Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The voice of Holland seizoen 2

+97
Antibes
RiLiJu
juffie001
Highway
Blond
Suus
RioolSpook
Tsjip
patjuhhh
*Noosa
Sjaantje
Error
Didi
Mees
Caribbeanlover
Laced
koNijntje
Eliesje
meisje
Sarah1985
M_as
Beachgirl
Thunder
mickey
Ibbeltje
Esperanza
Tinus
luisa
Mamsie
L!ND@
Ella
Kayleigh
Siem
Arwyn
ixis
Pompoen
claudiaveronique
Lieke128
_Lacey_
Justxme
Alias
TukTuk
Sundae
Zininzon
Mint
Alex
SnowWhite
Mermaid
Lavendel
Chocoholic
schuddebuikje
Jade
loura
Monte
SoGood
ijsjemeisje
Cheesegirl
Kabouter
Lejow
Kaboutertje
ProudMom
Filoria
Sneeuwvlok
Bosjesvrouw
PluDan
Puk
Krullebol
Atelier Madame
Bliss
Vanilla Queen
Mariposa
Jeanette
Raindrop
boekenwurm83
Minx
Happydobby
Tania
RYW
JD
Jente10
Liz
nina
Caramba
Silver
iloverocknroll1984
Zwerver
Happy
Prosecco
love
Eris
girli
dolfijntje24
Chocolate Cookie
studiebol
Sweety
Marin
Ilargi
101 plaatsers

Pagina 22 van 36 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 29 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  SnowWhite za 7 jan 2012 - 2:58

Was te verwachten met zoveel mensen in het publiek. Dan mogen ze allemaal hun handtekening hebben gezet voor geheimhoudingsplicht, maar eraan houden is een tweede laughcry
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:04

SnowWhite schreef:Was te verwachten met zoveel mensen in het publiek. Dan mogen ze allemaal hun handtekening hebben gezet voor geheimhoudingsplicht, maar eraan houden is een tweede laughcry
Inderdaad.. En zoek dan maar eens uit wie diegene is die het heeft uitgelekt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Sarah1985 za 7 jan 2012 - 3:10

ik snap echt niet wat mensen aan die paul vinden. Echt dat is toch geen zingen hij verpest het liedje echt en doet alleen een act. Charly vind ik ook niet zo heel erg super vind chris beter
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Tinus za 7 jan 2012 - 5:35

Yoyo schreef:De uitslagen van de Sing off zijn ook al uitgelekt trouwens... Lekker handig! Laughing

Huh? Is die sing off vanavond niet live dan? Hebben ze dat gewoon gister er achteraan opgenomen ofzo? scratch
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Sarah1985 za 7 jan 2012 - 5:42

Tinus schreef:
Yoyo schreef:De uitslagen van de Sing off zijn ook al uitgelekt trouwens... Lekker handig! Laughing

Huh? Is die sing off vanavond niet live dan? Hebben ze dat gewoon gister er achteraan opgenomen ofzo? scratch
ja dat is daarna opgenomen en word vanavond uitgezonden, was vorig jaar ook 1 keer zo
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 5:53

Ik vind het nog steeds jammer dat Guy eruit is Sad

Ik hoop nu dat Wouter gaat winnen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  SnowWhite za 7 jan 2012 - 6:04

Yoyo schreef:
SnowWhite schreef:Was te verwachten met zoveel mensen in het publiek. Dan mogen ze allemaal hun handtekening hebben gezet voor geheimhoudingsplicht, maar eraan houden is een tweede laughcry
Inderdaad.. En zoek dan maar eens uit wie diegene is die het heeft uitgelekt Wink
Precies! Hoewel, tegenwoordig kunnen ze veel met social media toch? IP adressen achterhalen?
Zal misschien teveel moeite kosten... Maar dan moeten ze ook niet miepen!
Vorig jaar was het ook zo uitgelekt, kennelijk leren ze daar niet van. Zou ook gewoon leuker zijn als het wel live werd gehouden. Waarom doen alsof het vanavond is, terwijl het bekend is dat het gisteravond gelijk werd opgenomen.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 6:42

Het hoeft niet per se via social media te zijn uitgelekt, dus het valt ook niet te checken. De buurvrouw van de tante van de die van de zus van de blablabla en daar het broertje van heeft het misschien op facebook gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Bliss za 7 jan 2012 - 8:18

Chris is LEUK I love you I love you I love you

Vind The Voice verder niet zo boeiend meer, heb het gisteren ook niet gezien. Zijn er gisteren ook al mensen afgevallen of hoe zit het?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lejow za 7 jan 2012 - 8:29

Bwahaha 'Gisteren heb je ook al zo je best gedaan....... Dan slaap je er een nachtje over en sta je hier weer'
laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 8:39

Lejow schreef:Bwahaha 'Gisteren heb je ook al zo je best gedaan....... Dan slaap je er een nachtje over en sta je hier weer'
laughcry

'Ja, charlie was door maar de rest heeft echt een rotnacht gehad' laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  SnowWhite za 7 jan 2012 - 9:03

Jolee schreef:Het hoeft niet per se via social media te zijn uitgelekt, dus het valt ook niet te checken. De buurvrouw van de tante van de die van de zus van de blablabla en daar het broertje van heeft het misschien op facebook gezet.

Klopt. Maar dan nog hebben ze vorig jaar precies hetzelfde gedaan.
Waarom niet live de sing-off voor de rest van Nederland?!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Tinus za 7 jan 2012 - 9:05

Beetje nep gedoe vanavond, vond er niet veel aan. Gewoon een manier om een extra slaatje eruit te slaan. Anyway, blij dat Bart eruit is en goed dat Chris en Wouter door zijn!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 9:27

Maar dat programmais toch juist zo pro-social media?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 9:29

Smikkell schreef:Maar dat programmais toch juist zo pro-social media?

Ja, maar alleen John de Mol er voordeel mee kan doen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  JD za 7 jan 2012 - 11:46

ohhh ik hoop zo dat carlo en irene een tv kantine parodie gaan maken van TVOH, want die Erwin Nijholt...die is zoooo leuk en typisch om na te doen haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  koNijntje za 7 jan 2012 - 20:40

ik walg echt van die paul, wat een clown clown
wat doet hij daar überhaupt? wie stemt er op hem??
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Laced za 7 jan 2012 - 20:41

koNijntje schreef:ik walg echt van die paul, wat een clown clown
wat doet hij daar überhaupt? wie stemt er op hem??

Echt hè! Ik snap niet dat mensen op hem stemmen. Wat een koekebakker! :geek:

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  dolfijntje24 zo 8 jan 2012 - 23:26

Ik vond trouwens dat nummer met Di-rect echt heel goed wat ze samen zongen met Niels en Charly. (vooral Niels was heel goed). Hij mag wel the voice of Holland worden van mij.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Caribbeanlover ma 9 jan 2012 - 10:57

Wanneer is de finale?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  JD ma 9 jan 2012 - 11:20

Caribbeanlover schreef:Wanneer is de finale?

over 2 weken... de 27e is dat volgens mij
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 19:30

JaneDoe schreef:
Caribbeanlover schreef:Wanneer is de finale?

over 2 weken... de 27e is dat volgens mij

Nee, een week eerder, 20 januari dus :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Puk di 10 jan 2012 - 0:52

dolfijntje24 schreef:Ik vond trouwens dat nummer met Di-rect echt heel goed wat ze samen zongen met Niels en Charly. (vooral Niels was heel goed). Hij mag wel the voice of Holland worden van mij.

Je bent een van de 1e die dezelfde mening heeft als ik, ik vind Niels echt een topper!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Caribbeanlover do 12 jan 2012 - 10:48

Charly heeft z'n tijd gehad met die boyband, ik zeg..............opzouten de uitslover!

Paul, wat een verschrikking voor dit land. Ben het er met een groot deel van het land eens dat het geen buitenlander kan worden anders staat de titel nergens voor. Bovendien konden geen van alle 4 engelstalige nederlands en dat vind ik toch echt wel een vereiste.

Buiten dat is Paul gewoon afschuwelijk, één groot circus is hij, zingen kan hij niet!



Leuk zou zijn als er een vrouw wint, dus ik zeg Sharon mag winnen!

Die vertolking van Beyonce, echt super deed ze dat met dat rappen zo, heel knap en zij zelf ook btw.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 11:19

Als Charly z'n kans gehad heeft met die boyband, zou je dat ook kunnen zeggen over Sharon, met Raffish en d'r deelname aan Idols. Ik vind dat zo'n flauwekul, dat "schoenmaker blijf bij je leest" verhaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 22 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 36 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 29 ... 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum