snel Uggs vraagje
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
snel Uggs vraagje
Hoeveel lopen Uggs uit?
Ik heb ze namelijk cadeau gekregen maar ik twijfel of het de goede maat is. Ze zitten nu goed, misschien ietsjes strak maar als ze veel uitlopen dan zijn ze dus te groot. Ik heb W8 gekregen, ik geloof dat mijn zusje W6 heeft en die zijn me iets te klein..
Ik heb ze namelijk cadeau gekregen maar ik twijfel of het de goede maat is. Ze zitten nu goed, misschien ietsjes strak maar als ze veel uitlopen dan zijn ze dus te groot. Ik heb W8 gekregen, ik geloof dat mijn zusje W6 heeft en die zijn me iets te klein..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Re: snel Uggs vraagje
Ligt eraan welke uggs denk ik. De gebreide lopen meer uit. Ik heb zelf de bailey button maar die zijn bijna niet uitgelopen.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Die heb ik gekregen dus dan zou dit wel goed zijn?Caro schreef:Ik heb zelf de bailey button maar die zijn bijna niet uitgelopen.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Zeker weten. Echte uggs lopen niet uit.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Try schreef:Die heb ik gekregen dus dan zou dit wel goed zijn?Caro schreef:Ik heb zelf de bailey button maar die zijn bijna niet uitgelopen.
Ik denk van wel . Mijne zitten na twee jaar nog steeds hartstikke goed. Ik heb absoluut niet het gevoel dat ze te groot zijn geworden!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Uggs vallen toch wel een maat kleiner dan je normaal hebt? Ik heb normaal maat 41, maar van Uggs kan ik maat 40 aan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dan vallen die maat 40 van jou toch juist groter uit?_Chance schreef:Uggs vallen toch wel een maat kleiner dan je normaal hebt? Ik heb normaal maat 41, maar van Uggs kan ik maat 40 aan.
Gast- Gast
Haha ja ik bedoelde idd dat ze groter vallen dan normaal.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Echte uggs kunnen echt wel uitlopen. Ik heb de Classis Short en ze zitten nu minder strak dan eerst. Maar ze zijn nog wel stevig. Ik heb ze een maat kleiner dan mijn eigen maat.
Gast- Gast
Natuurlijk loop je UGG's iets uit. Net als alle andere leren en suede schoenen gaan ze naar je voeten staan. Je loopt ook de binnenkant plat. Als je over een maandje je hand in je schoen steekt voel je precies waar je hiel zit en je tenen..
*Je loopt schoenen trouwens altijd uit in de breedte en nooit in de lengte, dus zitten je tenen tegen heel erg naar voren, loop je dat niet uit.
*Je loopt schoenen trouwens altijd uit in de breedte en nooit in de lengte, dus zitten je tenen tegen heel erg naar voren, loop je dat niet uit.
Gast- Gast
Mijn zus (Ugg verkoopster) raadt altijd aan om Uggs 1 maat kleiner te kopen, omdat ze redelijk groot vallen. Of ze uitlopen weet ik niet, ik ga er vanuit van wel. De onderkant wordt inderdaad plat.
Gast- Gast
Marin schreef:Mijn zus (Ugg verkoopster) raadt altijd aan om Uggs 1 maat kleiner te kopen, omdat ze redelijk groot vallen. Of ze uitlopen weet ik niet, ik ga er vanuit van wel. De onderkant wordt inderdaad plat.
Marin welke maat zijn jouw Ultra Tall's?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Uggs gekocht en een vraagje
» even snel een vraagje
» Even snel een vraagje .....
» Snel vraagje
» Snel vraagje!!
» even snel een vraagje
» Even snel een vraagje .....
» Snel vraagje
» Snel vraagje!!
Pagina 1 van 1