Foto van een kindje gevonden via zoekmachine
+12
Meeko
Nana
PapillonRose
May
Monte
Océane
maiadebij
*Troela*
Liadan
Rush
Pien
Annie24
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Foto van een kindje gevonden via zoekmachine
Als je op de afbeelding klikt, zie je wel dat het foto's zijn die hier gewoon nog staan, dus iedereen moet ze dan nog gewoon verwijderen en dan is er niks aan de hand.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Als je op de afbeelding klikt, zie je wel dat het foto's zijn die hier gewoon nog staan, dus iedereen moet ze dan nog gewoon verwijderen en dan is er niks aan de hand.
Ik kom alleen 3 buikfoto's tegen die in een gesloten topic staan. Die kan ik daar dus niet verwijderen Dan maar even van mijnalbum.nl afgooien, hopen dat dat helpt...
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Annie24 schreef:_MamaRosa_ schreef:Als je op de afbeelding klikt, zie je wel dat het foto's zijn die hier gewoon nog staan, dus iedereen moet ze dan nog gewoon verwijderen en dan is er niks aan de hand.
Ik kom alleen 3 buikfoto's tegen die in een gesloten topic staan. Die kan ik daar dus niet verwijderen Dan maar even van mijnalbum.nl afgooien, hopen dat dat helpt...
Dat helpt denk ik wel, en anders even in het moderator-topic zetten, de link, en even laten verwijderen door haar.
Gast- Gast
*schrik!!*
Ben ook gaan verwijderen, maar blijf ze tegenkomen bij google.
Hoe kan dat dan, als ik ze al verwijderd heb??
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
holaagirl schreef:*schrik!!*
Volgens mij duurt dat even.
Wat ik wel raar vind, er staan nog wel een paar foto's van mij op, geen gezichten ofzo gelukkig, die heb ik hier allang verwijderd, en bij Mijnalbum ook, en toch staat hij er nog. Maar dat is verder geen ramp gelukkig.
Gast- Gast
staan ze dan niet 'in cache' ? Of hoe heet dat._MamaRosa_ schreef:holaagirl schreef:*schrik!!*
Wat ik wel raar vind, er staan nog wel een paar foto's van mij op, geen gezichten ofzo gelukkig, die heb ik hier allang verwijderd, en bij Mijnalbum ook, en toch staat hij er nog. Maar dat is verder geen ramp gelukkig.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Aquala bedankt voor het melden. Dacht dat alle fotos weg waren maar ga het morgen eens heel goed nakijken. Waren het oudere of recente fotos
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Flower_L schreef:staan ze dan niet 'in cache' ? Of hoe heet dat._MamaRosa_ schreef:holaagirl schreef:*schrik!!*
En dat houdt in??
Gast- Gast
Printje schreef:Aquala bedankt voor het melden. Dacht dat alle fotos weg waren maar ga het morgen eens heel goed nakijken. Waren het oudere of recente fotos
https://yescafe.actieforum.com/t6475p90-even-spammen
Je moet even je forum-naam en dan yescafe intypen, en dan zoeken op afbeeldingen, maar van jou zag ik verder weinig bijzonders. Alleen dit topic zag ik zo snel.
Gast- Gast
Oké dank je wel mama rosa
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Er staan nog 2 foto's van mij uit t buikjestopic. Maar daar kan ik niet meer bij.. Dat topic is zo groot dat mijn reactie er niet meer in staat. Lastig uit te leggen. Maar kan deze dus niet meer verwijderen.
Of moet ik m dan uit fotobucket verwijderen? Gaat ie dan ook weg bij google?
Gast- Gast
Of even vragen aan de Admin?Kruumel schreef:Er staan nog 2 foto's van mij uit t buikjestopic. Maar daar kan ik niet meer bij.. Dat topic is zo groot dat mijn reactie er niet meer in staat. Lastig uit te leggen. Maar kan deze dus niet meer verwijderen.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Er staan nog 2 foto's van mij uit t buikjestopic. Maar daar kan ik niet meer bij.. Dat topic is zo groot dat mijn reactie er niet meer in staat. Lastig uit te leggen. Maar kan deze dus niet meer verwijderen.
Weet niet of ze dan weg gaan hoor. Had namelijk ook een foto via hyves hier gezet. Deze had ik verwijderd van mijn hyves, maar was hier nog wel steeds zichtbaar.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Het kan maanden duren voordat Google merkt dat de foto niet meer bestaat en de link verwijdert. Daar het dit forum, hyves, mijnalbum of Photobucket geen invloed op.Flower_L schreef:staan ze dan niet 'in cache' ? Of hoe heet dat._MamaRosa_ schreef:holaagirl schreef:*schrik!!*
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Foto van je kindje op canvas
» grappigste foto van je kindje.
» Laatste foto van je kindje
» grappigste foto van je kindje.