Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

+21
Leine
Caramba
Dennenappel
SuperGrover
Kabouter
Sorella
Snoes
Tullow
Inge
Caroow
May
nina
Zwerver
CCC
Phileine
xxDila
TwistedAngel
Rush
Suus
GreenGrass
Burn
25 plaatsers

Pagina 6 van 14 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Suus di 27 sep 2011 - 22:14

Ik kan op de vrijdagen trouwens ook alleen 's avonds hoor, moet overdag gewoon werken smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Tullow di 27 sep 2011 - 22:26

Ja, volgens mij wel meer, maar ik heb het er toch maar even voor de duidelijkheid bij gezet smile
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 7:06

Voor de vrijdag ging ik ook uit van de avond ja smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  SuperGrover wo 28 sep 2011 - 7:24

Eigenlijk voel ik een morele verplichting om te komen, aangezien Steenwijk zelfs op de fiets vanaf mijn mams prima te doen is laughcry Maar ik kan niet op vrijdag, want dan zit ik in Utrecht. Of ik moet 's avonds/eind vd middag nog komen, dat kan op zich best.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Dennenappel wo 28 sep 2011 - 7:26

Ik zou de laatste kiezen, meeste kans dat Youandi haar bruiloftfoto's er dan al zijn Wink

En bij haar paardje meeten smile
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:17

SuperGrover schreef:Eigenlijk voel ik een morele verplichting om te komen, aangezien Steenwijk zelfs op de fiets vanaf mijn mams prima te doen is laughcry Maar ik kan niet op vrijdag, want dan zit ik in Utrecht. Of ik moet 's avonds/eind vd middag nog komen, dat kan op zich best.

Alleen een morele verplichting? Je vind ons stiekem toch ook wel een beetje leuk? Wink

Waar woont je mams dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:18

Dennenappel schreef:Ik zou de laatste kiezen, meeste kans dat Youandi haar bruiloftfoto's er dan al zijn Wink

En bij haar paardje meeten smile

Nee, die krijg ik meteen op een stickie smile Ik maak het fotoboek zelf. Oldschool.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 10:11

Jammer, ik vind 't nogal een onderneming om naar een meeting in Verwegistan als deze te komen.... Mocht er weer 's een meeting in de Randstad/Noord Holland zijn, dan ben ik daar met liefde en plezier bij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  SuperGrover wo 28 sep 2011 - 21:02

Youandi schreef:
SuperGrover schreef:Eigenlijk voel ik een morele verplichting om te komen, aangezien Steenwijk zelfs op de fiets vanaf mijn mams prima te doen is laughcry Maar ik kan niet op vrijdag, want dan zit ik in Utrecht. Of ik moet 's avonds/eind vd middag nog komen, dat kan op zich best.

Alleen een morele verplichting? Je vind ons stiekem toch ook wel een beetje leuk? Wink

Waar woont je mams dan?
Haha natuurlijk vind ik jullie leuk :P Mijn mams woont 1 trein station verderop smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Caramba do 29 sep 2011 - 2:55

Als ik niet zo'n schijterd was geweest, leek mij die meeting wel leuk. S.teenwijk is niet eens zo ver met ov. Iets meer dan een halfuurtje.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Rush do 29 sep 2011 - 2:57

Spetterdespat schreef:Als ik niet zo'n schijterd was geweest, leek mij die meeting wel leuk. S.teenwijk is niet eens zo ver met ov. Iets meer dan een halfuurtje.
Jij moet eigenlijk gewoon!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Caramba do 29 sep 2011 - 3:09

Als ik wel zou durven zijn alle data o.v.b. Onregelmatige diensten, en ben altijd heel blij als ik een dagje puur voor mezelf heb.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Suus do 29 sep 2011 - 23:09

Wanneer gaan we de datum vastleggen? Ik hoop heel erg dat het een dag wordt waarop ik ook kan smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Dennenappel do 29 sep 2011 - 23:34

Youandi schreef:
Dennenappel schreef:Ik zou de laatste kiezen, meeste kans dat Youandi haar bruiloftfoto's er dan al zijn Wink

En bij haar paardje meeten smile

Nee, die krijg ik meteen op een stickie smile Ik maak het fotoboek zelf. Oldschool.

Dat is handig! Worden ze wel voor je bewerkt of doe je dat ook zelf?

(lekker geheel offtopic)

Weten jullie al wat jullie gaan doen? smile
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 23:37

Dennenappel schreef:
Youandi schreef:
Dennenappel schreef:Ik zou de laatste kiezen, meeste kans dat Youandi haar bruiloftfoto's er dan al zijn Wink

En bij haar paardje meeten smile

Nee, die krijg ik meteen op een stickie smile Ik maak het fotoboek zelf. Oldschool.

Dat is handig! Worden ze wel voor je bewerkt of doe je dat ook zelf?

(lekker geheel offtopic)

Weten jullie al wat jullie gaan doen? smile

Zij bewerkt ze smile
Ik ga gewoon één enorm dik fotoboek maken met de professionele foto's voorin en aansluitend de amateur foto's die overdag en op de avond tussendoor zijn gemaakt.


Ik wil nog even wachten met beslissen welke dag het wordt. Zal ik zondag de knoop doorhakken? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Suus vr 30 sep 2011 - 0:19

Zondag is prima, spannend! Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Burn vr 30 sep 2011 - 0:21

Tullow schreef:vrijdag 11 november
Youandi, Burn, Joan, Daisy, Caroow

zaterdag 12 november
Youandi, Rush, Burn, Suus, Joan, Daisy

vrijdag 18 november
Youandi, Rush, Joan, Daisy, Caroow , wc-eend

zaterdag 19 november
Youandi, Rush, Joan, Daisy

vrijdag 25 november
Youandi, Rush, Suus, Maura, Joan, Daisy, Caroow, wc-eend, Tullow(kan alleen 's avonds),

zaterdag 26 november
Youandi, Rush, Suus, Maura, Joan, Daisy, Tullow (moet tot 14.00 uur werken),

Ik ben bang dat ik er niet bij ben! Aangezien de 25e tot nu toe de meeste kunnen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Suus ma 3 okt 2011 - 21:29

Even een upje smile
Youandi, ga jij de knoop doorhakken?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 1:53

Slimmerik als ik ben kon ik er nu achter dat het voor mij toch nog wel een uur rijden is :shock: laughcry

Ben benieuwd welke datum het word smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Suus di 4 okt 2011 - 2:08

Oh, ik ben ook wel (ruim) een uur onderweg hoor, maar vergeleken met het veel andere meetings valt dat reuze mee Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 2:16

Ja dat is waar.
Dacht alleen dat het wat dichterbij was laughcry
Ach ik heb gelukkig aanspraak onderweg :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 5:53

Oeh, ik heb het wel spannend gemaakt! angel

Tromgeroffel....

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Images?q=tbn:ANd9GcQsxQAO4utu38hzlX__gNBQyjo4zH7g_iBiHNlpqM99DEFsWTQTzp_74MoD































vrijdag 25 november!

Ik vind het heel jammer voor degenen die nu buiten de boot vallen, maar wie weet zien we elkaar nog eens op een ander tijdstip! smile

Voor degene die aan heeft gegeven op de 25e te kunnen: laat even wat van je horen in dit topic Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 5:57

Jeej de 25e dus!
Is er al bekend wat we gaan doen en een tijd?

Zit te twijfelen of ik dan de 26e vrij zal vragen (meestal begin ik dan om kwart over 6 al)
Kan het altijd nog doen als de plannen wat concreter zijn smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 6:05

Ik zat te denken aan een uur of 17.00, voor degenen die dan kunnen, om ergens te gaan eten eerst.
Dat is het eerste concrete plan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 7:06

Jaa, leuk! Ergens eten lijkt mij ook leuk! Ik had al even gekeken naar wat restaurant. Lijkt jullie dit iets?

http://www.argentinotango.nl/


Ongeveer 7 minuten lopen vanaf het station!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting omgeving S.teenwijk 25 november - Pagina 6 Empty Re: Meeting omgeving S.teenwijk 25 november

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 14 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum