Groen onderstreepte woorden
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Groen onderstreepte woorden
Ligt het aan mijn computer, of hebben andere meiden ook gemerkt dat er sinds kort reclames worden gelinkt aan bepaalde woorden die mensen hier gebruiken?
Als iemand bijvoorbeeld 'restaurant' of 'vakantie' in een post zet, wordt het groen met twee strepen eronder en krijg je een advertentie te zien als je er met je muis overheen gaat. Een advertentie die niks met restaurants of vakanties te maken heeft trouwens
Als iemand bijvoorbeeld 'restaurant' of 'vakantie' in een post zet, wordt het groen met twee strepen eronder en krijg je een advertentie te zien als je er met je muis overheen gaat. Een advertentie die niks met restaurants of vakanties te maken heeft trouwens
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Re: Groen onderstreepte woorden
Nee, dat heb ik nog niet gezien. Wel dat als ik bijvoorbeeld naar bepaalde schoenen heb gekeken op Zalando of naar een bepaald boek op Bol.com, ik daar de hele tijd reclamebanners van krijg.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat is irritant.Susan schreef:Nee, dat heb ik nog niet gezien. Wel dat als ik bijvoorbeeld naar bepaalde schoenen heb gekeken op Zalando of naar een bepaald boek op Bol.com, ik daar de hele tijd reclamebanners van krijg.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hierover heb ik niets gezien en ik heb het ook niet. Heb je wellicht iets van spyware of een virus? Zo klinkt het een beetje, als je het mij vraagt.
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Klinkt inderdaad als een browser-extensie of invoegtoepassing.
Gast- Gast
Ik heb het uit weten te zetten, door op zo'n link te klikken en dan ergens 'optout' ofzo te doen.
Maar het ligt dus echt aan mijn computer zo te lezen.
Maar het ligt dus echt aan mijn computer zo te lezen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik had het ook! Ik heb mn cookies verwijderd, computer op virussen gescand en nu is het weg
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Woorden die eigenlijk geen echte woorden zijn.
» groen lampje bij blackberry.
» Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'
» Groen/grijze haarpunten..
» Nike groen en paars
» groen lampje bij blackberry.
» Gezocht: achtergronden foto 'groen scherm'
» Groen/grijze haarpunten..
» Nike groen en paars
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: