Een maand geleden
+9
ShallY
luisa
Jeanette
Sjaantje
ExpressoB
Nana
Oasis
Ella
S1mplicity
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Een maand geleden
@Cimic Ik kan me ook voorstellen dat iemand doorrijdt van de schrik. Maar na een maand is het geen schrik meer! Er waren zelf dagen dat ik dacht dat die persoon mij misschien niet zag, het was donker, weinig lichten en ik was al bijna aan de overkant. Het is dan ook de zijkant van de auto wat mij raakte. Gelukkig heeft politie bekend gemaakt dat ze iemand hebben waarvan ze bijna zeker dat hij/zij de dader is. Dus hopelijk komt hier gauw vordering in!
Bedankt gisteren heb ik de brug afgehuppeld dus het was zeker een goed dag :-)
S1mplicity- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 40
Registratiedatum : 03-12-10
Wat een fijn nieuws!S1mplicity schreef:@Cimic Ik kan me ook voorstellen dat iemand doorrijdt van de schrik. Maar na een maand is het geen schrik meer! Er waren zelf dagen dat ik dacht dat die persoon mij misschien niet zag, het was donker, weinig lichten en ik was al bijna aan de overkant. Het is dan ook de zijkant van de auto wat mij raakte. Gelukkig heeft politie bekend gemaakt dat ze iemand hebben waarvan ze bijna zeker dat hij/zij de dader is. Dus hopelijk komt hier gauw vordering in!
Gast- Gast
Mijn revalidatie gaat steeds beter en daarom wou ik mijn geluk met jullie delen! Afgelopen woensdag had de fysiotherapeut besloten dat ik naar huis mocht omdat het veel beter met me ging en verder kunnen we niet gaan tot dat ik mijn rechter been mag belasten; en jahoor, donderdag hoorde ik dat ik dus vrijdag al naar huis mocht en ik schrijf jullie nu vanuit mijn woonkamer!!!
Ik ben super blij en dat wou ik met jullie delen!! Daarnaast morgen ben ik jarig en ik zie dit dan ook als een hele mooie kado kon me geen betere kado wensen!!
Ik ben super blij en dat wou ik met jullie delen!! Daarnaast morgen ben ik jarig en ik zie dit dan ook als een hele mooie kado kon me geen betere kado wensen!!
S1mplicity- Fluisteraar
Wat gaaf, dubbel gefeliciteerd! En dan ook nog een lekker zonnetje vandaagS1mplicity schreef:Mijn revalidatie gaat steeds beter en daarom wou ik mijn geluk met jullie delen! Afgelopen woensdag had de fysiotherapeut besloten dat ik naar huis mocht omdat het veel beter met me ging en verder kunnen we niet gaan tot dat ik mijn rechter been mag belasten; en jahoor, donderdag hoorde ik dat ik dus vrijdag al naar huis mocht en ik schrijf jullie nu vanuit mijn woonkamer!!!
Gast- Gast
Wat fijn dat je thuis bent. Dat je een mooie verjaardag mag hebben. Proficiat alvast.
Gast- Gast
Wat een goed nieuws allemaal!! Gefeliciteerd!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Wat fijn nieuws zeg, hopelijk kun je thuis werken aan je herstel en pakken ze ook eens die dader op!
Alvast gefeliciteerd en veel succes
Alvast gefeliciteerd en veel succes
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Wat heftig zeg!
Ik ben blij dat je herstel een beetje de goede kant op gaat! En hoop dat het zo blijft gaan.
Dikke knuffel in elk geval!
Ik ben blij dat je herstel een beetje de goede kant op gaat! En hoop dat het zo blijft gaan.
Dikke knuffel in elk geval!
Gast- Gast
Dat is nou eens goed nieuws! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Gast- Gast
Bedankt dames voor de felicitaties
Ik heb echt een fijne verjaardag gehad
Ik heb echt een fijne verjaardag gehad
S1mplicity- Fluisteraar
Super zeg!! Heerlijk datr het zo goed gaat en nog gefeliciteerd!! Ik hoop dat het echt werkelijk de dader is die de politie te pakken heeft en dat hij een flinke straf krijgt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. 5 jaar geleden: Foto 5 jaar geleden en nu
» een jaar geleden...
» 6 jaar geleden....
» Een jaar geleden.....
» Een jaar geleden..
» een jaar geleden...