Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||
+15
Paper Crown
Susan
Chelle
Marin
_Femme
TukTuk
Champagne
Roxi3
Inge
TNMN
Nathalie
Lady4
Zwerver
Atelier Madame
GreenGrass
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Iphone 4 of Samsung Galaxy S ||
ik heb nu een aantal mails gestuurd op MP en een paar biedingen gedaan. Ik wil er ook weer niet teveel voor betalen dus tja nu hopen dat er iemand reageert haha. En zit jij ook bij een corso? Welke corso?
Gast- Gast
Lily, ik zou denk ik niet zoveel geld uitgeven voor een tweedehands telefoon, die al best wel oud is.
Dan zou ik eerder een wat goedkopere, nieuwe aanschaffen, bijvoorbeeld:
http://www.vergelijk.nl/mobiele_telefoon/samsung/s5830_galaxy_ace/specs.rhtml
http://www.vergelijk.nl/mobiele_telefoon/htc/wildfire_s/
Of ik zou investeren in een fatsoenlijke telefoon die wel langer meegaat en dan over een jaar je abonnement verlengen, maar dan simlockvrij, waardoor je dan heel goedkoop uit bent.
Dan zou ik eerder een wat goedkopere, nieuwe aanschaffen, bijvoorbeeld:
http://www.vergelijk.nl/mobiele_telefoon/samsung/s5830_galaxy_ace/specs.rhtml
http://www.vergelijk.nl/mobiele_telefoon/htc/wildfire_s/
Of ik zou investeren in een fatsoenlijke telefoon die wel langer meegaat en dan over een jaar je abonnement verlengen, maar dan simlockvrij, waardoor je dan heel goedkoop uit bent.
Gast- Gast
Lily schreef:ik heb nu een aantal mails gestuurd op MP en een paar biedingen gedaan. Ik wil er ook weer niet teveel voor betalen dus tja nu hopen dat er iemand reageert haha. En zit jij ook bij een corso? Welke corso?
Ik zit bij een corsowagen in Lichtenvoorde.
@ June: Een Iphone daalt erg weinig in z'n waarde en blijft het na een paar jaar over het algemeen nog goed doen. Vandaar dat ze ook aardig prijzig blijven ook al zijn ze 2ehands.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ze blijven inderdaad goed, maar ze krijgen ook steeds minder updates e.d., waardoor het toch wel terugloopt. Bij de Iphone betaal je gewoon heel erg voor het merk en dat is in eerste instantie niet zo erg, want dan zijn ze ook fantastisch, maar ik zou nu dus nooit meer 200 euro betalen voor een tweedehandse 3GS.
Gast- Gast
Pippa schreef:Tsjip schreef:Pippa schreef:Mijn vriend heeft helpen beslissen, want we hebben een giga aanbieding gevonden met een 1 jarig abonnement, wat voor mij beter is omdat ik nooit langer dan een jaar met een telefoon doe En het wordt de witte samsung galaxy s 2, we hebben hem besteld
Veel plezier ermee! Mijn zusje heeft 'm ook. Zij vertelde trouwens dat deze telefoon vanaf oktober niet meer verkocht mag worden in Nederland ivm de rechtzaak tegen Apple. Ben benieuwd of dat ook echt zo is.
Ja, dat is nog de vraag inderdaad. Want andersom was er ook weer iets met de Tabs wat Apple niet goed had gedaan las ik, dus ze zijn lekker bezig met elkaar!
Dat zou inderdaad zo zijn, omdat een bepaalde feature op de samsung te veel overeen kwam met een feature op de iphone en apple vond dat ze pattent hadden. Maar door een update die het heeft aangepast mogen ze wel weer verkocht worden.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
thanks voor de links dat zijn dus wel goede telefoons neem ik aan? Of iemand anders nog tips voor telefoons.
@ Tsjip, ik zit bij de corso in valke.nswaard
@ Tsjip, ik zit bij de corso in valke.nswaard
Gast- Gast
Vriendinnen van me hebben de Samsung Ace en die zijn wel tevreden. Zeker voor een jaar is dat echt prima volgens mij.
Gast- Gast
oke heb rondgekeken maar dat maakt niet veel uit een nieuwe samsung ace en 2dehandse iphone is bijna hetzelfde. Die samsung is ook nog 200 euro.
Gast- Gast
Lily schreef:oke heb rondgekeken maar dat maakt niet veel uit een nieuwe samsung ace en 2dehandse iphone is bijna hetzelfde. Die samsung is ook nog 200 euro.
Zij hebben 'm allemaal voor 186 euro gekocht. Ik vind het trouwens ook wel een verschil of iets nieuw is of tweedehands, maar als jij graag een Iphone wilt, dan ga ik je niet tegenhouden hoor . Dan hoop ik gewoon dat je iets goeds kunt vinden!
Gast- Gast
het maakt mij niet heel veel uit maar als ik `m na een jaar weer terug op MP zet, denk ik dat een Iphone meer oplevert dan een samsung ace
Gast- Gast
Lily schreef:het maakt mij niet heel veel uit maar als ik `m na een jaar weer terug op MP zet, denk ik dat een Iphone meer oplevert dan een samsung ace
Ja, dat is natuurlijk ook zo, maar ik vraag me wel af of een 3GS over een jaar nog veel oplevert. Dan is de Iphone 5 er inmiddels ook al natuurlijk.
Gast- Gast
er staan er nu ook nog iphones 2 op en die leveren ook nog zeker 100/150 euro op.
Gast- Gast
Lily schreef:er staan er nu ook nog iphones 2 op en die leveren ook nog zeker 100/150 euro op.
Wow, dat iemand dat er nog voor wil betalen . Dat wist ik niet, dan begrijp ik het al beter .
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» iPhone 4 of Samsung Galaxy S2?
» Iphone 4 of Samsung Galaxy s 2?
» Iphone 5 of samsung galaxy S4
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» Samsung Galaxy Tab 2
» Iphone 4 of Samsung Galaxy s 2?
» Iphone 5 of samsung galaxy S4
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» Samsung Galaxy Tab 2
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: