DagCafé
+25
VeryCherry
Snack a Jack
Jade
Raindrop
Jeanette
Flippin' Bitch
ekiaam87
Sjaantje
Elsje
GreenGrass
Rovine
Lotus
xxDila
silly-one
Filoria
TwistedAngel
sonly
May
Burn
Sorella
Suus
Chocolate Cookie
Champagne
Erin
Jordana
29 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Ik overweeg nog steeds een retourtje Mac.... Heb er al weken zin inBurn schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik ook!!Burn schreef:Ik heb zin in de Mac!
Ik doe verstandig en ik pak nasi uit mijn koelkast!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
De was staat aan. Ik vraag me nu alleen af of ik naar de AH ga of naar de Jumbo. Voordeel van Jumbo is dat ze daar lekkere turkse pizza hebben. Voordeel van AH is dat hij dichterbij is en zeker weten open. Dat is met de Jumbo altijd maar afwachten....
Gast- Gast
F: Wel zielig he dat we allebei zo alleen zijn..
Ik: Jaa, best wel he!
F: Ja, wat zullen we daar aan gaan doen?
Ik: Niets, want gister was je laatste keer hier!
F: Ja, klopt! Maar ach, ik kan mijn woorden nog wel terug draaien toch?
Ik: Huh?
Hij: Ik stap in de auto! Tot over een half uurtje!
Ik: Jaa, best wel he!
F: Ja, wat zullen we daar aan gaan doen?
Ik: Niets, want gister was je laatste keer hier!
F: Ja, klopt! Maar ach, ik kan mijn woorden nog wel terug draaien toch?
Ik: Huh?
Hij: Ik stap in de auto! Tot over een half uurtje!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik wil eten maar kan niet. Krijg geen hap door mijn keel op het ijs van vandaag na. Dat is ook werkelijk het enige wat ik op heb.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Ik overweeg nog steeds een retourtje Mac.... Heb er al weken zin inBurn schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik ook!!Burn schreef:Ik heb zin in de Mac!
Ik doe verstandig en ik pak nasi uit mijn koelkast!
F. wil met mee, maar dat duurt dan nog een uur dat ik er ben, en ik heb hongerrr!
Burn- Lady Post-a-lot
Stuiterbal schreef:Ik wil eten maar kan niet. Krijg geen hap door mijn keel op het ijs van vandaag na. Dat is ook werkelijk het enige wat ik op heb.
Schat, gaat het wel goed met je?
F. moest om je lachen!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn gaat het goed tussen jullie?
Mau> AH doen anders kan je daarna als nog naar de AH als de Jumbo dicht is. OF op de site kijken ??
Mau> AH doen anders kan je daarna als nog naar de AH als de Jumbo dicht is. OF op de site kijken ??
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Burn gaat het goed tussen jullie?
De site zegt altijd dat ie open is. Maar de laatste keer dat ik er was, midden in de zomer, 30 graden buiten en dat is lang geleden hahahaha, was ie zo maar gesloten. Of zou het parkeerdek alleen gesloten zijn? Ik twijfel....
Ik heb zo'n zin in turkse pizza.
Gast- Gast
TD. Ik durf daar eigenlijk wel volmondig ja op te zeggen!
Maura, hij is hier gister geweest en blijven slapen.. En zei.. Dit is de laatste keer dat ik in dit huisje kom, (aangezien mijn stage woensdag is afgelopen!)
Maura, hij is hier gister geweest en blijven slapen.. En zei.. Dit is de laatste keer dat ik in dit huisje kom, (aangezien mijn stage woensdag is afgelopen!)
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Stuiterbal schreef:Ik wil eten maar kan niet. Krijg geen hap door mijn keel op het ijs van vandaag na. Dat is ook werkelijk het enige wat ik op heb.
F. moest om je lachen!
owww ??? vertel
Gast- Gast
Burn schreef:TD. Ik durf daar eigenlijk wel volmondig ja op te zeggen!
Ah so, ik dacht dat hij boos was ofzo. Lekker veel vertrouwen heb ik in de mens.
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Burn gaat het goed tussen jullie?
De site zegt altijd dat ie open is. Maar de laatste keer dat ik er was, midden in de zomer, 30 graden buiten en dat is lang geleden hahahaha, was ie zo maar gesloten. Of zou het parkeerdek alleen gesloten zijn? Ik twijfel....
Nou dan ga je naar de Jumbo. Kan je ze trouwens niet bellen?
Burn> wat super fijn
Gast- Gast
Maura schreef:Burn schreef:TD. Ik durf daar eigenlijk wel volmondig ja op te zeggen!
Ah so, ik dacht dat hij boos was ofzo. Lekker veel vertrouwen heb ik in de mens.
Nee, ik snap wel dat je dat uit die post op kan maken! Ik was niet helemaal duidelijk!
Burn- Lady Post-a-lot
Bellen kan altijd volgens mij. Maar goed, ik ken de plaats en de supermarkt ook niet zo goed. Dus ik ga lekker naar de AH en champignons en kruidenboter halen. Lekker een broodje eten straks. Stom kind ben ik ook haha. Wispelturig als de pest.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Burn schreef:Stuiterbal schreef:Ik wil eten maar kan niet. Krijg geen hap door mijn keel op het ijs van vandaag na. Dat is ook werkelijk het enige wat ik op heb.
F. moest om je lachen!
owww ??? vertel
Ik vertelde dat je bezoek kreeg.. en dan wat ik je gewhatsappt had gister.. En toen vertelde ik vanmorgen wat je me al zo supervroeg had gewhatsappt.. vond hij wel grappig!
Burn- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Burn gaat het goed tussen jullie?
Nou dan ga je naar de Jumbo. Kan je ze trouwens niet bellen?
Burn> wat super fijn
JA!
Burn- Lady Post-a-lot
Als ik morgen de chamignons zonder boter bak, ik bak alles zonder boter, en verwerk in een salade? Kan dat?
Gast- Gast
wahahahaha gekke doos ben je Burn. Ik neem aan dat je niet hebt verteld WAAROM ik je al om 7:00 uur appte.....
Gast- Gast
Stuit.. Wat mocht ik niet zeggen?
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: