Lunch gezocht.
+5
Minx
litllejoy
Leine
TukTuk
Toet
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lunch gezocht.
Ik zoek een lekkere, gezonde lunch die ik mee kan nemen naar mijn werk. Het moet dus wel een paar uurtjes lekker blijven, niet slap o.i.d. worden en niet te veel moeite/tijd kosten om klaar te maken (Ik heb weinig lunchtijd). Ik vind veel dingen niet lekker helaas, maar ik wil wat gevarieerder gaan eten. Het mag géén brood zijn.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Lunch gezocht.
Heb je een koelkast tot je beschikking? En mag het alleen geen brood zijn of helemaal geen koolhydraten?
Je zou even bij www.eenkiloperweek.nl kunnen kijken, hier kan je je aanmelden en dan ontvang je iedere dag een recept voor de gehele dag, en het is een koolhydraat vrij dieet, dus ook geen brood, maar ook geen pasta oid.. Op het forum staan ook allemaal lekkere recepten en tips voor de lunch etc.
Je zou even bij www.eenkiloperweek.nl kunnen kijken, hier kan je je aanmelden en dan ontvang je iedere dag een recept voor de gehele dag, en het is een koolhydraat vrij dieet, dus ook geen brood, maar ook geen pasta oid.. Op het forum staan ook allemaal lekkere recepten en tips voor de lunch etc.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Als je wel koolhydraten mag, zou je ook eens een pastasalade kunnen maken. Dan kun je eventueel ook steeds variëren met je ingrediënten.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Fruitsalade/ andere salade's zonder dressingen.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
ei roerbakken met verschillende groentes erdoor. Tauge, parprika spinazie enz... zijn erg lekker ook koud,
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik neem vaker een wrap mee gevuld met hummus, kipfilet en groenten. Die groenten haal ik uit een mix zakje en soms doe ik er bladspinazie bij.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Misschien kun je een keer quiche meenemen? Dan maak je dat gewoon de dag ervoor en wat over is eet je als lunch. Verder idd, een salade, of een lekkere wrap. En je zou ook crackers mee kunnen nemen, en bv een bakje eiersalade of tonijnsalade ofzo. Hoef je alleen nog maar even te smeren.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Salade Nicoise? Boontjes, tonijn, tomaat, ei, ui, olijven? Evt. nog gekookte krieltjes ofzo.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
weet niet of je iets kan opwarmen, maar dan zou je een soepje kunnen opwarmen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: