Knuffels
+3
PapillonRose
Annemie
Bloem86
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Knuffels
Wat doen jullie met knuffels? Ik heb er een tijd terug een aantal weggedaan, die we bij de oudste allemaal hadden gekregen. Maar nu heb ik er wéér zoveel, van de jongste! De mooiste bewaar ik wel, staan er 2 in dr bedje en 1 in de box. Maar wat moet ik met de rest! Spelen met de knuffels doet de oudste niet!
Bewaren jullie alle knuffels? Of doen jullie ze weg? Naar bijv goede doelen, anderen, of in de prullenbak, etc?
Bewaren jullie alle knuffels? Of doen jullie ze weg? Naar bijv goede doelen, anderen, of in de prullenbak, etc?
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Knuffels
Ik heb er laatst een hoop naar de kringloop gedaan.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik lees even mee! We komen om in de knuffels Wel een hoop leuke, dus weggooien vind ik in elk geval zonde. Maarja, alles bewaren wordt op een gegeven moment ook te gek.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
De leukste en mooiste bewaar ik.
H. heeft er een stel in haar bed staan en die worden elke avond netjes op volgorde gezet.
A. heeft er nu 2. Dat zijn zijn slaaphondjes. Verder heeft hij een beer van de prenatal met zijn naam en een konijn. Beide heeft H. ook gehad, maar deze bewaar ik nog voor A.
H. heeft er een stel in haar bed staan en die worden elke avond netjes op volgorde gezet.
A. heeft er nu 2. Dat zijn zijn slaaphondjes. Verder heeft hij een beer van de prenatal met zijn naam en een konijn. Beide heeft H. ook gehad, maar deze bewaar ik nog voor A.
Gast- Gast
Ik verkoop ze op een kleding/speelgoed beurs en ik geef ze aan het goede doel.
de speciale, die ik van speciale mensen heb gekregen bewaar ik.
de speciale, die ik van speciale mensen heb gekregen bewaar ik.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij doen de knuffels naar een zorgintstelling voor mensen met een geestelijke beperking. Zij worden zooooo gelukkig daarvan, en wordt vaak gegeven als ze iets vervelends hebben gehad zoals een prik ofzo.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Ik deed er in eerste instantie niks mee. Maar inmiddels is dochter helemaal gek op knuffels.
Tegenwoordig moeten mie, beer, mauw, woef, vogel en Elmo overal mee naar toe.
Tegenwoordig moeten mie, beer, mauw, woef, vogel en Elmo overal mee naar toe.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik houd ze gewoon, mijn dochter speelt er veel mee. Ze hebben allemaal een naam en doen mee aan haar theekransjes.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe maken jullie speelgoed knuffels/doekjes schoon
» knuffels ook wassen?
» knuffels wassen
» Merk-knuffels?
» knuffels en dekentjes wassen?
» knuffels ook wassen?
» knuffels wassen