What to wear: Symphonica in Rosso
+2
Raindrop
Prosecco
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
What to wear: Symphonica in Rosso
Ik realiseerde me zojuist dat ik nog iets roods nodig heb voor Symphonica! Maar aangezien er meer meiden gaan vroeg ik me af wat jullie hebben? Zelf ben ik niet heel dol op rood om te dragen, hoewel het me opzich wel staat. Maar daarom wil ik er max 20-30 euro aan uit geven.
Wie weet er iets leuks?
Wie weet er iets leuks?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Re: What to wear: Symphonica in Rosso
Ik heb gisteren een rode top gekocht bij H&M --> €6.95 en een lange rode top (voor op een rokje) van Esprit --> €15.95.
De onderkant zie je toch niet echt dus ik doe alleen van boven iets roods aan.
Ik draag normaal gesproken geen rood, maar als ik het dan heb vind ik het toch wel leuk. Nu nog kiezen wat het wordt.
De onderkant zie je toch niet echt dus ik doe alleen van boven iets roods aan.
Ik draag normaal gesproken geen rood, maar als ik het dan heb vind ik het toch wel leuk. Nu nog kiezen wat het wordt.
Gast- Gast
Ik ben ooit naar een andere editie van Symphonica in Rosso geweest en toen had ik een rood t-shirtje met witte stippen aan.
Ik heb ook niet veel roods en het is ook zonde om daar zoveel geld aan uit te geven.
Ik heb ook niet veel roods en het is ook zonde om daar zoveel geld aan uit te geven.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
O, helemaal niet bij nagedacht...
Dan moet ik ook iets roods kopen!
Wij gaan met 5 meiden, misschien hetzelfde kopen!!!
Dan moet ik ook iets roods kopen!
Wij gaan met 5 meiden, misschien hetzelfde kopen!!!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Ik twijfel om deze te bestellen:
http://www.zalando.nl/vero-moda-wp-graphic-tops-voor-dames-rood-ve121d03b-302.html
Wat vinden jullie hiervan?
http://www.zalando.nl/vero-moda-wp-graphic-tops-voor-dames-rood-ve121d03b-302.html
Wat vinden jullie hiervan?
Prosecco- Kletskop
Birgit schreef:Pagina doet het niet?
Ik denk dat Zalando een beetje problemen heeft want surfen gaat ook lastiger. In ieder geval is het een rood satijnen hemdje van de Vero Moda
Prosecco- Kletskop
Ik zie hem nu wel!
Leuk hemdje!
Leuk hemdje!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Is ook wel iets voor jou. Maar uh ligt er niet nog een leuk rood ding in je kast met wit bondrandje . En anders op zoek gaan naar iets rozeroods dam draag je het ook vaker
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:Is ook wel iets voor jou. Maar uh ligt er niet nog een leuk rood ding in je kast met wit bondrandje . En anders op zoek gaan naar iets rozeroods dam draag je het ook vaker
Ja dat heb ik nog wel bewaard alleen 2 maanden te vroeg he
Roze rood vind ik dan weer niks hiervoor, dan moet het wel echt rood zijn haha. Terwijl ik aan het twijfelen was zag ik dat het hemdje bijna uitverkocht was, dus ik heb hem maar snel besteld. Hoop dat het wat is.
Prosecco- Kletskop
Ik ben vorig jaar geweest en heb niks roods aangehad. Ik vind het eigenlijk een beetje onzin. Ik vond dat ik al genoeg had betaald voor het kaartje en daarbij komt ook dat ik voor de muziek ga op zo een moment ( scheelt misschien ook dat het met Sting was en een minder groot spektakel).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
silly-one schreef:Ik ben vorig jaar geweest en heb niks roods aangehad. Ik vind het eigenlijk een beetje onzin. Ik vond dat ik al genoeg had betaald voor het kaartje en daarbij komt ook dat ik voor de muziek ga op zo een moment ( scheelt misschien ook dat het met Sting was en een minder groot spektakel).
Heb je natuurlijk ook wel gelijk in, maar ja, ik vind het dan toch leuk om in het rood te gaan. En eigenlijk moet ik ook niet zeuren want het staat me hardstikke leuk.
Prosecco- Kletskop
Ik heb van mijn ouders een eigen gedrukt t-shirt gehad met nick en simon erop (die hebben ze bij een bedrijf laten drukken)
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:Ik heb van mijn ouders een eigen gedrukt t-shirt gehad met nick en simon erop
Kan best grappig zijn, maar daar voel ik mezelf al iets te oud voor.
Je hebt in de shop op de site van N&S trouwens ook rode shirts
http://www.nickensimon.nl/webshop/images/detailed_images/SymphonicaRood[siteafbl].jpg
en
Dat shirt van Vero Moda is ook leuk :-)
Gast- Gast
Dat Nick en Simon shirt is echt verschrikkelijk Daarvan weet je dus zeker dat je het nooit meer aan doet. Of hooguit met klussen
Prosecco- Kletskop
Ach das een detail je valt iig wel op haha hij ligt bij mij ook nog in de kast .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik was vorige week bij Helden van Amstel en daar was een jongen die het shirt aan had
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: