Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 14 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Fearie zo 27 nov 2011 - 11:00

aanitaa schreef:Ik heb nog een code van mijn moeder gekregen Fearie! Misschien weet jij ook iemand?
Heb nu 2 pakken pampers en die billendoekjes voor 17,47 en geen verzendkosten!

Das mooi geluk hebben, heb het net op FB gepost, maar denk dat ik pech heb smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 14 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 18:59

ProudMama schreef:Bij mij is er iets mis gegaan, de waardebon is 2x gebruikt vlg mij. Dus 20,00 korting en nog 50 cent van Olaz actie stond nog op mijn account.

Heb dus 12 pakjes gratis en nog een tegoed! Laughing

Edit; de mail van vandaag heb ik ook, maar geen code. Had de code hier van Mickey gehad

Misschien een stomme vraag, maar hoe werkt het bij Wehkamp met tegoeden? Ik bestelde eigenlijk nooit wat bij hun,maar goed als het gratis is of bijna niks kost dan is het natuurlijk wel de moeite. Ik wilde laatst ook die gratis creme van oil of olaz bestellen met de lihl bonnen. Maar op de een of andere manier is dat niet gelukt en heb ik ze gemaild. Kreeg steeds een melding dat de code fout of al gebruikt was. Nu kreeg ik een mail terug met dat het bedrag als tegoed op mijn rekening/account staat. Maar waar kan ik dat vinden en kan ik die 5,- euro nou gebruiken voor wat anders of hoe werkt het precies.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne zo 27 nov 2011 - 20:39

Vanavond van 16.00 uur tot 24.00 uur geen verzendkosten op:
http://www.baby-slofje.nl/
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Linda zo 27 nov 2011 - 22:30

Parisienne schreef:Vanavond van 16.00 uur tot 24.00 uur geen verzendkosten op:
http://www.baby-slofje.nl/

Oh, das mooi! Ik heb nog hoge slofjes nodig. Ik vind het trouwens lastig zoeken op die site..

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Steep zo 27 nov 2011 - 23:46

Thnx voor de tip van wehkamp! Altijd prettig, gratis billendoekjes ;-)
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Mizzie ma 28 nov 2011 - 0:45

mamatobe: Je moet inloggen bij wehkamp en dan ga je naar ''mijn wehkamp'' rechtsboven.

Dan ga je naar ''mijn betaalgemak'' en dan '' mijn administratie'' daar zie je als het goed is je waardebon van oil of olaz staan!

Groetjes mizzie
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  sabje ma 28 nov 2011 - 4:42

Ik heb de mail toch ook maar is gezocht in mijn delete mails. Is toch mooi meegenomen gratis bellendoekjes Very Happy
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Flip Fluitketel ma 28 nov 2011 - 6:22

Bij Prenatal is er pakjeskorting tot 4 december op verschillende artikelen zoals producten van Lodger, combisleepers, pyama's, speelgoed e.d..

Korting krijg je als je de bonnen van onderstaande link uitprint.

http://www.prenatal.nl/diensten/kortingsbonnen.html
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Funk ma 28 nov 2011 - 6:23

Flip Fluitketel schreef:Bij Prenatal is er pakjeskorting tot 4 december op verschillende artikelen zoals producten van Lodger, combisleepers, pyama's e.d..

Korting krijg je als je de bonnen van onderstaande link uitprint.

http://www.prenatal.nl/diensten/kortingsbonnen.html

Ze liggen ook bij de prenatal zelf smile, tenminste bij ons wel!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Annie24 ma 28 nov 2011 - 7:17

sabje schreef:Ik heb de mail toch ook maar is gezocht in mijn delete mails. Is toch mooi meegenomen gratis bellendoekjes Very Happy

Zeker handig, gratis BELLENDOEKJES :P
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 8:52

Bij Toysrus 20% korting op Fisher price! De welbekende boerderij is daar nu 32 euro! smile

Edit: met 20% korting dus 25,60!

Laatst aangepast door HeartBeat op ma 28 nov 2011 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Annie24 ma 28 nov 2011 - 8:54

HeartBeat schreef:Bij Toysrus 20% korting op Fisher price! De welbekende boerderij is daar nu 32 euro! smile

De kleine LP garage staat daar voor 8 euro!!! :shock: Helaas al uitverkocht, goh, hoe zou dat nou komen??? Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Flower_L ma 28 nov 2011 - 8:54

HeartBeat schreef:Bij Toysrus 20% korting op Fisher price! De welbekende boerderij is daar nu 32 euro! smile

Het is dat L. m binnenkort (als het goed is) krijgt...maar hij is zo leuk!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 8:55

Hmmm voor 25 kan ik 'm bijna niet laten staan..haha!

Gast
Gast

Bericht  Fearie ma 28 nov 2011 - 9:07

Even een tip voor de dames die de LIHL bonnen van Pampers nog hebben, bij de Jumbo zijn ze 3 voor 30 euro. Korting van de bon gaat er ook nog af en ik was 18 euro voor 3 pakken pampers kwijt Very Happy !!

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  kwak di 29 nov 2011 - 1:14

bij de kruidvat hebben ze nu bambix peuterontbijt pap voor 50 cent!!
vanaf 8 en 12 maand.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  mickey di 29 nov 2011 - 1:38

Fearie schreef:Even een tip voor de dames die de LIHL bonnen van Pampers nog hebben, bij de Jumbo zijn ze 3 voor 30 euro. Korting van de bon gaat er ook nog af en ik was 18 euro voor 3 pakken pampers kwijt Very Happy !!
Ik ga heeeeel hard duimen dat onze uk nog voor het weekend geboren wordt! De actie bij Jumbo geldt namelijk nog maar tot en met zondag. Aangezien ik geen idee heb hoe groot onze uk zal zijn, weet ik ook niet welke maat ik moet nemen. Heb nu 3 pakken liggen voor 2-5 kilo (weet even niet welke maat dat is, er zitten in ieder geval 56 stuks in) Onze uk wordt wel groot geschat, maar toch vind ik het moeilijk om dan in te schatten welke ik nodig heb...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  meisje di 29 nov 2011 - 1:43

Mickey, je kunt toch ook alvast een maatje groter aanschaffen.
Dan heb je ze iig in huis. Ze komen toch wel op.
Hier liggen ook pampers maat 3 hoor en die passen ook nog niet.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Printje di 29 nov 2011 - 1:43

Je hebt voor pasgeboren babytjes een speciale maat, ons ventje was 3600 gr en die paste die luiers makkelijk. En anders koop je toch maatje 1 en 2?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 1:56

Ik heb ook pakken maat 4 al staan, en ze zitten nog wel even in 3.

Maar ik vind inderdaad dat de uk rekening moet houden met de aanbiedingen en toch voor het weekend zich moet melden!! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 29 nov 2011 - 3:58

50 % korting op de Woezel en Pip collectie van Happybee

http://www.happybee.nl/woezel_en_pip/
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  mickey di 29 nov 2011 - 3:59

ProudMama schreef:Ik heb ook pakken maat 4 al staan, en ze zitten nog wel even in 3.

Maar ik vind inderdaad dat de uk rekening moet houden met de aanbiedingen en toch voor het weekend zich moet melden!! Laughing
Daar ben ik het helemaal mee eens!! lol!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie di 29 nov 2011 - 5:33

mickey schreef:
Fearie schreef:Even een tip voor de dames die de LIHL bonnen van Pampers nog hebben, bij de Jumbo zijn ze 3 voor 30 euro. Korting van de bon gaat er ook nog af en ik was 18 euro voor 3 pakken pampers kwijt Very Happy !!
Ik ga heeeeel hard duimen dat onze uk nog voor het weekend geboren wordt! De actie bij Jumbo geldt namelijk nog maar tot en met zondag. Aangezien ik geen idee heb hoe groot onze uk zal zijn, weet ik ook niet welke maat ik moet nemen. Heb nu 3 pakken liggen voor 2-5 kilo (weet even niet welke maat dat is, er zitten in ieder geval 56 stuks in) Onze uk wordt wel groot geschat, maar toch vind ik het moeilijk om dan in te schatten welke ik nodig heb...

Je kunt ze ook groter aanschaffen, weet dat je zo bij de Etos kan ruilen voor een andere maat (mocht je die pakken niet gebruiken).

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  mickey di 29 nov 2011 - 6:22

Ik denk dat ik morgen toch maar even naar de Jumbo ga, als ik me goed genoeg voel. Dan koop ik ze inderdaad een maatje groter. Vreet geen brood als het in de kast ligt Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 6:33

En zeker in het begin met spuitluiers, 8 a 9 op een dag kan je wel rekenen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: