Foto van een kindje gevonden via zoekmachine
+12
Meeko
Nana
PapillonRose
May
Monte
Océane
maiadebij
*Troela*
Liadan
Rush
Pien
Annie24
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Foto van een kindje gevonden via zoekmachine
Beetje rare titel misschien, maar ik heb geen idee hoe ik hem anders moet verwoorden...
Ik ben vandaag wat aan het zoeken op internet naar foto's van uitslag bij baby's. Y. zit sinds ongeveer 1,5 week onder de uitslag op zijn borst/schouders/bovenarmen/nek en richting zijn oor, dus vandaar
Op 1 van de vele zoekmachines op het internet typte ik 'uitslag baby's' in en toen kwam er o.a. een foto tevoorschijn gelinkt aan dit yes-forum van een kindje die onder de uitslag zit. De foto linkte dus door naar de foto die op Mijnalbum.nl staat.
Daardoor begon ik me opeens af te vragen hoe dat eigenlijk zit. Kan dat met alle foto's gebeuren die hier geplaatst worden of heeft dat met de titel van de foto te maken en/of de tekst/titel van het topic waarin de foto geplaatst wordt?
Ik ben vandaag wat aan het zoeken op internet naar foto's van uitslag bij baby's. Y. zit sinds ongeveer 1,5 week onder de uitslag op zijn borst/schouders/bovenarmen/nek en richting zijn oor, dus vandaar
Op 1 van de vele zoekmachines op het internet typte ik 'uitslag baby's' in en toen kwam er o.a. een foto tevoorschijn gelinkt aan dit yes-forum van een kindje die onder de uitslag zit. De foto linkte dus door naar de foto die op Mijnalbum.nl staat.
Daardoor begon ik me opeens af te vragen hoe dat eigenlijk zit. Kan dat met alle foto's gebeuren die hier geplaatst worden of heeft dat met de titel van de foto te maken en/of de tekst/titel van het topic waarin de foto geplaatst wordt?
Laatst aangepast door Annie24 op za 24 sep 2011 - 6:27; in totaal 2 keer bewerkt
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Foto van een kindje gevonden via zoekmachine
weet je ook welk kindje dat was, van wie? misschien voor die moeder handig om te weten ivm verwijderen eventueel....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:weet je ook welk kindje dat was, van wie? misschien voor die moeder handig om te weten ivm verwijderen eventueel....
Ik herkende het kindje niet, maar zal hem zo eventjes plaatsen en daarna weer verwijderen
Annie24- Ratel
De foto staat dan openbaar op bijv. het forum, Google pikt dat soort dingen dan op.
Als ik nu mn gebruikersnaam Google op afbeeldingen zie ik ook fotos die ik hier geplaatst heb.
Als ik nu mn gebruikersnaam Google op afbeeldingen zie ik ook fotos die ik hier geplaatst heb.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik had vandaag hetzelfde. Ik typte iets in en toen kwam ook iemand van hier te voorschijn bij google (ging over een bakfiets). Dat was ook een foto die ze ergens op dit forum heeft geplaatst
Dat heeft volgens mij te maken met de titel/tekst van het topic waar de foto in geplaatst is inderdaad.
Dat heeft volgens mij te maken met de titel/tekst van het topic waar de foto in geplaatst is inderdaad.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Dat klopt helemaalLiadan schreef:Ik had vandaag hetzelfde. Ik typte iets in en toen kwam ook iemand van hier te voorschijn bij google (ging over een bakfiets). Dat was ook een foto die ze ergens op dit forum heeft geplaatst
Rush- Lady Post-a-lot
Aha, ok
Zal nu de foto weer verwijderen
Zal nu de foto weer verwijderen
Annie24- Ratel
even geprobeert, als ik mijn nickname intoets bij google afbeeldingen zie ik een foto van aquala , meeko en beegee
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Ooit iets van ze gequote?Mama1985 schreef:even geprobeert, als ik mijn nickname intoets bij google afbeeldingen zie ik een foto van aquala , meeko en beegee
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ooit iets van ze gequote?Mama1985 schreef:even geprobeert, als ik mijn nickname intoets bij google afbeeldingen zie ik een foto van aquala , meeko en beegee
ik zie ook foto's van meerdere forumkindjes als ik mijn nick google, maar qoute eigenlijk nooit
ik heb wel meteen alle foto's verwijderd van het forum die via google naar voren kwamen.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
@Rush , nee ik quote nooit dus vond het al raar. Mijn eigen kindjes staan er niet bij (verwijder altijd alle fotos)
*Troela*- Prater
Ik krijg over het algemeen afbeeldingen van Annie (van die film) en zelfs een p*rno afbeelding
Annie24- Ratel
Google legt iig overal links in.Mama1985 schreef:@Rush , nee ik quote nooit dus vond het al raar. Mijn eigen kindjes staan er niet bij (verwijder altijd alle fotos)
Rush- Lady Post-a-lot
Mama1985 schreef:even geprobeert, als ik mijn nickname intoets bij google afbeeldingen zie ik een foto van aquala , meeko en beegee
Oke... Als ik jouw nick intoets krijg ik niks van mezelf te zien hoor...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
wel als je yescafe erachter zetAquala schreef:Mama1985 schreef:even geprobeert, als ik mijn nickname intoets bij google afbeeldingen zie ik een foto van aquala , meeko en beegee
Oke... Als ik jouw nick intoets krijg ik niks van mezelf te zien hoor...
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Oh maar dan zie je er nog veel meer, foto's van Pandora, Printje, PapillonRose, Weetjewel en nog een paar. Heb mijn foto's weggehaald, bedankt voor 't melden...
Océane- Prater
Das apart, als ik alleen mijn nick in voer, zonder iets erachter krijg ik een foto van jou en je man. Blote buiken tegen elkaar. Volgens mij was jij dat toch?
*Troela*- Prater
Mama1985 schreef:Das apart, als ik alleen mijn nick in voer, zonder iets erachter krijg ik een foto van jou en je man. Blote buiken tegen elkaar. Volgens mij was jij dat toch?
Klopt ik vind die ook als ik alleen jouw naam intype, op pagina 7 ofzo
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Als ik Arden yescafe google zie ik als enige foto van mezelf de foto van de positieve test. Ik zie heel erg vaak de oudste dochter van Meeko terugkomen om de een of andere reden. Maar ook genoeg foto's van andere forummers.
Gast- Gast
Ja klopt ik zag het nu ook, heb alles verwijderd maar voordat het van google af is duurt wel bijna een maand...
Océane- Prater
Ben ook aan het verwijderen geslagen, thnx meiden! Al duurt het inderdaad nog wel even voordat het niet meer op google te vinden zal zijn, maar dat is niet anders. Ik wist dit echt niet.. soms ben ik stiekem toch nog een heeeeeeel klein beetje digibeet
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ben idd ook aan het verwijderen geslagen! Dank je voor de tip!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Als ik gewoon Meeko intoets kom ik alleen maar dat wasbeertje van Pocahontas tegen. Met Yescafe erachter wel wat foto's van mij maar ook genoeg andere baby's.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zie mezelf of mijn kinderen gelukkig niet, maar wel foto's en plaatjes waar ik ooit op heb gereageert of heb geplaatst.
Ik zie de kindjes van o.a. Minneke, Lieskuh, en ook 2CKC2 zag ik voorbij komen.
Ik zie de kindjes van o.a. Minneke, Lieskuh, en ook 2CKC2 zag ik voorbij komen.
Gast- Gast
Als ik mijn nickname intoets komen er alleen plaatjes van de beegee's te voorschijn.. met het forum er achter kwam ik op mijn profiel foto en 2 buikfoto's..
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Foto van je kindje op canvas
» grappigste foto van je kindje.
» Laatste foto van je kindje
» grappigste foto van je kindje.