positiejas
+12
Roodkapje
Annie24
Le Chat Noir
_Lana_
pindaatje
Earane
truestar
Printje
teletascha
Happydobby
Liadan
Clapperdie
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
positiejas
Goedemorgen,
Omdat ze nu bij wehkamp 20% korting hebben ben ik even aan het kijken naar een positiewinterjas.
Hebben jullie enig idee hoe de Mama Licious valt? En wat vinden jullie van onderstaande jas?
Omdat ze nu bij wehkamp 20% korting hebben ben ik even aan het kijken naar een positiewinterjas.
Hebben jullie enig idee hoe de Mama Licious valt? En wat vinden jullie van onderstaande jas?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: positiejas
Mamalicious viel bij mij normaal. De jas vind ik niet zo mooi, maar is denk ik wel heel lekker warm .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij ook normaal.
Ik had een gewone jas van de H&M, het was een lange met 3 knopen, ook niet de mooiste jas maar koste 30 euro.
Ik weet niet wat je voor deze betaald?
Ik had een gewone jas van de H&M, het was een lange met 3 knopen, ook niet de mooiste jas maar koste 30 euro.
Ik weet niet wat je voor deze betaald?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou hem zelf niet kopen, maar ik vind hem verder wel ok.
Ik heb zelf vorig jaar mijn oude winterjas kunnen doordragen (was een iets wijder model a la 4-5 jaar geleden, die ik bewaard had ) , was zo'n wollen jas met van die grote knopen.
Ik heb zelf vorig jaar mijn oude winterjas kunnen doordragen (was een iets wijder model a la 4-5 jaar geleden, die ik bewaard had ) , was zo'n wollen jas met van die grote knopen.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Ik heb zelfs nooit een positiejas gekocht en was zelfs hoogzwanger in de winter.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Vorige zwangerschap was ik ook hoogzwanger in de winter en ook geen positiejas aangeschaft toen.. Had een wat ruimere jas geleend van m'n moeder en dat ging wel prima.. Droeg toen veel dikke vesten met een shawl, en als ik echt ging winkelen deed ik die wijde jas aan, vond m niet mooi maar zonde om een winterjas te kopen voor die paar maanden..
Nu ben ik weer hoogzwanger in de winter, en twijfel ik om wel of geen positiejas te kopen.. Vind t zonde meestal heb ik pas vanaf november een winterjas aan, en ben begin febr al uitgerekend.. Dus dan zou ik voor 3 maanden een jas moeten kopen, hoogzwanger ging ik toch niet meer uren de stad in of wandelen. Dus ik denk dat ik weer een dik vest koop of het met een jas doe die ik leen..
Ik vind de jas ook niet zo mooi, zou dan voor een korter model gaan.
Nu ben ik weer hoogzwanger in de winter, en twijfel ik om wel of geen positiejas te kopen.. Vind t zonde meestal heb ik pas vanaf november een winterjas aan, en ben begin febr al uitgerekend.. Dus dan zou ik voor 3 maanden een jas moeten kopen, hoogzwanger ging ik toch niet meer uren de stad in of wandelen. Dus ik denk dat ik weer een dik vest koop of het met een jas doe die ik leen..
Ik vind de jas ook niet zo mooi, zou dan voor een korter model gaan.
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Dat is het dus.. De meeste positiejassen die wel mooi zijn die zijn of kort of niet winterbestendig.
Ik heb er nu eentje van Mexx maar die kan ik met een dikke trui net dichtkrijgen. Dus dat wordt het niet deze winter.
Deze jas zou ik anders ook nooit aanschaffen maar ja het aanbod is dus beperkt en het schijnt een strenge winter te worden.
Maar misschien dat ik nog te vroeg ben voor een winterjas en er nog nieuwe bijkomen?
Ik heb er nu eentje van Mexx maar die kan ik met een dikke trui net dichtkrijgen. Dus dat wordt het niet deze winter.
Deze jas zou ik anders ook nooit aanschaffen maar ja het aanbod is dus beperkt en het schijnt een strenge winter te worden.
Maar misschien dat ik nog te vroeg ben voor een winterjas en er nog nieuwe bijkomen?
Clapperdie- Kletskop
Ik heb ook al rondgekeken voor een positiejas omdat ik helemaal geen winterjas heb. Mijn jas van vorig jaar had ik weggegaan omdat ik was afgevallen en de jas te groot was... had ik het nou maar niet gedaan, haha.
Heb deze jas besteld bij Bon Prix, heb nog geen leukere gevonden. Weet nog niet of ik de jas ga houden, voel me er zo groot in. Je hebt de jas ook in andere kleuren.
Heb deze jas besteld bij Bon Prix, heb nog geen leukere gevonden. Weet nog niet of ik de jas ga houden, voel me er zo groot in. Je hebt de jas ook in andere kleuren.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Earane: Heb je wel je eigen maat aangehouden? Die jas ziet er wel leuk uit. Ook maar eens kijken op de website van bonprix. Is het wel een "echte" winterjas? Of is het nog meer een tussenjas?
Clapperdie- Kletskop
Ik had ook geen positiejas maar een poncho. Dikke trui/vest er onder en klaar! Nu was ik uitgerekend in november, dus heb niet de hele winter hoeven overbruggen.
Gast- Gast
Het zou een winterjas moeten zijn, maar de jas is niet erg dik. Met een (dikke) trui eronder is het wel warm genoeg denk ik! Maar ik heb nooit dikke jassen. De jas is geen tussenjas vind ik, ik zal het te warm hebben om de jas tijdens de herfst te dragen. Mijn vorige jas was ook zo'n soort jas als op de foto en ik had het altijd warm genoeg in de winter.
Vind de jas wel wat groter uitvallen, maar door de 'riem' onder de borsten ziet het er nog wel leuk uit. Als je smal gebouwd bent en niet te grote borsten hebt zou je misschien een maat kleiner kunnen bestellen. Zelf ben ik wat breder gebouwd en heb een grotere cup, dus zit de jas in mijn eigen maat wat beter. Je kan ook 2 maten bestellen natuurlijk en de andere terugsturen.
Vind de jas wel wat groter uitvallen, maar door de 'riem' onder de borsten ziet het er nog wel leuk uit. Als je smal gebouwd bent en niet te grote borsten hebt zou je misschien een maat kleiner kunnen bestellen. Zelf ben ik wat breder gebouwd en heb een grotere cup, dus zit de jas in mijn eigen maat wat beter. Je kan ook 2 maten bestellen natuurlijk en de andere terugsturen.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Earane schreef:Ik heb ook al rondgekeken voor een positiejas omdat ik helemaal geen winterjas heb. Mijn jas van vorig jaar had ik weggegaan omdat ik was afgevallen en de jas te groot was... had ik het nou maar niet gedaan, haha.
Ik heb de mijne wel bewaard, ik ben ook veel afgevallen en hij was te groot, had m twee jaar geleden gekocht een paar weken na de bevalling. Maar misschien dat ik er nu wel de winter mee doorkom.
Gast- Gast
Ik heb precies de jas die TO in haar openingspost heeft staan. Heb hem in het zwart.
Hij valt gewoon, en is heerlijk warm.
Vind het niet de mooiste jas, maar idd het aanbod is beperkt en de meeste jassen zijn kort, en ik wil straks niet graag zonder zitten!..
Vind het niet de mooiste jas, maar idd het aanbod is beperkt en de meeste jassen zijn kort, en ik wil straks niet graag zonder zitten!..
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zit ook te twijfelen of ik een positiejas zal kopen of niet. Ik ben ook in maart uitgerekend, dus ik ben echt wel de hele winter zwanger. Ik ga iedere dag op de fiets naar mijn werk, dus met alleen een dik vest kom ik de winter niet door. Ik kijk het nog even aan, anders ga ik of voor een grotere wollen jas, of die van bon prix van hierboven in het grijs. Als jij de jas leuk vindt, dan zou ik 'm wel bestellen, als het nu met 20% korting is.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
_Lana_ schreef:Ik zit ook te twijfelen of ik een positiejas zal kopen of niet. Ik ben ook in maart uitgerekend, dus ik ben echt wel de hele winter zwanger. Ik ga iedere dag op de fiets naar mijn werk, dus met alleen een dik vest kom ik de winter niet door. Ik kijk het nog even aan, anders ga ik of voor een grotere wollen jas, of die van bon prix van hierboven in het grijs. Als jij de jas leuk vindt, dan zou ik 'm wel bestellen, als het nu met 20% korting is.
Even offtopic maar ik vraag me af of jij een oude bekende bent??
Gast- Gast
Arden schreef:_Lana_ schreef:Ik zit ook te twijfelen of ik een positiejas zal kopen of niet. Ik ben ook in maart uitgerekend, dus ik ben echt wel de hele winter zwanger. Ik ga iedere dag op de fiets naar mijn werk, dus met alleen een dik vest kom ik de winter niet door. Ik kijk het nog even aan, anders ga ik of voor een grotere wollen jas, of die van bon prix van hierboven in het grijs. Als jij de jas leuk vindt, dan zou ik 'm wel bestellen, als het nu met 20% korting is.
Even offtopic maar ik vraag me af of jij een oude bekende bent??
Ik denk niet dat je mij kent ;-). Ik heb vanaf 2007 wel meegeschreven in het 'meiden die zwanger willen worden' topic, maar volgens mij zat jij daar niet bij?
_Lana_- Ratel
pindaatje schreef:Ik heb precies de jas die TO in haar openingspost heeft staan. Heb hem in het zwart.
Ohh jammer dat ze hem bij Wehkamp niet in het zwart hebben want dan was de keuze denk ik snel gemaakt.
Twijfel twijfel.. Gelukkig zijn er nog 3 dagen sale met 20% korting dus kan nog even nadenken.
Clapperdie- Kletskop
Ik vind de jas eigenlijk best leuk haha. Alleen de mouwen niet zo. En hij lijkt lekker warm. Als je niet de hoofdprijs hoeft te betalen zou ik het doen!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik vind hem niet zo leuk, denk dat je er als zwangere al snel vierkant in lijkt.
Ik haal zelf geen positiejas, ik vind het teveel geld voor hoe lang je zo'n jas gebruikt. Die paar maand red ik me wel met wat wijde, dikke vesten.
Ik haal zelf geen positiejas, ik vind het teveel geld voor hoe lang je zo'n jas gebruikt. Die paar maand red ik me wel met wat wijde, dikke vesten.
Gast- Gast
Ik vind hem niet zo mooi. Zal me er zelf echt een beetje een rollade invoelen als je al wat verder bent.
Ik weet zelf ook niet zo goed of ik wel een positiejas aan ga schaffen, heb er ook nog 1 met knopen dus maar kijken hoelang die nog dichtgaat.
Ik weet zelf ook niet zo goed of ik wel een positiejas aan ga schaffen, heb er ook nog 1 met knopen dus maar kijken hoelang die nog dichtgaat.
Gast- Gast
Ik was ook hoogzwanger in de winter (ben bevallen op 28 januari) Ik heb een positiejas van C&A gekocht voor 40 euro en heb hem later via marktplaats voor 30 euro weer verkocht.
Positiejassen zijn erg duur....wat je ook kan doen is een normale jas kopen in zo'n parka model wat je nu héél veel ziet hangen in de winkel. Daar zit meestal een elastiek bij je middel. Deze kan je nu ruim zetten zodat je buik erin past. Dat is iig goedkoper dan een écht positiejas kopen van Mamalicious ofzo, want die krengen zijn stervensduur.
Positiejassen zijn erg duur....wat je ook kan doen is een normale jas kopen in zo'n parka model wat je nu héél veel ziet hangen in de winkel. Daar zit meestal een elastiek bij je middel. Deze kan je nu ruim zetten zodat je buik erin past. Dat is iig goedkoper dan een écht positiejas kopen van Mamalicious ofzo, want die krengen zijn stervensduur.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik vind Mamalicious wel wat ruimer vallen , maar niet een hele maat ofzo zoals bij Miss Etam.
Offtopic: Ik heb hier nog een zwarte Noppies positiejas hangen die weg mag! Met centuur boven je buik en dan een bontkraag bij je capuchon ( kan er ook af geloof ik). Ik heb de jas maar een keer of 3-4 aangehad. Ben nl 1.5 maand te vroeg bevallen ( 11 okt vorig jaar) Dus dan heb je nog weinig winter gehad..
Ik zal vanavond wel even (zit nu op mijn werk) een foto maken en in het aanbod pijler plaatsen.
Offtopic: Ik heb hier nog een zwarte Noppies positiejas hangen die weg mag! Met centuur boven je buik en dan een bontkraag bij je capuchon ( kan er ook af geloof ik). Ik heb de jas maar een keer of 3-4 aangehad. Ben nl 1.5 maand te vroeg bevallen ( 11 okt vorig jaar) Dus dan heb je nog weinig winter gehad..
Ik zal vanavond wel even (zit nu op mijn werk) een foto maken en in het aanbod pijler plaatsen.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Deze heb ik uiteindelijk besteld. Na de winter verkoop ik de jas gewoon weer.
Toch wel lekker om een warme jas te hebben.
Degene die een vest aantrekken deze winter: Fietsen jullie niet naar je werk ofzo? Dan is het toch veel te koud?
Watvoor vest trek je dan aan? Zomaar even nieuwsgierig .
_Lana_- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: