Traktatie afscheid kinderopvang?
+3
pindaatje
Flower_L
Mida4you
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Traktatie afscheid kinderopvang?
Ik ben op zoek naar een leuke en goedkope traktatie om donderdag uit te delen op de Kinderopvang namens Z. Ze is donderdag voor het laatst op de opvang en wil toch even iets leuks en/of lekkers geven.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Traktatie afscheid kinderopvang?
ik heb op het oude KDV boekjes gegeven...maar dan grote boekjes voor op de groep. En iets lekkers gebakken voor de leidsters.
Hoeveel kindjes gaat het om?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:ik heb op het oude KDV boekjes gegeven...maar dan grote boekjes voor op de groep. En iets lekkers gebakken voor de leidsters.
Het gaat om ongeveer 8 á 10 kindjes.
Mida4you- Ratel
Bellenblazers met een foto van je dochter erop?
Ga je er nu uiteindelijk weg vanwege alle incidenten / gekke dingen die daar gebeurden?
Ga je er nu uiteindelijk weg vanwege alle incidenten / gekke dingen die daar gebeurden?
Gast- Gast
Mijn dochter was gisteren voor het laatst op het kdv, ik had vlinders gemaakt, met aan de achterkant een doosje aardbeienstukjes eraan. Zowel kindjes als leidsters vonden het erg leuk! (en de aarbeienstukjes waren lekker hoorde ik)
En voor de leidsters had ik een doos merci gekocht.
En voor de leidsters had ik een doos merci gekocht.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
- Zelf cakejes bakken en versieren (samen met je kind)
- Een bloemvorm en blaadjes knippen en die bevestigen aan een pastelkleurige lolly (de lolly is dan het hart van de bloem). De bloemetjes kun je in een bloempot steken.
- Iets leuks maken aan het uiteinde van een prikker en aan de prikker een paar lekkere dingen steken: stukje appel, stukje worst, spekje oid
- Een rups maken van een langwerpig spekje en deze met eetbare lijm (maak glazuur met poedersuiker en water) aan een appel plakken: rupsje nooitgenoeg
- Leuke kartonnen bekertjes vullen met nibbit, of als je gezond wil: stukjes fruit of groente
- Een bloemvorm en blaadjes knippen en die bevestigen aan een pastelkleurige lolly (de lolly is dan het hart van de bloem). De bloemetjes kun je in een bloempot steken.
- Iets leuks maken aan het uiteinde van een prikker en aan de prikker een paar lekkere dingen steken: stukje appel, stukje worst, spekje oid
- Een rups maken van een langwerpig spekje en deze met eetbare lijm (maak glazuur met poedersuiker en water) aan een appel plakken: rupsje nooitgenoeg
- Leuke kartonnen bekertjes vullen met nibbit, of als je gezond wil: stukjes fruit of groente
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Twellie schreef:Bellenblazers met een foto van je dochter erop?
Nee ze gaat niet weg vanwege alle incidenten, maar omdat het ons qua tijden beter uitkomt dat ze naar een gastouder gaat. Daarentegen is een gastouder heel flexibel en aangezien ik nog geen vaste dagen kan krijgen op mijn werk ( had ik wel gehoopt). We hebben er lang over nagedacht maar we hebben gekozen om haar dan naar een gastouder te laten gaan.
Mida4you- Ratel
a word binnenkort 1 jaar en ik heb pas een groepsfoto gemaakt van alle kindjes die bij hem op babyzwemmen zitten. en die krijgen ze dan als kadootje want vind het moeilijk om iets te bedenken wat niet duur is maar wel leuk voor de leeftijd van 3 maanden t/m 1 jaar.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kwam deze net tegen op internet en hij is wel erg leuk. Misschien dat ik deze ga maken....
Of misschien dat ik gewoon ga voor de halve meloen gewikkeld in folie en dan gezonde prikkers ga maken. Ik heb namelijk deze week niet veel tijd om iets te gaan maken....
Mida4you- Ratel
Volgens mij zijn de prikkers net zoveel werk als de mandarijnvisjes.
Vind die erg leuk!
Vind die erg leuk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zo bedoelde ik het ook eigenlijk Dat het de mandarijnvisjes worden of de prikkers aangezien die niet zo heel veel tijd in beslag nemen.
Mida4you- Ratel
Oh sorry whaha
Ik vind de mandarijnvisjes leuker! Blijft ook 'verser' die prikkers worden toch altijd een beetje oud vind ik.
Ik vind de mandarijnvisjes leuker! Blijft ook 'verser' die prikkers worden toch altijd een beetje oud vind ik.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Oh sorry whaha
Moet je wel heeeel veel geluk hebben, wil je nu nog "goede" mandarijnen vinden.
Gast- Gast
Dat is wel waar! Anders neem je mineola's?
Lejow- Lady Post-a-lot
*Lookie* schreef:- Zelf cakejes bakken en versieren (samen met je kind)
Alsjeblieft geen lolly voor de kleintjes
Gast- Gast
HeartBeat schreef:Lejow schreef:Oh sorry whaha
Moet je wel heeeel veel geluk hebben, wil je nu nog "goede" mandarijnen vinden.
ja, daar zeg je me wat! Ik had laatst een netje mandarijnen en die zaten vol met pitten.... Ik denk er nog ff overna
Mida4you- Ratel
Zo'n knijpfruitje met een kaartje eraan: "Ik knijp er tussenuit!"
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Papillio schreef:Zo'n knijpfruitje met een kaartje eraan: "Ik knijp er tussenuit!"
Kijk, dit is ook een leuk idee. Ik ben eruit en ga deze maken! Makkelijk en gaat niet veel tijd in zitten
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Papillio schreef:Zo'n knijpfruitje met een kaartje eraan: "Ik knijp er tussenuit!"
Kijk, dit is ook een leuk idee. Ik ben eruit en ga deze maken! Makkelijk en gaat niet veel tijd in zitten
Die is inderdaad heel leuk!
Gast- Gast
Mirjam, laat je ff een foto zien van het eindresultaat?
Papillio- Prater
Papillio schreef:Mirjam, laat je ff een foto zien van het eindresultaat?
Doe ik
Mida4you- Ratel
Ik was even benieuwd hoe het was afgelopen met je traktatie!
Papillio- Prater
Wat lief dat je er naar vraagt! Ik had dinokoekjes in een zakje gekocht, met een mini ontbijtkoekje. Deze heb ik met een mooi lintje aan elkaar gemaakt met een klein afscheidskaartje eraan. Kreeg veel leuke reacties. Voor de leidsters had ik roomsoesjes gekocht die ik zelf in chocola heb gedoopt.
Mida4you- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Afscheid peuterspeelzaal, leuke traktatie voor leidsters?
» Kinderopvang traktatie
» Kleinigheidje voor afscheid + invulling afscheid
» Wat trakteren bij afscheid kdv?
» Verdriet bij afscheid nemen psz
» Kinderopvang traktatie
» Kleinigheidje voor afscheid + invulling afscheid
» Wat trakteren bij afscheid kdv?
» Verdriet bij afscheid nemen psz
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: