Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

oh oh oh... hoe dorps.

+2
Angela_1986
Silva
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

oh oh oh... hoe dorps. - Pagina 2 Empty Re: oh oh oh... hoe dorps.

Bericht  ijsjemeisje zo 26 dec 2010 - 0:56

lucky is op dit moment druk aan de voorbereiding van het gourmetten!! (denk ik) lol!
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 0:57

Volgens mij las ik op het oude forum dat ze dat dit jaar niet ging doen hoor...

Gast
Gast

Bericht  Jeanette zo 26 dec 2010 - 1:01

Ja je maakt wat mee in een dorp! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Silva zo 26 dec 2010 - 1:14

Maple schreef:Je hebt je het dorpse gedrag in elk geval al snel eigen gemaakt, Silva Laughing

Hahaha ja je moet wat he Wink
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Silva zo 26 dec 2010 - 1:16

Jeanette schreef:Ja je maakt wat mee in een dorp! :P

Jaaaa, lach maar Wink 't liefst woonde ik ook nog lekker in mn oude kamertje midden in 't centrum van de stad! Nou ja... bij mijn vriendje wonen is ook fijn natuurlijk. smile
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Angela_1986 zo 26 dec 2010 - 1:25

Smikkell schreef:Maar wat is de lol daarvan? Waar komt dit gedrag vandaan?

Question Géén idee! Ik heb gewerkt in een supermarkt in een naastgelegen dorp en daar was het helemaal 'n ramp. In de winkel hadden we een koffieautomaat met 'n bankje erbij. Dat werd dus écht gebruikt als plek om even 'bij te praten' (lees: roddelen). Mensen die daarvoor dus speciaal kwamen, was 'n soort daginvulling voor ze ofzo...
Toen mijn collega en ik 'n keer behoorlijk melig waren zei zij zoiets als dat ik vast zwanger was toen heb ik bij thuiskomst meteen m'n moeder maar even ingelicht dat als ze dat verhaal zou horen het niet waar was haha! Maar het verhaal ging dus wel mooi rond hè; 'Dat ene meisje van de supermarkt, die niet hier in 't dorp woont, die is zwanger'.... Rolling Eyes
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Blond zo 26 dec 2010 - 1:46

Ben ik even blij dat ik in de stad woon :P
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zininzon zo 26 dec 2010 - 6:29

Ik woon in een dorp met 4000 mensen en de sociale controle is hier wel aanwezig ja Wink Bij ons is die negatieve sfeer er gelukkig niet (beschuldigingen, zogenaamde uithuiszettingen, zwangerschappen etc). Hier zijn de meeste roddels op waarheid berust. Vaak is de sociale controle op een heel goed bedoelde manier, maar je moet er tegen kunnen.

Begint het te regenen en hangen onze dekbedden buiten, belt de buurvrouw om te zeggen dat onze dekbedden nat worden.

Wat ik bij ons wel erg vind, is de nieuwsgierigheid. Als er iemand overlijdt, luiden de kerkklokken op een bepaalde tijd. Er zijn mensen die dan speciaal naar de plaatselijke supermarkt gaan om te horen wie er is overleden. Ze noemen onze supermarkt dan ook wel roddelcentrum...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 9:48

Lagom schreef:Ik hoorde anders bij de snackbar dat die jongen die achter die gast van nummer 158 weet wie die drie mannen zijn geweest. Hij had namelijk in de lift op zijn werk gehoord dat iemand stond te bellen met zijn buurjongen en daar vrienden van hadden in de plaatselijke kroeg drie oude schoolgenoten zien zitten die hard aan het breien waren aan wat zij 'mutsen' noemnden maar die verdacht veel op bivakmutsen leken!

in een dorp zijn de straten over het algemeen niet zo lang dat je tot nr. 158 komt.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon zo 26 dec 2010 - 9:49

Dromertje schreef:
Lagom schreef:Ik hoorde anders bij de snackbar dat die jongen die achter die gast van nummer 158 weet wie die drie mannen zijn geweest. Hij had namelijk in de lift op zijn werk gehoord dat iemand stond te bellen met zijn buurjongen en daar vrienden van hadden in de plaatselijke kroeg drie oude schoolgenoten zien zitten die hard aan het breien waren aan wat zij 'mutsen' noemnden maar die verdacht veel op bivakmutsen leken!

in een dorp zijn de straten over het algemeen niet zo lang dat je tot nr. 158 komt.

Jawel, dat is de provinciale weg naar het volgende dorp Wink Laughing
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Silva zo 26 dec 2010 - 10:37

[qoute]

in een dorp zijn de straten over het algemeen niet zo lang dat je tot nr. 158 komt.[/quote]

Haha, dat klopt wel zo'n beetje ja Wink
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 11:00

Dromertje schreef:

Ook in dorpen komen flats voor maar dat hangt wellicht van het dorp en de grootte van het dorp af. Ik heb in een heel lange flat gewoond. Was geen hoge hoor. Waren benedenwoningen en daarboven dan maissonettes. Ik woonde volgens mij op 179 en dat was slechts het begin van de flat.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: