Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

+21
Leine
Caramba
Dennenappel
SuperGrover
Kabouter
Sorella
Snoes
Tullow
Inge
Caroow
May
nina
Zwerver
CCC
Phileine
xxDila
TwistedAngel
Rush
Suus
GreenGrass
Burn
25 plaatsers

Pagina 10 van 14 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 12:14

Youandi schreef:Waar jij je maar lekker bij voelt toch?

Ik zou ook wel minder willen dragen, want heb het altijd warm in bed, maar als ik niks aan heb, voel ik me onveilig. Hoe stom... Dan heb ik de gedachtes: Stel dat er brand uitbreekt? Stel dat er iemand aan de deur staat? Echt heel stom...

Het grappige is, dat het een familietrekje is: mijn zus heeft het zelfde!

Ik heb dat alleen op andere plekken. Dan word ik half dromend wakker en denk ik dat iedereen me naakt ziet en dat ik kleren aan moet trekken laughcry. Pas sliep ik met mijn vriend in een hotel en ben ik 's nachts wanhopig in het donker op zoek gegaan naar kleding. Ik vond het de volgende dag pas raar dat ik een willekeurig shirt verkeerd om aan had getrokken lol!. Verder vind ik het inderdaad ook een vervelende gedachte, als ik alleen slaap, dat er eventueel brand uit kan breken.

Nu breek ik weer uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Burn wo 2 nov 2011 - 12:21

Youandi schreef:
Burn schreef:*baalt nog steeds, en blijft stampvoeten!*

*Doet mee*

Maar lieverd, jij doet op dat moment toch ook vet leuke dingen?

Daar ga ik wel van uit! Maar ik had jullie ook graag gezien!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  GreenGrass wo 2 nov 2011 - 19:42

Ik kijk wel even wat ik een station verder kan regelen evt. (A)
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Suus wo 2 nov 2011 - 21:38

Haha, ik slaap vaak ook onrustig als ik te weinig aan heb, ga dan altijd raar dromen, denk altijd dat iedereen mij kan zien ofzo :P

Ontopic: ik ben er hoogstwaarschijnlijk ook wel bij, vind het wel enger worden naarmate het dichterbij komt Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 3:48

Eventjes een Upje!
Het is al bijna zover..
Dus misschien handig om te kijken met hoeveel we nu uit eindelijk zijn.. en hoe/wat met het eten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Tullow di 15 nov 2011 - 3:55

Oeps.. ik was dit topic eigenlijk een beetje vergeten Embarassed
Maar ik kan helaas ook niet Sad Ik hoop dat er een volgende keer komt, want dan ben ik er wel graag bij!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  GreenGrass di 15 nov 2011 - 6:27

Ik heb afgesproken met een bepaald persoon angel
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 7:06

Youandi schreef:Dus we hebben in ieder geval:

Joan
Rush
Daisy
Youandi
Greengrass
Suus

Hoe zit het met de anderen die hadden gereageerd?

Caroow? Tullow? Dila?

De meeting gaat in elk geval wel door!! Ik vind 3 of 4 het minimum Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 7:10

Laat je maar horen, welk restaurant wordt het?

Woody's: Youandi
of
Argentino Tango: Youandi

(Ik kan niet kiezen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 7:44

Waarom hebben beide restaurant de nagerechten niet op hun menukaart/online?!
Ik keur altijd op toetjes :P
Maare echte Nederlander als ik ben.. Argentino Tango is goedkoper angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 7:50

Hahaha! Ik kan het je helaas ook niet zeggen.. Argentino Tango heeft niet heel veel toetjes, wel allerlei soorten koffie. Van Woody's weet ik het niet. Caroow???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 8:06

Blegh koffie lust ik niet laughcry
Dan word het Woody´s als die lekkere toetjes heeft :P

Just kidding.
Het maakt mij niet uit smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 9:10

Het eten is daar wel goed toch Youandi? Ik wil namelijk niet ziek worden laughcry (Ben ik altijd heel bang voor!)

Woody's vind ik er wel gezellig uit zien. Zijn dat de enige plannen of gaan we daarna nog op stap?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Suus di 15 nov 2011 - 21:41

Op basis van de kaart ga ik voor Argentino's Tango, ik ben dol op tortilla's Very Happy

Hadden we al een tijd afgesproken? Ik werk die dag toevallig in Meppel, dus ik kan er al vrij vroeg zijn. Waar in Steenwijk kan ik het handigst parkeren?

Ik vind het wel gezellig om na het eten nog wat te drinken, maar ik moet 's avonds nog wel terug naar Groningen, dus echt op stap wordt 'm voor mij niet helaas...

Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 2:55

Waar? Woody's of Argentino Tango óf (voor het handig parkeren) bij mij voor de deur. Lopen we samen naar de stad.
Wanneer? Vrijdagavond, 25 november, 19.00u
Wat? Eten in een restaurant en daarna, zo hadden we al enigszins besloten, ergens gaan zitten om wat geinige spelletjes te spelen. Dat kan bij mij thuis óf in een kroeg o.i.d. Moeten we nog over beslissen.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Rush wo 16 nov 2011 - 2:58

Ik ben erbij! Ik geloof dat Daisy mij aan zou pikken, dat kan waarschijnlijk het beste bij knooppunt J Daisy? Dan fiets ik daar heen en zet ik m`n fiets bij de Mac! Ligt eraan hoelaat we daar afspreken, maar volgens mij hoef ik geen eens vrij te nemen. Of jullie moeten eerder heen willen?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:04

Komt goed Rush ik pik je wel op :P
Moet nog even met Joan overleggen hoelaat zij kan.
Maar wat mij betreft zouden we misschien ook wel eerder kunnen afspreken maar dat ligt er maar net aan hoe het bij iedereen uitkomt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Rush wo 16 nov 2011 - 3:06

Ja is ook prima. Dat wil ik dan wel z.s.m. weten dan kan ik vrij vragen en dan weet ik vanaf hoelaat ik vrij moet vragen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Suus wo 16 nov 2011 - 3:07

Ik kan dus ook wel wat eerder, en ik parkeer graag bij jou dan, Youandi! smile Kan je je adres pm'en?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:27

Suus schreef:Ik kan dus ook wel wat eerder, en ik parkeer graag bij jou dan, Youandi! smile Kan je je adres pm'en?

Done.

Ik kan ook wel eerder hoor, btw smile Maar voor een aantal komt vóór 19.00u niet uit. Vandaar vanaf dan die restaurant-tijd. Daarvoor kunnen we best wel al afspreken, wat mij betreft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:31

Ik zat ook al te denken 19:00 restaurant kan ook wel prima.
We moeten er ook nog even heen lopen (geen idee hoelang dat duurt)
En we kunnen/mogen altijd wel iets eerder in het restaurant komen toch? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:35

Daisy schreef:Ik zat ook al te denken 19:00 restaurant kan ook wel prima.
We moeten er ook nog even heen lopen (geen idee hoelang dat duurt) uiterlijk 10 minuten.
En we kunnen/mogen altijd wel iets eerder in het restaurant komen toch? smile precies.

Nu nog een keuze maken voor het restaurant!

Ik begin naar Woody's te neigen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Suus wo 16 nov 2011 - 3:45

Ik neig nog steeds naar Argentino's Tango Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Caroow wo 16 nov 2011 - 7:52

Ik stem voor Woody's! Heerlijk eten en goddelijke toetjes.

Ik ben er dus bij smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 9:06

Caroow schreef:Ik stem voor Woody's! Heerlijk eten en goddelijke toetjes.

Ik ben er dus bij smile

bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 10 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 14 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum