Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The voice of Holland seizoen 2

+97
Antibes
RiLiJu
juffie001
Highway
Blond
Suus
RioolSpook
Tsjip
patjuhhh
*Noosa
Sjaantje
Error
Didi
Mees
Caribbeanlover
Laced
koNijntje
Eliesje
meisje
Sarah1985
M_as
Beachgirl
Thunder
mickey
Ibbeltje
Esperanza
Tinus
luisa
Mamsie
L!ND@
Ella
Kayleigh
Siem
Arwyn
ixis
Pompoen
claudiaveronique
Lieke128
_Lacey_
Justxme
Alias
TukTuk
Sundae
Zininzon
Mint
Alex
SnowWhite
Mermaid
Lavendel
Chocoholic
schuddebuikje
Jade
loura
Monte
SoGood
ijsjemeisje
Cheesegirl
Kabouter
Lejow
Kaboutertje
ProudMom
Filoria
Sneeuwvlok
Bosjesvrouw
PluDan
Puk
Krullebol
Atelier Madame
Bliss
Vanilla Queen
Mariposa
Jeanette
Raindrop
boekenwurm83
Minx
Happydobby
Tania
RYW
JD
Jente10
Liz
nina
Caramba
Silver
iloverocknroll1984
Zwerver
Happy
Prosecco
love
Eris
girli
dolfijntje24
Chocolate Cookie
studiebol
Sweety
Marin
Ilargi
101 plaatsers

Pagina 13 van 36 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 24 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  _Lacey_ za 26 nov 2011 - 6:56

SnowWhite schreef:De battle tussen Ivanildo en Joyce laughcry
Wat een gekrijs was dat van haar zeg! Compleet buiten de maat en zette een stem/keel op waar ik spontaan last van kreeg.
Ja, ik ergerde me er ook aan (maar dat deed ook ik al bij haar Blind Audition).

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 7:00

Ik dacht heel even dat er een TVOH-liefde aan het opbloeien was haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Liz za 26 nov 2011 - 10:08

SnowWhite schreef:De battle tussen Ivanildo en Joyce laughcry
Wat een gekrijs was dat van haar zeg! Compleet buiten de maat en zette een stem/keel op waar ik spontaan last van kreeg.

+100! Jemig wat heeft zij een gruwelijk irritante stem zeg
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 11:27

Birgit schreef:Of Luca en Stanley, niet om aan te horen! Goed dat ze allebei naar huis zijn smile

Door deze post ben ik maar even gaan terugkijken. En het was werkelijkwaar verschrikkelijk. Hoezo vals! Zo kan ik ook zingen, maar dat laat ik niet zien op televisie. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  boekenwurm83 za 26 nov 2011 - 22:49

Ik vind wel dat Marco ook voor een groot deel schuldig is aan het fiasco van Stanley en Luca.
Wat een ontiegelijk rotnummer om te moeten zingen,en al helemaal voor een Stanley die normaal van de rustige akoestische muziek is. Ik snap niet waarom Marco in godsnaam dat lied heeft uitgekozen. Ik snap best dat hij een andere kant van de kandidaten wil horen, maar dit ging nergens over. Met dit lied zouden heel veel mensen moeite hebben gehad denk ik. The Voice gaat er juist om dat kandidaten dicht bij zichzelf en hun eigen genre mogen blijven, dit in tegenstelling tot bv Xfactor of Popstars. Waarom dan dit lied uitkiezen?
Met name Stanley heeft bij de audities laten zien dat hij enorm musicaal is en dat is echt niet opeens weg, dus eigenlijk vind ik het zonde dat hij alleen door de keuze van dit lied nu eruit ligt.
En het is niet de eerste keer dat Marco zulke rare liedjeskeuzes maakt. Wat dat betreft kan hij nog heel wat leren van de andere coaches. Die maken keuzes van liedjes waarbij de kandidaten juist kunnen groeien en kunnen laten zien wat ze in hun mars hebben, en niet een lied waarbij ze finaal door de grond zakken. Echt jammer.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Puk za 26 nov 2011 - 23:17

boekenwurm83 schreef:Ik vind wel dat Marco ook voor een groot deel schuldig is aan het fiasco van Stanley en Luca.
Wat een ontiegelijk rotnummer om te moeten zingen,en al helemaal voor een Stanley die normaal van de rustige akoestische muziek is. Ik snap niet waarom Marco in godsnaam dat lied heeft uitgekozen. Ik snap best dat hij een andere kant van de kandidaten wil horen, maar dit ging nergens over. Met dit lied zouden heel veel mensen moeite hebben gehad denk ik. The Voice gaat er juist om dat kandidaten dicht bij zichzelf en hun eigen genre mogen blijven, dit in tegenstelling tot bv Xfactor of Popstars. Waarom dan dit lied uitkiezen?
Met name Stanley heeft bij de audities laten zien dat hij enorm musicaal is en dat is echt niet opeens weg, dus eigenlijk vind ik het zonde dat hij alleen door de keuze van dit lied nu eruit ligt.
En het is niet de eerste keer dat Marco zulke rare liedjeskeuzes maakt. Wat dat betreft kan hij nog heel wat leren van de andere coaches. Die maken keuzes van liedjes waarbij de kandidaten juist kunnen groeien en kunnen laten zien wat ze in hun mars hebben, en niet een lied waarbij ze finaal door de grond zakken. Echt jammer.

Ik was bij de opnames van deze battle en het kwam op tv minder slecht over dan toendertijd in de studio, moet je nagaan hoe slecht het was. Het hele publiek gonsde ook echt na deze battle, was heel apart! Ook erg sneu, vooral voor Stanley....Ik was ook een beetje flabbergasted toen ik op tv de blind audition zag van Stanley, wat een verschil!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 23:50

_Lacey_ schreef:Zo dan... die battle tussen Guy en Ben. Kippenvel!

+1 ! Jammer dat er een van hun moest afvallen
En dat Stanley er zou uit moet vind ik ook sneu hoor. Dat was echt een rotnummer om te zingen en past totaal niet bij hem

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lieke128 vr 2 dec 2011 - 10:26

Oo wat leuk dit liedje van het team van Nick en Simon!

Charly I love you

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  claudiaveronique vr 2 dec 2011 - 10:41

Ik vind die stem van die Laura zooooo vreselijk! Wat een schreeuwerd is dat :shock:
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 10:51

De beste vond ik vandaag Charly & Chris.
Ook goed waren Erwin, Marloes en Niels. Jammer dat Erwin zo stond te schreeuwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 11:07


Vind het vreemd dat ze tegen de een zeggen dat ie niet zijn zinnen goed afmaakt, terwijl ik van Erwin gewoon helemaal niks heb verstaan behalve 'you can go your own way'.

De man kan zingen, daar geen twijfel van, maar als iemand niet verstaanbaar was .... scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 11:09

Ik vond het geluid sowieso heel apart, er waren er wel meer die ik bijna niet kon verstaan. Alsof het geluid van de muziek veel te hard staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Vanilla Queen vr 2 dec 2011 - 12:03

Zero schreef:
Vind het vreemd dat ze tegen de een zeggen dat ie niet zijn zinnen goed afmaakt, terwijl ik van Erwin gewoon helemaal niks heb verstaan behalve 'you can go your own way'.

De man kan zingen, daar geen twijfel van, maar als iemand niet verstaanbaar was .... scratch

Maar die tong + slijm van Erwin, iehhhh!
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lejow vr 2 dec 2011 - 19:10

Ik hou van Charly I love you God wat kan die man zingen!

(heb de uitslag gemist, maar is toch wel door he?)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Ilargi vr 2 dec 2011 - 20:31

Lejow schreef:Ik hou van Charly I love you God wat kan die man zingen!

(heb de uitslag gemist, maar is toch wel door he?)

Spoiler:
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  nina vr 2 dec 2011 - 21:42

Wie is er uit? En wie moesten in the Sing off? Zet t wel in een spoiler aub.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Pompoen vr 2 dec 2011 - 22:11

Ik heb de televisie gisteren na 10 minuten of zoiets uit gezet. Ik heb 2 liedjes gezien geloof ik. Ik vond het zoooo saai, zat me echt te vervelen bij de televisie en dat geouwehoer de hele tijd...pfff laat dan maar hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  loura vr 2 dec 2011 - 22:29

Maura schreef:
Birgit schreef:Of Luca en Stanley, niet om aan te horen! Goed dat ze allebei naar huis zijn smile

Door deze post ben ik maar even gaan terugkijken. En het was werkelijkwaar verschrikkelijk. Hoezo vals! Zo kan ik ook zingen, maar dat laat ik niet zien op televisie. :P

Die stanley had nog een kans moeten krijgen.. Hij kan echt super zingen! Dat Marco zn rot nummer voor hem uitkiest is niet zijn schuld. Ik baalde vorige week echt.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  loura vr 2 dec 2011 - 22:30

Ik ben Danjil fan als jaren sinds hij in Djanecy zit. I love you
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 22:32

Vanilla Queen schreef:
Zero schreef:
Vind het vreemd dat ze tegen de een zeggen dat ie niet zijn zinnen goed afmaakt, terwijl ik van Erwin gewoon helemaal niks heb verstaan behalve 'you can go your own way'.

De man kan zingen, daar geen twijfel van, maar als iemand niet verstaanbaar was .... scratch

Maar die tong + slijm van Erwin, iehhhh!

Ja, dat viel mij ook al op Laughing
Het leek trouwens wel of hij tijdens zijn optreden onder invloed was, helemaal in trance ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  nina vr 2 dec 2011 - 22:59

тыквашка schreef:Ik heb de televisie gisteren na 10 minuten of zoiets uit gezet. Ik heb 2 liedjes gezien geloof ik. Ik vond het zoooo saai, zat me echt te vervelen bij de televisie en dat geouwehoer de hele tijd...pfff laat dan maar hoor!
Ik heb mn laptop gepakt en heb ondertussen wat dingetjes gelezen, forummen, facebook, enz.
Ik vond het ook niet echt boeiend.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Ilargi vr 2 dec 2011 - 23:27

nina schreef:Wie is er uit? En wie moesten in the Sing off? Zet t wel in een spoiler aub.

http://www.telegraaf.nl/prive/11048707/___Eerste_afvallers_liveshow_The_Voice_of_Holland___.html?sn=prive
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 1:48

Jammer dat die Laura er niet uit is. Dat vind ik echt zo'n irritant mens !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  ixis za 3 dec 2011 - 1:52

Razz_ schreef:Jammer dat die Laura er niet uit is. Dat vind ik echt zo'n irritant mens !

+1 helaas is Angela helemaal fan...
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Kabouter za 3 dec 2011 - 2:27

Ik vind Erwin echt een verschrikkelijke man, geen idee waarom, maar iets aan hem stoort mij. Ben ook geen fan van zijn stem.

Was blij dat Chris toch gewoon door ging. Very Happy
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 13 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 36 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 24 ... 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum