €129,-
En nu staat die opeens voor €139 zonder korting.
SarahKey schreef:Ik heb al wel een voorbeeldje gezien van een duurdere artikel. De tripp trapp stokke, twee weken terug wezen kijken met mijn moeder (krijgen we van haar) en toen was die €129,-
Maar dan is ie alsnog goedkoper
Gast- Gast
Ik heb er gewerkt en wij deden écht niet avond van te voren als omhoog prijzen hoor, om het vervolgens de volgende allemaal weer te gaan afprijzen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
HeartBeat schreef:SarahKey schreef:Ik heb al wel een voorbeeldje gezien van een duurdere artikel. De tripp trapp stokke, twee weken terug wezen kijken met mijn moeder (krijgen we van haar) en toen was die €129,-
Ja oke maar toch vind ik het niet kunnen, zo kan ik ook kortingen geven hahaha maar goed das natuurlijk niet alleen daar overal doen ze dit soort acties denk ik.
Printje- Lady Post-a-lot
Rataplan schreef:Ik heb er gewerkt en wij deden écht niet avond van te voren als omhoog prijzen hoor, om het vervolgens de volgende allemaal weer te gaan afprijzen.
Misschien niet alles maar wel veel, das mijn ervaring tenminste.
Printje- Lady Post-a-lot
waar ik mij ook zo aan erger, is webshops waarbij dingen al dagen uitverkocht zijn, maar nog steeds online staan. H&M doet dat de laatste tijd veel, en V&D ook laatst tijdens de sale. Denk je 'Yes die is leuk!'...uitverkocht in alle kleuren en maten...helaas.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
voor die 20% korting hoef je toch niet van die speciale stickers te hebben, die je altijd krijgt bij Wij jonge ouders?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Flower_L schreef:waar ik mij ook zo aan erger, is webshops waarbij dingen al dagen uitverkocht zijn, maar nog steeds online staan. H&M doet dat de laatste tijd veel, en V&D ook laatst tijdens de sale. Denk je 'Yes die is leuk!'...uitverkocht in alle kleuren en maten...helaas.
Ow jaa dat is ook inderdaad erg vervelend. Of dat de verzendkosten er eerst niet bijstaan ( of in kleine letters verzendkosten voor bestellingen boven 50,- gratis en dan in koeienletters GRATIS bezorging,) en op het laatste opeens huppakee 5/6 euro erbij...
Printje- Lady Post-a-lot
M@niek schreef:voor die 20% korting hoef je toch niet van die speciale stickers te hebben, die je altijd krijgt bij Wij jonge ouders?
Volgens mij is dat idd gewoon voor iedereen, ik krijg trouwens de Wij en dat vind ik best jammer haha
Printje- Lady Post-a-lot
Ja, maar wel gek dat die opeens twee weken later eerst 10 euro duurder is geworden.HeartBeat schreef:SarahKey schreef:Ik heb al wel een voorbeeldje gezien van een duurdere artikel. De tripp trapp stokke, twee weken terug wezen kijken met mijn moeder (krijgen we van haar) en toen was die €129,-
Soortgelijke onderwerpen
» Mama Mazzel dagen frustraties
» Babykamerpaleis en prenatal?
» Opruiming bij de Prenatal
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Babydoos van prenatal
» Babykamerpaleis en prenatal?
» Opruiming bij de Prenatal
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Babydoos van prenatal
Pagina 1 van 1