Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

deventer en omgeving

2 plaatsers

Ga naar beneden

deventer en omgeving Empty deventer en omgeving

Bericht  sonjap1982 vr 23 sep 2011 - 10:49

ben 29 jaar en woonachtig in deventer en ben op zoek naar leuke gezellige contacten om dingen mee te ondernemen. geen stapper, ga liever naar de bios of gewoon rustige dingen ja ja klinkt saai. houd van wandelen ga regelmatig naar een bos of langs de ijssel. mijn grootste hobby is hondensport. tuinier ook graag, zodat ik na de tijd lekker in een hangmaat kan genieten van een boek/tijdschrift.

sonjap1982
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 23-09-11
Woonplaats : deventer

Terug naar boven Ga naar beneden

deventer en omgeving Empty Re: deventer en omgeving

Bericht  Macelka wo 28 sep 2011 - 2:35

sonjap1982 schreef:ben 29 jaar en woonachtig in deventer en ben op zoek naar leuke gezellige contacten om dingen mee te ondernemen. geen stapper, ga liever naar de bios of gewoon rustige dingen ja ja klinkt saai. houd van wandelen ga regelmatig naar een bos of langs de ijssel. mijn grootste hobby is hondensport. tuinier ook graag, zodat ik na de tijd lekker in een hangmaat kan genieten van een boek/tijdschrift.


heej, zag je berichtje en het sprak mij wel aan om met jou in contact te komen.
Ik ben zelf 24 jr, woonachtig in Hengelo en ook opzoek naar nieuwe contacten. Mijn hobby's zijn sporten, lezen, bios, winkelen. Ben zelf ook niet zo'n uitgaan typ.




Laatst aangepast door Macelka op wo 28 sep 2011 - 23:11; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typfoutje)
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

deventer en omgeving Empty Re: deventer en omgeving

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 4:17

Macelka schreef:


heej, zag je berichtje en het sprak mij wel aan om met jou in contact te komen.
Ik ben zelf 14 jr, woonachtig in Hengelo en ook opzoek naar nieuwe contacten. Mijn hobby's zijn sporten, lezen, bios, winkelen. Ben zelf ook niet zo'n uitgaan typ.

Hee Macelka,

Misschien is dit ook iets voor je: https://yescafe.actieforum.com/t10233p165-twente-meeting-2#679750

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

deventer en omgeving Empty Re: deventer en omgeving

Bericht  Macelka wo 28 sep 2011 - 23:10

Megara schreef:
Macelka schreef:


heej, zag je berichtje en het sprak mij wel aan om met jou in contact te komen.
Ik ben zelf 24 jr, woonachtig in Hengelo en ook opzoek naar nieuwe contacten. Mijn hobby's zijn sporten, lezen, bios, winkelen. Ben zelf ook niet zo'n uitgaan typ.

Hee Macelka,

Misschien is dit ook iets voor je: https://yescafe.actieforum.com/t10233p165-twente-meeting-2#679750

dankje
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

deventer en omgeving Empty Re: deventer en omgeving

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum