Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

positiejas

+12
Roodkapje
Annie24
Le Chat Noir
_Lana_
pindaatje
Earane
truestar
Printje
teletascha
Happydobby
Liadan
Clapperdie
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

positiejas - Pagina 2 Empty Re: positiejas

Bericht  Earane zo 25 sep 2011 - 2:52

Ik lees dat veel meiden alleen een dik vest aandoen, maar wij hebben geen auto en ik fiets dus dagelijks. In de winter lijkt het me dan veel te koud zonder jas. Ook ben ik een paar dagen voor de lente begint uitgerekend, dus de hele winter zwanger.

@ Arden: Gelukkig heb jij je jas wel bewaard! Ik had de jas makkelijk aangekund deze winter, desnoods met de knopen los als het moest.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  PapillonRose zo 25 sep 2011 - 2:57

Ik was eind oktober uitgerekend, dus heb gelukkig de echte winterperiode niet meegemaakt met dikke buik. Wel was het tegen eind oktober soms al aardig fris. Toen heb ik zo'n omslagdoek gedragen, een warme van wol. Het daaronder een dun jasje wat wel dicht ging. Vond het zonde om voor een paar weken een jas te kopen.

Als je wel de hele winter zwanger bent zou ik het zelf best overwegen, want je wilt het toch lekker warm hebben in de winter. Vind de jas in de openingspost trouwens nog best leuk voor een positiejas. Helaas heb je daar niet zoveel keuze in als in gewone jassen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 3:37

Ik ben 2x in de winter hoogzwanger geweest, maar heb nooit een positiejas gehad. Altijd gewoon zo'n knoopjas, en dan deed ik de bovenste knoop alleen dicht. Ik hoefde nooit te fietsen, dat scheelt natuurlijk wel. Ik had altijd een dikke sjaal om, die bedekte mijn buik dan wel weer, dus koud heb ik het nooit gehad.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 25 sep 2011 - 3:39

Ik zit ook in twijfel.. Ik ben in april uitgerekend en dus ook de hele winter zwanger.
En ik ben kleuterjuf, dus speel veel met de kinderen buiten, ook in de winter. Had afgelopen jaar eindelijk een heerlijk warme jas, met thinsulate (of hoe je het schrijft) maar die ga ik straks natuurlijk niet meer passen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 3:56

Ik fiets en loop tot februari in elk geval ook dagelijks dus een jas is wel fijn. Bij de eerste was ik in maart uitgerekend en toen had ik een jas van mijn moeder, maar die was érg lelijk en die heeft ze nu ook niet meer. Ik ben eind april uitgerekend dus ik hoop dat ik die jas tot februari in elk geval ga passen, en anders met 1 of 2 knopen open. Ik had wel al een winterjas gekocht voor dit jaar, hoop dat ik die nog een paar maandjes dicht krijg, is ook met knopen maar wel een stuk kleiner dan mijn oude jas.

Online bij de H&M hebben ze nu ook 2 jassen en een cape staan, die zijn minder duur dan bijv die van Mamalicious of Noppies. Maar ik vind ze niet echt mooi (en nog steeds prijzig voor iets wat ik maar 1 winter zal dragen).

Gast
Gast

Bericht  Annie24 zo 25 sep 2011 - 4:01

Meiden die twijfelen: koop er 1!!!!! Als het straks écht koud wordt komt er een run op (net zoals snowboots enzo) en dan kan je ze nergens meer krijgen en heb je misschien spijt. Op marktplaats vliegen positiejassen als warme broodjes over de toonbank, dus grote kans dat je hem daar weer kan verkopen als je hem erop zet. Koop desnoods, zoals ik hierboven al zei, zo'n parka met elastiek in de taille wat je kan verstellen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  *Lookie* zo 25 sep 2011 - 8:06

Ik denk dat hij lekker warm is hoewel het niet mijn smaak is. Maar de keuze is zeker een stuk minder uitgebreid in de positiekleding. Zelf ben ik niet van plan een positiejas aan te schaffen. Ik pas nu mijn winterjas nog, maar dan met de onderste knoop los. Hij valt dan nog wel dicht omdat de knopen best een eind vanaf de rand zitten dus ik heb er ook echt nog wel warmte van. Eventueel doe ik er straks een poncho of grote sjaal onder voor de warmte als hij niet meer goed dichtkan maar ik vind het te kort om nu een positiejas aan te schaffen aangezien ik in december moet bevallen. Het lijkt me nog best een prijzige aanschaf.
Mocht het echt koud zijn en ik pas mijn jas echt niet meer, dan overweeg ik een goedkope jas bij de Zeeman aan te schaffen maar XL ofzo...
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 8:17

Ik kon in mijn vorige zwangerschap mijn jas tot 30 weken nog aan, en daarna met wat knopen los. Dus ik deze keer ook echt geen positiejas kopen. Vind het zonde van mijn geld, meestal kosten die jassen ook wel behoorlijk wat. Ik zou eerder kijken voor een jas die bijvoorbeeld een A-lijn model heeft en die je mooi vindt, die je ook na je zwangerschap kan dragen. Maar dat ben ik.

Gast
Gast

Bericht  LMCurious zo 25 sep 2011 - 8:35

Annie24 schreef:Meiden die twijfelen: koop er 1!!!!! Als het straks écht koud wordt komt er een run op (net zoals snowboots enzo) en dan kan je ze nergens meer krijgen en heb je misschien spijt. Op marktplaats vliegen positiejassen als warme broodjes over de toonbank, dus grote kans dat je hem daar weer kan verkopen als je hem erop zet. Koop desnoods, zoals ik hierboven al zei, zo'n parka met elastiek in de taille wat je kan verstellen.

mee eens! Ik heb vorig jaar een gewone winterjas bij C&A gekocht voor volgens mij €35,00 (maar misschien zelfs maar 30). Dit was ook zo'n A-lijn model en dan met knopen. Ik kon alleen de laatste 2 weken ofzo de onderste knoop niet meer vast. Maar dan viel de stof nog wel helemaal over mn buik heen. Tijdje terug op marktplaats verkocht voor €30,00!!! Dus in het slechtste geval heb ik €5,00 betaald voor een jaartje winterjas.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud