What to wear?
+2
Atelier Madame
Caulfield
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
What to wear?
Misschien hebben sommige een foto van mij gezien? Ik wil wat nieuwe kleding gaan kopen en vind het erg moeilijk om te bepalen wat mij nu wel en wat mij niet staat. Ik ben vrij lang en slank. Ik zag laatst een foto van mezelf in een korte broek...en toen vond ik die korte broek niet echt flatteus staan. Een skinny staat mij wel, maar ik weet dus 9 van de 10 keer niks anders er op te dragen dan het shirt wat ik erbij gekocht heb.
Iemand ideeen of iemand die voor/met mij durft te shoppen?
Iemand ideeen of iemand die voor/met mij durft te shoppen?
Gast- Gast
Re: What to wear?
Ik heb nog nooit een foto van jou gezien, maar als je lang en slank bent, staat vrijwel alles je goed, zou ik zo zeggen. Draag je wel eens jurkjes?
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
In het verse fototopic staat nu nog een foto. Ik haal 'm vanmiddag weg.
Nee draag geen jurkjes. Dat is lastig om passend te krijgen aan de bovenkant.
Nee draag geen jurkjes. Dat is lastig om passend te krijgen aan de bovenkant.
Gast- Gast
Waarom krijg je ze niet passend aan de bovenkant dan? Te grote borsten, te brede schouders of ..
Ik vind persoonlijk jurkje namelijk heel erg leuk staan altijd, en je hebt zoveel soorten en maten. Wat je eens zou kunnen doen is het boek van 'Triny en Susanna' (rtl programma) bekijken. Die hebben een indeling van +- 10 soorten vrouwenlichamen gemaakt en daarbij aangegeven welke pasvormen het mooiste staan. Soms moet je gewoon eens even iets aantrekken om te kijken of het je staat.
Ik vind persoonlijk jurkje namelijk heel erg leuk staan altijd, en je hebt zoveel soorten en maten. Wat je eens zou kunnen doen is het boek van 'Triny en Susanna' (rtl programma) bekijken. Die hebben een indeling van +- 10 soorten vrouwenlichamen gemaakt en daarbij aangegeven welke pasvormen het mooiste staan. Soms moet je gewoon eens even iets aantrekken om te kijken of het je staat.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik wou ook al zeggen probeer eens een jurkje, er zijn er genoeg die passen. Met je werk is het toch al het meest praktisch om een broek aan te hebben.
Ik denk dat je qua kleding heel veel kan hebben. Zou zeggen kijk eens in catalogie daar kun je veel uithalen
Ik denk dat je qua kleding heel veel kan hebben. Zou zeggen kijk eens in catalogie daar kun je veel uithalen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Jurkje met legging zou wel kunnen hier op het werk.
Maar ik heb vaak dat ik zwanger lijk in jurkjes :-(
Maar ik heb vaak dat ik zwanger lijk in jurkjes :-(
Gast- Gast
Zwanger, met die platte buik van je ?
Het ligt natuurlijk heel erg aan het model van het jurkje wat je draagt. Ik heb ook kleine borsten en brede schouders, maar ik draag gerust een jurkje hoor. (en ik heb nou niet het idee dat ik voor joker loop).
Heb je wel eens gekeken naar de jurkjes van King Louie?
Wat voor werk doe je trouwens?
Het ligt natuurlijk heel erg aan het model van het jurkje wat je draagt. Ik heb ook kleine borsten en brede schouders, maar ik draag gerust een jurkje hoor. (en ik heb nou niet het idee dat ik voor joker loop).
Heb je wel eens gekeken naar de jurkjes van King Louie?
Wat voor werk doe je trouwens?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik zal eens een foto maken van mij met een jurkje/tuniekje aan als ik even tijd heb.
Nee, ik heb nog nooit serieus naar jurkjes gekeken.
Ik ben (k.inder.)-fy.siot.herapeut.
Nee, ik heb nog nooit serieus naar jurkjes gekeken.
Ik ben (k.inder.)-fy.siot.herapeut.
Gast- Gast
Jurkje kan je echt hebben hoor! Zeker als je een getailleerd model neemt, dan kun je niet zwanger lijken volgens mij
Ik zag je foto's in het andere topic, wat een strak lijf!
Ik zag je foto's in het andere topic, wat een strak lijf!
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
De jurkjes van King Louie zijn niet zo kort, bij mij ongeveer tot mijn knie (ik ben 1,75 mtr). Jij bent wel wat langer, maar dan nog hebben ze een nette lengte. Kan naar mijn mening ook met jouw werk.
Ik zal een plaatjes zoeken:
Deze hebben ook een makkelijk vallende stof, dus daar kan je je werk ook goed in doen. Denk ik.
Ik zal een plaatjes zoeken:
Deze hebben ook een makkelijk vallende stof, dus daar kan je je werk ook goed in doen. Denk ik.
Blond- Lady Post-a-lot
Dat soort jurkjes bedoelde ik dus ook
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ze zijn best wel aan de prijs, maar in de sale in de webshop staan ook leuke jurkjes. Ik heb de mijne trouwens gekocht op Marktplaats, scheelt ongeveer de helft in aanschafkosten (40 euro ipv 80 euro).
Blond- Lady Post-a-lot
Chance schreef:Zwanger, met die platte buik van je ? ?
Tadaaaaa! Ik vi d het een leuk shirt/tuniekje, maar niet bij mij...ik vind mezelf hier dus 'zwanger' in lijken.
*weg*
Vorig jaar had ik ook een tuniek aan naar mijn werk. Vroeg/zei een patiënt: mag ik je feliciteren??
Oeps...
Laatst aangepast door Jip83 op di 21 aug 2012 - 1:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jip, doe eens niet zo onzeker joh! Je ziet er goed uit. Helemaal met al dat sporten wat je nu doet. En een beetje gespierd kan echt geen kwaad, zou wat anders zijn als je aan bodybuilding doet.
Gast- Gast
Uhhhh en dat laatste over foto vind ik een beetje raar want ik vind je echt niet zwanger lijken.
Gast- Gast
Dat soort topjes flatteert bijna niemand Jip, dat ligt niet aan jouw figuur hoor.
Blond- Lady Post-a-lot
Dropdraakje schreef:Jip, doe eens niet zo onzeker joh! Je ziet er goed uit. Helemaal met al dat sporten wat je nu doet. En een beetje gespierd kan echt geen kwaad, zou wat anders zijn als je aan bodybuilding doet.
Dank je! Ben nu eenmaal onzeker. Ik vind mezelf overigens niet gespierd hoor!
Maarik vind dat topje dus gewoon niet staan.
Gast- Gast
Dat zijn ook gewoon rot topjes :p
Trek eens wat aan met een wat lagere ronde hals, maar wel strak, staat volgens mij veel mooier!
Trek eens wat aan met een wat lagere ronde hals, maar wel strak, staat volgens mij veel mooier!
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Dat zijn ook gewoon rot topjes :p
Ik heb die top alleen even als voorbeeld aangetrokken. En nu weer voor een jaar netjes terug in de kast ;-) in het wat heb je aan topic staat een foto wat ik nu aan heb. Inderdaad een lagere hals en strak topje.
Gast- Gast
Chance schreef:Dat soort topjes flatteertbijnaniemand Jip, dat ligt niet aan jouw figuur hoor.
Inderdaad!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jip83 schreef:Atelier Madame schreef:Dat zijn ook gewoon rot topjes :p
Ik heb die top alleen even als voorbeeld aangetrokken. En nu weer voor een jaar netjes terug in de kast ;-) in het wat heb je aan topic staat een foto wat ik nu aan heb. Inderdaad een lagere hals en strak topje.
Oke! Wat soms ook wel eens helpt is je kledingkast eens helemaal goed bekijken en allemaal stelletjes maken (en bij voorkeur ook fotograferen zodat je ziet hoe ze staan).
Atelier Madame- Ratel
Jip83 schreef:Atelier Madame schreef:Dat zijn ook gewoon rot topjes :p
In de kast? Weg met dat ding!
Blond- Lady Post-a-lot
Dat soort topjes is ook het laatste wat je zou moeten dragen Jip! Daar voel ik me zelfs zwanger in. Ik voel me het meest comfortabel in iets dat strak zit en ik denk dat jij dat ook nodig hebt. Er zijn genoeg tops die lang genoeg zijn voor het werk.
Zoiets met een skinny staat al snel leuk!
http://www.hm.com/nl/product/02348?article=02348-A
Zoiets met een skinny staat al snel leuk!
http://www.hm.com/nl/product/02348?article=02348-A
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Help! What to wear?????
» How to wear..
» What to wear?
» What to wear?
» Themafeestje... What to wear?
» How to wear..
» What to wear?
» What to wear?
» Themafeestje... What to wear?