Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The voice of Holland seizoen 2

+97
Antibes
RiLiJu
juffie001
Highway
Blond
Suus
RioolSpook
Tsjip
patjuhhh
*Noosa
Sjaantje
Error
Didi
Mees
Caribbeanlover
Laced
koNijntje
Eliesje
meisje
Sarah1985
M_as
Beachgirl
Thunder
mickey
Ibbeltje
Esperanza
Tinus
luisa
Mamsie
L!ND@
Ella
Kayleigh
Siem
Arwyn
ixis
Pompoen
claudiaveronique
Lieke128
_Lacey_
Justxme
Alias
TukTuk
Sundae
Zininzon
Mint
Alex
SnowWhite
Mermaid
Lavendel
Chocoholic
schuddebuikje
Jade
loura
Monte
SoGood
ijsjemeisje
Cheesegirl
Kabouter
Lejow
Kaboutertje
ProudMom
Filoria
Sneeuwvlok
Bosjesvrouw
PluDan
Puk
Krullebol
Atelier Madame
Bliss
Vanilla Queen
Mariposa
Jeanette
Raindrop
boekenwurm83
Minx
Happydobby
Tania
RYW
JD
Jente10
Liz
nina
Caramba
Silver
iloverocknroll1984
Zwerver
Happy
Prosecco
love
Eris
girli
dolfijntje24
Chocolate Cookie
studiebol
Sweety
Marin
Ilargi
101 plaatsers

Pagina 15 van 36 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 25 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Kabouter vr 9 dec 2011 - 16:08

Ik heb vrij weinig gezien, maar van mij mag Paul er snel uit. Daar vind ik nou niks aan..leuk dat ie zo enthousiast is enzo, maar zo goed zingen kan ie niet.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Bosjesvrouw vr 9 dec 2011 - 22:07

Kabouter schreef:Ik heb vrij weinig gezien, maar van mij mag Paul er snel uit. Daar vind ik nou niks aan..leuk dat ie zo enthousiast is enzo, maar zo goed zingen kan ie niet.

+1

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  luisa vr 9 dec 2011 - 22:25

Vind Guy (?) wat tegenvallen, dat moet beter toch.
Wat mij betreft mag Paul er ook wel uit. Niet de beste zanger en eerlijk gezegd gruwel ik van zijn korte shirtjes en bossen okselhaar. Ik vind dat gewoon echt onhygienisch en vies om te zien dat hij er alleen daarom al van mij wel uit mag.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Ilargi vr 9 dec 2011 - 23:03

luisa schreef:Vind Guy (?) wat tegenvallen, dat moet beter toch.
Wat mij betreft mag Paul er ook wel uit. Niet de beste zanger en eerlijk gezegd gruwel ik van zijn korte shirtjes en bossen okselhaar. Ik vind dat gewoon echt onhygienisch en vies om te zien dat hij er alleen daarom al van mij wel uit mag.

+100000
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  SnowWhite za 10 dec 2011 - 0:48

JaneDoe schreef:Zonde van Sascha, vond haar wel een echt eigen geluid hebben, en vind die Michelle in haar doen en laten zwaar irritant.
Ook zonde van Nora. Ze had gewoon een veel te moeilijk nummer, want de kan wel heeeel goed zingen....

Denk dat Iris op den duur gaat vervelen eigenlijk....dus die zie ik ook wel snel vertrekken.

+1 Net zoals Nick en Simon ook zeiden, als je haar op de radio hoort weet je gelijk dat het Sacha is door haar eigen geluid. Zonde!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Bliss za 10 dec 2011 - 2:26

Heb niet de hele uitslag gezien, alleen dat Norah en Sasha eruit moesten. Wat ik hier begrijp is dat Christopher Max eruit is, hoera! Irritante vent idd. En wie is dan de vierde??
Vind het wel heeeeel jammer van Norah, vond dat zo'n leuke meid!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  SnowWhite za 10 dec 2011 - 2:31

Spoiler:
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 3:26

Ik vind het bovenlijf van Paul totaal niet bij de rest passen, veel te breed. Het wordt alleen maar geaccentueerd met zijn drukke shirten Very Happy

Kom op, dit is toch geen Voice of Holland?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 3:32

Birgit schreef:Ik vind het bovenlijf van Paul totaal niet bij de rest passen, veel te breed. Het wordt alleen maar geaccentueerd met zijn drukke shirten Very Happy

Kom op, dit is toch geen Voice of Holland?

Haha je hebt helemaal gelijk maar ik moet er ook wel om lachen hoor als hij aan het optreden is, ben nu alweer benieuwd naar de volgende keer. Hij kreeg ook als commentaar dat als hij aan het optreden is dat iedereen met een glimlach naar hem zit te kijken, daar maak ik me ook schuldig aan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  dolfijntje24 za 10 dec 2011 - 22:07

JaneDoe schreef:Zonde van Sascha, vond haar wel een echt eigen geluid hebben, en vind die Michelle in haar doen en laten zwaar irritant.
Ook zonde van Nora. Ze had gewoon een veel te moeilijk nummer, want de kan wel heeeel goed zingen....

Denk dat Iris op den duur gaat vervelen eigenlijk....dus die zie ik ook wel snel vertrekken.

Ik vind Sascha ook veel unieker dan Michelle. Net zoals Sharon die is zo standaard. Die hoor je overal. Daarentegen heeft Sascha echt een eigen geluid. Michelle vind ik ook verder niet veel aan.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  dolfijntje24 za 10 dec 2011 - 22:08

Birgit schreef:Ik vind het bovenlijf van Paul totaal niet bij de rest passen, veel te breed. Het wordt alleen maar geaccentueerd met zijn drukke shirten Very Happy

Kom op, dit is toch geen Voice of Holland?

+1
Dat had ik van af het begin al! Vond het toen al gelijk niets.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Raindrop zo 11 dec 2011 - 3:08

Eline schreef:
Birgit schreef:Ik vind het bovenlijf van Paul totaal niet bij de rest passen, veel te breed. Het wordt alleen maar geaccentueerd met zijn drukke shirten Very Happy

Kom op, dit is toch geen Voice of Holland?

Haha je hebt helemaal gelijk maar ik moet er ook wel om lachen hoor als hij aan het optreden is, ben nu alweer benieuwd naar de volgende keer. Hij kreeg ook als commentaar dat als hij aan het optreden is dat iedereen met een glimlach naar hem zit te kijken, daar maak ik me ook schuldig aan :P

+1!
Ik werd echt vrolijk van hem haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 9:01

Ik vond Guy juist wel goed ! I love you Ik ben echt fan !

Ik werd alleen soms agfeleid van die huge puist in z'n nek whaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Jeanette zo 11 dec 2011 - 23:54

dolfijntje24 schreef:
Birgit schreef:Ik vind het bovenlijf van Paul totaal niet bij de rest passen, veel te breed. Het wordt alleen maar geaccentueerd met zijn drukke shirten Very Happy

Kom op, dit is toch geen Voice of Holland?

+1
Dat had ik van af het begin al! Vond het toen al gelijk niets.

Paul is vroeger heel veel afgevallen en durfde nog niet echt 'strakkere''shirtjes te dragen. Ik word wel blij als ik hem zie. Je kunt merken dat hij in musicals speelt.

Ik vond ze vrijwel allemaal echt super goed. Ik vind ook dat de deelnemers leukere nummers zingen dan voorgaande jaren!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 1:16

cheers Christopher Max is er uit... Ik sprong een gat in de lucht toen ik dat hoorde! Het was niet bepaald mijn favoriet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Happydobby vr 16 dec 2011 - 18:13

Ligt het nou aan mij, ik vond the voice vorig jaar helemaal te gek maar nu boeit het helemaal niet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 20:39

Happydobby schreef:Ligt het nou aan mij, ik vond the voice vorig jaar helemaal te gek maar nu boeit het helemaal niet.

Ik heb hetzelfde...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  nina vr 16 dec 2011 - 21:46

Arden schreef:
Happydobby schreef:Ligt het nou aan mij, ik vond the voice vorig jaar helemaal te gek maar nu boeit het helemaal niet.

Ik heb hetzelfde...
Ik ook! Ik voel veel minder chemie. Terwijl de meesten echt goed kunnen zingen.

Ik heb m dus wel aan staan maar ben ondertussen van alles aan t doen. Dus echt kijken doe ik niet.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  boekenwurm83 vr 16 dec 2011 - 22:35

Ik vind het juist leuker dan vorig jaar. Veel spannender aangezien er veel meer potentiele winnaars zijn.
Gisteravond vond ik echt te gek. Iedereen was zo goed. En ik vond de samenzang bij het team van Nick en Simon ook echt te gek. Het team van Angela samen is wat minder sterk omdat het zulke verschillende stemmen en persoonlijkheden zijn.
Wat mij betreft sprongen Charley en Erik er deze avond bovenuit. Al vond ik iedereen erg goed!
Ben wel heel blij dat Rodney eruit is, want ik weet niet wat me aan hem irriteert, maar ik vind het echt een kwal.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Krullebol vr 16 dec 2011 - 22:50


Ik heb laatste deel gezien en weet al wel wie er uit zijn.. Ik vind het ook spannender omdat er nu niet 1 is die eruit springt. Wel valt het mij een beetje tegen, de audities waren steen goed, dat is dan zo'n korte impressie. Maar zo op het podium vind ik de gene die nu weg zijn wel terecht. Jammer dat je moet betalen op uitzendinggemist. Dat vind ik het dan ook weer niet waard... Zondag maar proberen terug te zien.. smile
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lejow vr 16 dec 2011 - 22:55

Charly is gewoon de beste Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Tinus vr 16 dec 2011 - 23:39

Ik heb het niet helemaal gevolgd. Maar wie zijn er nu uit...? Rodney en die ene jongen met die moeilijke naam..Djanillo ofzo? En dan nog 2 toch? scratch
Ik ben fan van Charly, maar poe ik vond Erik ook wel errug goed gisteren hoor!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Krullebol vr 16 dec 2011 - 23:52

Ik vind Charly ook erg goed! Maar ik gun het denk ik een 'onbekende' meer,al hoewel ze nu natuurlijk allemaal bekend zijn..
Die Rodney and Danjil zijn eruit
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Jeanette vr 16 dec 2011 - 23:55

Charly en Erik zijn zooo goed! Ze waren gisteren veruit de beste van de avond!

Ik vind deze editie juist leuker, omdat er meer potientele kandidaten zijn als winnaar!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  boekenwurm83 za 17 dec 2011 - 1:14

Jeanette schreef:Charly en Erik zijn zooo goed! Ze waren gisteren veruit de beste van de avond!

Ik vind deze editie juist leuker, omdat er meer potientele kandidaten zijn als winnaar!

He na-aper, dat zei ik ook al! Very Happy :P
Ik had bij Erik echt ooooveral kippenvel, wat kan die man zingen zeg!
Charley was ook steengoed, al vond ik het liedje zelf niet zo supermooi, maar men, wat is hij goed!

Ik vond marloes in de opening trouwens ook echt supergoed. Als je ze allebei niet zou kennen, dan zou je niet weten wie de ster en wie de deelneemster van the voice was. In de show zelf vond ik haar nog steeds goed, maar wel iets minder.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 15 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 36 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 25 ... 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum