Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke) Empty Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke)

Bericht  *Lookie* za 24 sep 2011 - 0:15

Bij de Action hebben ze alweer kerstversiering en er zit erg leuke bij! Oké het is nog erg vroeg, maar in december kan het leuke spul wel eens weg zijn dus vandaag deze vroege tip. Ik heb er leuke cupcakes meegenomen en paddestoeltjes. De cupcakes zitten ook in een cupcake papiertje, dus ook leuk om op een schaal neer te zetten!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke) Empty Re: Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke)

Bericht  banjer49 za 24 sep 2011 - 0:25

twee weken terug hadden ze hier bij de action de kerstspullen alweer staan, heb ook gelijk wat mee genomen want vorig jaar wilde ik het ook al kopen en toen was het al weg.
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke) Empty Re: Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke)

Bericht  Fayebella za 24 sep 2011 - 2:31

Inderdaad, ik heb al kerstkaarten gekocht Embarassed
Kerstspul heb ik voldoende, maar er stond wel wat leuks tussen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke) Empty Re: Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke)

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 8:44

Fayebella schreef:Inderdaad, ik heb al kerstkaarten gekocht Embarassed

Ik afgelopen woensdag ook Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke) Empty Re: Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke)

Bericht  Elsje za 24 sep 2011 - 8:48

Ik heb de kerstkaarten vorig jaar al in geslagen bij de kruitvat

ze hadden ze toen met 70 % korting!
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke) Empty Re: Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke)

Bericht  silly-one za 24 sep 2011 - 10:49

Hebben ze ook leuke houten spullen? Want ik vind at echt zo veel leuker dan andere dingen. En dat is al jaren zo, dus ben nu al bezig met ieder jaar wat hout te vinden voor in de boom. Vind hout gewoon super gaaf erin, geen idee waarom maar dat heb ik liever dan ballen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke) Empty Re: Action-tip (kerstversiering - wel heel vroeg maar oke)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum