DagCafé
+25
VeryCherry
Snack a Jack
Jade
Raindrop
Jeanette
Flippin' Bitch
ekiaam87
Sjaantje
Elsje
GreenGrass
Rovine
Lotus
xxDila
silly-one
Filoria
TwistedAngel
sonly
May
Burn
Sorella
Suus
Chocolate Cookie
Champagne
Erin
Jordana
29 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Hey Mappie!
Gezellig gehad?
Gezellig gehad?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedenavond! Mijn eten staat in de oven!
Vanmiddag kwam de vader van mijn zoenex in de kroeg en tevens collega naar me toe en zei:"Ik schrok wel hoor toen ik het hoorde van jouw contract". En daarna zei hij:"Ik ga mijn zoon gelijk vragen of je bij hun op de afdeling mag!" Zo lief!
Vanmiddag kwam de vader van mijn zoenex in de kroeg en tevens collega naar me toe en zei:"Ik schrok wel hoor toen ik het hoorde van jouw contract". En daarna zei hij:"Ik ga mijn zoon gelijk vragen of je bij hun op de afdeling mag!" Zo lief!
Gast- Gast
Wat ga je eten Maura?
Aaaah! Wat lief!
Aaaah! Wat lief!
Burn- Lady Post-a-lot
Wel een 'goede daad' verricht, maar ja dat is wel vervelend (voor beide partijen). Maar jammer dat het niet je roeping is!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Burn schreef:Wat ga je eten Maura?
Aaaah! Wat lief!
Pistoletje a la Maura met o.a. champignons, ui, tomaat en kaas.
Gast- Gast
Klinkt lekker Maura!
Burn- Lady Post-a-lot
Hallooo!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hey CC!
Burn- Lady Post-a-lot
Is het ook hoor!
Trouwens, nog even klagen over het werk en dan houd ik er voor de hele avond mee op. Mijn teamleider is ten gehore gekomen dat ik geen mailverwerking meer doe. Hoe is ze erachter gekomen? De mailbakken blijven volstromen, terwijl ik heerlijk Landleven, aan het meebieden op vakantieveilingen en forummen was. Kreeg ik een email.
Hoi Maura,
Alleerst wil ik zeggen dat ik het ontzettend sterk van je vind dat je toch bent gekomen.
Daarnaast heb ik gehoord dat je geen email meer wilt verwerken. Dat is prima, maar dan zet ik je telefoonskills om en dan kunnen anderen wel aan de mail werken. Je krijgt zo een nieuwe lijst, waar jij niet meer op zult staat.
Groetjes TM.
Verdomme zit 2 meter van haar af en dan gaat ze me mailen? En dan mij maar verwijten dat ik drie dagen niet tegen haar heb gesproken. Heb haar teruggemaild dat ik best wel wil emailen, maar niet meer zo hard zal werken als voorheen. Laat ze de rambam krijgen. Krijg er zelfs koppijn van.
Trouwens, nog even klagen over het werk en dan houd ik er voor de hele avond mee op. Mijn teamleider is ten gehore gekomen dat ik geen mailverwerking meer doe. Hoe is ze erachter gekomen? De mailbakken blijven volstromen, terwijl ik heerlijk Landleven, aan het meebieden op vakantieveilingen en forummen was. Kreeg ik een email.
Hoi Maura,
Alleerst wil ik zeggen dat ik het ontzettend sterk van je vind dat je toch bent gekomen.
Daarnaast heb ik gehoord dat je geen email meer wilt verwerken. Dat is prima, maar dan zet ik je telefoonskills om en dan kunnen anderen wel aan de mail werken. Je krijgt zo een nieuwe lijst, waar jij niet meer op zult staat.
Groetjes TM.
Verdomme zit 2 meter van haar af en dan gaat ze me mailen? En dan mij maar verwijten dat ik drie dagen niet tegen haar heb gesproken. Heb haar teruggemaild dat ik best wel wil emailen, maar niet meer zo hard zal werken als voorheen. Laat ze de rambam krijgen. Krijg er zelfs koppijn van.
Gast- Gast
Wat raar Maura!
Burn- Lady Post-a-lot
tja ik kon moeilijk een vrouw die overstuur was in de auto laten stappen.. Doordat zij ook de bazin is van mijn z.us en ik haar nog wel eens in de stad tref, vond ik dat ik dit wel kon doen.. (al zou ik het ook voor een onbekende)
Ik denk inderdaad dat ik dit niet moet doen. als ik nu geen baan had had ik het met 2 handen aangegrepen.. Ik blijf zoeken naar een andere baan, aangezien het op mijn werk echt niet meer leuk is, maar om dan iets te doen wat compleet anders is?...
moeilijk, moeilijk.. Wil hen nl ook dol graag helpen, ze hebben het al zo moeilijk met personeel..
Ik denk inderdaad dat ik dit niet moet doen. als ik nu geen baan had had ik het met 2 handen aangegrepen.. Ik blijf zoeken naar een andere baan, aangezien het op mijn werk echt niet meer leuk is, maar om dan iets te doen wat compleet anders is?...
moeilijk, moeilijk.. Wil hen nl ook dol graag helpen, ze hebben het al zo moeilijk met personeel..
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Hoi Burn en Alex!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hey dames die net binnen komen vallen!
Burn- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Maura, waarom doe je geen mailverwerking meer dan?
Vorige week hebben een collega en ik afgesproken dat we de mappen zoveel mogelijk voor de nieuwelingen laten. Ze zijn niet heel erg sterk in het verwerken van en de bedoeling is dat ze het op deze manier wel worden. Ik heb dus afgelopen woensdag alle mappen leeggehaald en de nieuwen geinformeerd over. Maar er gebeurd niets. En dat is al weken het geval. Omdat ze weten dat ik het toch wel leeghaal. Lekker makkelijk en aangezien het nu mijn laatste weken zijn, vind ik het wel goed zo. Houd ik niet lang vol hoor, maar dat is wat anders. kan heel slecht tegen werk dat blijft liggen...
Gast- Gast
Hoihoi!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Maple schreef:jaBurn schreef:Hey Mappie!
Gezellig gehad?
Mooi!
Burn- Lady Post-a-lot
Wat heeft Maple voor leuks gedaan?
GreenGrass- Kletskop
Verrassing!
Dat jullie ijs hebben gegeten!
Dat jullie ijs hebben gegeten!
Burn- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Mappie is gezellig met Jordana de stad in geweest en heeft een ijsje gegeten
Oeeeh lekker! Jaloers!
Ik had net een onverwachte eter
GreenGrass- Kletskop
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: