Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. Knuffels

+5
VeryCherry
Nora
Susan
Sushi
TwistedAngel
9 plaatsers

Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Nav. Knuffels

Bericht  TwistedAngel zo 25 sep 2011 - 6:48

In het vreemde feitjes topic word vaak het slapen met knuffels genoemd (ook door mijzelf) Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie knuffels eruit zien, of er een verhaal bij hoort en hoe oud ze zijn!!

Zal mijn camera er ook even bij pakken en mijne op de foto zetten
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 6:54

Ik heb zo geen foto, maar het is een konijn, ik heb haar sinds mijn 9e ( ben nu 30 ). Ze draagt een bloemetjesjurkje, maar je kan niet meer zien dat het bloemetjes zijn. Dat jurkje is ook helemaal versleten.
Ze heeft ook een naam en dat vind ik zo genant haha. Maar ze is zo lief Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  Sushi zo 25 sep 2011 - 8:46

Mijn knuffel ligt bij mijn ouders. Sinds een jaar of zes slaap ik niet meer met die knuffel, maar tot die tijd wel. Toen ik net iets mijn mijn ex kreeg heb ik besloten om niet meer met een knuffel te slapen, ik vond dat genant.

Mijn knuffel is een aap met een lange staart. Het is een meisje (waarom weet ik eigenlijk niet haha) en ze heeft ook een naam.
Ze is meerdere malen "gehecht" omdat de stof op een gegeven moment zo versleten was. Het aapje was ooit van pluche, maar dat is nu helemaal in elkaar geklit en plakgedrukt.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 8:58

Ik had een blauw/wit konijn en die heeft mijn moeder toen gekocht toen ze net zwanger was. Ik heb er tot m'n 18e mee geslapen. Nu ligt hij in de kast en ik zal 'm echt nooit weggooien

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  Susan zo 25 sep 2011 - 9:36

Ik heb ook een konijn, die heb ik gekregen toen ik acht was. Ik ben er erg aan gehecht, hij heeft bij me gelegen toen ik op de intensive care lag.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  TwistedAngel zo 25 sep 2011 - 9:43

hmm mijn foto's willen niet echt lukken helaas.

Ik heb 1 slaap knuffel, een witte (nouja dat was hij ooit) beer. Deze hebben wij ooit eens gekregen op een camping in Zeeland, als je mee deed met de dagelijkse spelletjes kreeg je deze aan het eind met een paraplu en een stok met spekkies. (heb foto, vandaar dat ik het nog weet) Mijn broer en zus hebben dezelfde gehad, die van hen is nog altijd wit en fluffig... die van mij grijs grauw en gewoon smerig... Hij heeft jaren een rode boeren zakdoek om zijn nek gehad, tot mijn zwager hem elke keer daar aan op hing..

Heb een beer, een bruine harde, op een rieten stoel.. Deze kreeg ik op mijn 12e, 4 dagen na de dood van mijn neef, 1 dag voor zijn begrafenis. Mijn neef woonde destijds met zijn ouders en zusje naast ons, dus wij kregen ook veel mensen over de vloer die na het condoleren ed bij ons koffie kwamen drinken en praten.Kreeg deze beer van de beste vrienden van zijn ouders. Heeft veel indruk op mij gemaakt, dat er toen aan gedacht werd.
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  Nora zo 25 sep 2011 - 10:06

Ik heb ongeveer zoiets, maar dan zonder gezicht en blauw.

Nav. Knuffels Oscthumb.php?src=kNnc0cjV4p-osbzDrrKgo4_a39c

Even gênant verhaal, ga het zo weer weghalen
Hij ligt bij mijn voeteneind en vroeger had ik hem met mijn tenen dan altijd vast en dan ging ik met mn ander voet er langs. Het is fleece dus heel lekker zacht en daar werd ik altijd rustig van.

Zijn er ook mensen die hun knuffel ook meenemen als ze ergens anders gaan slapen?
Ik zelf niet, maar mis toch wat bij mn voeten eigenlijk dan:p

Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  TwistedAngel zo 25 sep 2011 - 10:07

Ik nam hem wel altijd overal mee heen.. Hij was te groot voor mijn koffer 2 jaar gelden naar Turkije, dus nam ik Elmo maar mee (die was wat makkelijker dr bij te proppen)
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  VeryCherry zo 25 sep 2011 - 19:52

Ik slaap al 25 jaar met dezelfde knuffel, heb wel is foto's geplaatst hier op het forum Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  Lady Starstruck zo 25 sep 2011 - 21:06

Ik slaap met een roze (naja roze hij is erg vaal nu) konijn. Hij zit onder de gaten. Ik heb hem sinds mijn geboorte. Ding ziet er niet meer uit. Maar ik zal hem nooit wegdoen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 21:22

Dit is de mijne.

Ik haal hem strak wel weer weg hoor. Vind het best persoonlijk om mijn oude verlepte lieve beertje hier op een forum te zetten Embarassed haha

Nav. Knuffels Rka0l5

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  Sweety ma 26 sep 2011 - 0:39

Ik slaap met een kika beertje. Die heb ik toen zelf gekocht een paar jaar terug maar hij is zo zacht dat ik hem altijd tegen me aan heb liggen. Of tegen mijn buik, rug en soms hou ik hem weleens vast om er lekker mee te kroelen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  Caramba ma 26 sep 2011 - 1:28

Mijn knuffel is een ijsbeer. Vroeger ging hij overal mee heen, zonder beer kon ik niet slapen. Nu ik samenwoon, hij is meegegaan, ligt hij op de boekenkast. Hij blijft liggen waar hij ligt. En iedere avond wens ik hem een goede nacht.
Mijn vriend heeft er wel eens mee omgegooid, ik was hier zo verdrietig om Embarassed Beer is nu 26. Kreeg hem toen ik 1 werd.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  sanne-84 ma 26 sep 2011 - 7:08

ik heb geen specifiek verhaal, vind het gewoon fijn om iets vast te houden, en of dat nu de arm van mn vriend is of een knuffel (die er 3 langs mn bed liggen, volgens mij alle3 van de kermis)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Knuffels Empty Re: Nav. Knuffels

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum