Waar doe jij je boodschappen?
+32
Shisha
Parisienne
Rouxxxe
Sushi
Dolphinne
litllejoy
Highway
Snoes
Linnie1985
rapa nui
Mizz_S
Atelier Madame
Zonnetje
Oasis
Angela_1986
Jeanette
Zwerver
sanne-84
SarahKey
dolfijntje24
Tania
Nora
silly-one
Roxi3
Mida4you
Susan
Ilargi
TukTuk
girli
Beachgirl
Rush
CCC
36 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waar doe jij je boodschappen?
Bij de Emté. Dat is de dichtsbijzijnde voor mij en ik vind 't ook de fijnste winkel in ons dorp.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Kortom, dus gewoon lekker uitproberen dus!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
AH, Aldi en soms de Lidl.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:chococupcake schreef:AngelNyn schreef:Aldi en de Lidl. Heel soms de Emte of de Jumbo als ik iets nodig heb wat ze niet verkopen bij de Lidl of Aldi, zoals carbonara pasta saus.
Zijn er dingen die jij echt niet te eten vind van de Lidl of Aldi? Hoorde dat de chips bijv. niet geweldig is, niet dat dat een heel belangrijk iets is natuurlijk maar was even als voorbeeld...
Hmm alleen de roerbaksauzen vind ik niet heel geweldig, bij beide niet, dat is dus ook een voorbeeld van wat ik altijd wel van merk haal.. De chips vind ik goed te eten hoor! Kan verder niet echt iets bedenken wat ik echt niet te eten vind.. Van de gewone basis dingen is eigenlijk alles wel goed, ook het brood van de Aldi is heel lekker!
Ohja, sommige frisdranken zijn niet zo lekker. Zo heb je bij de Aldi neppe spa appel, die is heel vies. Maar de citroen cactus is daarintegen wel heel goed te drinken, net als de pakken sap enzo.
Ik vind de fanta van de Aldi ook goed te drinken.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Lidl en C1000, maar de laatste tijd ook steeds vaker bij de AH. Sinds ze voor mijn gevoel hun euroshopper assortiment steeds meer hebben uitgebreid is het echt heel goedkoop daar.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
C1000, omdat mijn man daar werkt en personeelskorting krijgen! En voor frisdrank ga ik toch echt na de Lidl!
Gast- Gast
Meestal ga ik doordeweeks naar de Plus. Die is dichtbij en wij vinden dat ze daar lekker brood hebben, lekkere kaas en goede aanbiedingen. Sommige dingen halen we bij AH, bijv. dingen van Euroshopper en vegetarische dingen, zoals Toscaanse carre en Marokkaanse schijf.
Ik ga ook zo'n 1x in de week naar de Aldi. Daar kopen we namelijk vaak fanta, fruit, groenten, wijn, keukenrol, boterhamzakjes, afwasmiddel, koekjes, roomkaas, toetjes, crème fraîche, roerbakgroenten, aardappelschijfjes, pasta, vleeswaren, eierkoeken, saucijzenbroodjes, vis en nog wat andere dingen die daar goedkoper zijn dan bij AH/Plus en net zo lekker of goed.
Ik ga ook zo'n 1x in de week naar de Aldi. Daar kopen we namelijk vaak fanta, fruit, groenten, wijn, keukenrol, boterhamzakjes, afwasmiddel, koekjes, roomkaas, toetjes, crème fraîche, roerbakgroenten, aardappelschijfjes, pasta, vleeswaren, eierkoeken, saucijzenbroodjes, vis en nog wat andere dingen die daar goedkoper zijn dan bij AH/Plus en net zo lekker of goed.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Eigenlijk altijd naar de AH, we kopen daar ook bijna alles. 1 keer in de 3/4 weken naar de Hoogvliet ongeveer, omdat ik daar de vega producten van Vivera erg lekker vind, en dat halen we dan, en wat we evt. verder nog nodig hebben op dat moment.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Bij de Poiesz. Het kan dus best wel goedkoper maar ik vind het er wel leuk en rustig boodschappen doen. En ik koop veel met datumvoordeel dan gaat er 50% af. Ik ga af en toe naar de Aldi, Lidl en de AH maar dan vooral om speciale dingen te kopen die de Poiesz niet heeft.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Bij de AH.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
rapa nui schreef:Bij de Poiesz. Het kan dus best wel goedkoper maar ik vind het er wel leuk en rustig boodschappen doen. En ik koop veel met datumvoordeel dan gaat er 50% af. Ik ga af en toe naar de Aldi, Lidl en de AH maar dan vooral om speciale dingen te kopen die de Poiesz niet heeft.
Oh die winkel ken ik helemaal niet. Zit deze maar in bepaald gebied?
Gast- Gast
Meeste bij Lidl, luxe producten bij Plus. En soms bij C1000, Jumbo of AH.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:rapa nui schreef:Bij de Poiesz. Het kan dus best wel goedkoper maar ik vind het er wel leuk en rustig boodschappen doen. En ik koop veel met datumvoordeel dan gaat er 50% af. Ik ga af en toe naar de Aldi, Lidl en de AH maar dan vooral om speciale dingen te kopen die de Poiesz niet heeft.
Ja, volgens mij alleen in Friesland, Groningen, Drenthe, een deel van Overijssel en Flevoland.
rapa nui- Kletskop
Jumbo staat toch echt op nummer 1 bij mij. Het is gewoon een erg fijne winkel met regels die mij wel passen. Zo durf ik best te klagen als me iets niet bevalt en zie vervolgens ook gewoon verandering. En laatst was de Cheddar op en heb ik gewoon een jongen die aan het vullen was of de Cheddar echt op was of dat deze nog niet was bijgevuld. Het duurde wel even, maar toen kwam er een andere jongen met alleen mar Cheddar aangezet. Dat is toch top of niet dan?
Maar ik doe ook wel boodschappen bij AH, C1000, SuperCoop en Super de Boer. Maar echt alleen als ze een leuke aanbieding heb. Bij de laatst twee genoemden neem ik nooit iets meer mee dan de aanbieding, want ze zijn me veel te duur.
Maar ik doe ook wel boodschappen bij AH, C1000, SuperCoop en Super de Boer. Maar echt alleen als ze een leuke aanbieding heb. Bij de laatst twee genoemden neem ik nooit iets meer mee dan de aanbieding, want ze zijn me veel te duur.
Gast- Gast
rapa nui schreef:Theedoosje schreef:rapa nui schreef:Bij de Poiesz. Het kan dus best wel goedkoper maar ik vind het er wel leuk en rustig boodschappen doen. En ik koop veel met datumvoordeel dan gaat er 50% af. Ik ga af en toe naar de Aldi, Lidl en de AH maar dan vooral om speciale dingen te kopen die de Poiesz niet heeft.
Ja, volgens mij alleen in Friesland, Groningen, Drenthe, een deel van Overijssel en Flevoland.
Oke. En met welke winkel kan je het vergelijken een beetje?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:rapa nui schreef:Theedoosje schreef:rapa nui schreef:Bij de Poiesz. Het kan dus best wel goedkoper maar ik vind het er wel leuk en rustig boodschappen doen. En ik koop veel met datumvoordeel dan gaat er 50% af. Ik ga af en toe naar de Aldi, Lidl en de AH maar dan vooral om speciale dingen te kopen die de Poiesz niet heeft.
Oke. En met welke winkel kan je het vergelijken een beetje?
Qua prijzen denk ik een beetje met de Super de Boer. Dus wat hoger dan gemiddeld. Ze hebben een huismerk Perfekt en dat is volgens mij het zelfde als bij de Boni, Hoogvliet, Deen en Dekamarkt. Alleen zit de Boni ook bij ons in de buurt en daar is dit huismerk vaak net een paar centen goedkoper dan bij de Poiesz. Ze hebben wel goede verse producten.
rapa nui- Kletskop
Ik vind het Poiesz assortiment kut. We wonen er zowat naast, maar gaan er echt niet winkelen haha..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn moeder ging áltijd naar Poiesz, maar sinds de winkel qua inrichting helemaal is veranderd, verdwaalt mijn moeder steeds en nu is ze het zat En het assortiment is ook niet echt je van het. Ik heb er nog gewerkt. Vond het er niet echt prettig.
Gast- Gast
Wij doen alleen maar boodschappen bij de AH, het voordeligst met het grootste assortiment.
Gast- Gast
Lidl en de C1000. We hebben hier nog een Poiesz maar die vind ik aan de prijzige kant.
Gast- Gast
Maura schreef:Jumbo staat toch echt op nummer 1 bij mij. Het is gewoon een erg fijne winkel met regels die mij wel passen. Zo durf ik best te klagen als me iets niet bevalt en zie vervolgens ook gewoon verandering. En laatst was de Cheddar op en heb ik gewoon een jongen die aan het vullen was of de Cheddar echt op was of dat deze nog niet was bijgevuld. Het duurde wel even, maar toen kwam er een andere jongen met alleen mar Cheddar aangezet. Dat is toch top of niet dan?
Dat heb ik dus ook met de Deen, ze bieden net wat meer service, zeggen je vriendelijk gedag en ze zijn niet te beroerd om een stapje extra te lopen voor iets wat niet aangevuld is bijv. Laatst was ik wat vleeswaren vergeten, kwam die jongen het helemaal naar de auto brengen... Service of niet
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar doe jij je boodschappen?
» Waar haal jij je boodschappen?
» Waar goedkoop boodschappen doen?
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Waar haal jij je boodschappen?
» Waar goedkoop boodschappen doen?
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: