Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 27 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  RiLiJu vr 10 feb 2012 - 10:07

-Ieniemienie- schreef:Zeeman heeft ook baby-voordeel vanaf morgen geloof ik.
Vond er leuke dingen tussen zitten!

Ik vind die houten loopkarretjes zo leuk, die op de achterkant van de folder staan❤ I love you I love you
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 27 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flower_L za 11 feb 2012 - 1:47

RiLiJu schreef:

Ik vind die houten loopkarretjes zo leuk, die op de achterkant van de folder staan❤ I love you I love you

+1...!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Annie24 za 11 feb 2012 - 2:04

Flower_L schreef:
RiLiJu schreef:

+1...!

Ik vond ze ook leuk, maar heb ze net in het echt gezien en Y. er achter laten lopen, maar dat was geen succes, want door de kracht die Y. op het handvet zette kukkelde het karretje telkens om. Maar niet gekocht dus laughcry

Wel het groene broekje+ruitjes overhemd uit de folder gekocht. Verder vond ik alles hééééél kort vallen en héééél wijd. Y. is geen tenger poppetje, dus de breedte zal wel goed zijn, maar een naveltruitje bij een jongetje vind ik niet zo'n succes angel Wel nog een superstoere zomerjas gekocht voor 8 euro: een donkerblauw, soort glimmende (plastic laughcry ) buitenlaag met groene+witte streep. Gelukkig zit er van binnen een katoenen voering, anders gaat het zo plakken in de zomer.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liadan za 11 feb 2012 - 2:24

Annie24 schreef:
Flower_L schreef:
RiLiJu schreef:

+1...!

Ik vond ze ook leuk, maar heb ze net in het echt gezien en Y. er achter laten lopen, maar dat was geen succes, want door de kracht die Y. op het handvet zette kukkelde het karretje telkens om. Maar niet gekocht dus laughcry

Wel het groene broekje+ruitjes overhemd uit de folder gekocht. Verder vond ik alles hééééél kort vallen en héééél wijd. Y. is geen tenger poppetje, dus de breedte zal wel goed zijn, maar een naveltruitje bij een jongetje vind ik niet zo'n succes angel Wel nog een superstoere zomerjas gekocht voor 8 euro: een donkerblauw, soort glimmende (plastic laughcry ) buitenlaag met groene+witte streep. Gelukkig zit er van binnen een katoenen voering, anders gaat het zo plakken in de zomer.
Ik heb er net een groen baseballvest gekocht voor Kian in maat 80. Ik dacht dan zit het tenminste nog een beetje ruim. Maar het zit gewoon nu al strak en valt kort, echt jammer:-(

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Annie24 za 11 feb 2012 - 3:05

Liadan schreef:Ik heb er net een groen baseballvest gekocht voor Kian in maat 80. Ik dacht dan zit het tenminste nog een beetje ruim. Maar het zit gewoon nu al strak en valt kort, echt jammer:-(

Klopt. Ik stond met 86 in mijn handen, maar zelfs die past Y. nu al niet meer en zeker niet meer zodra het gewassen is angel Dus heb hem weer netjes teruggehangen.

Vond het best zielig, want er stond een oma die een lijstje van haar dochter mee had gekregen. Die had een zoontje van 3 maanden die nu in maat 62 zat en ze moest maat 68 van alles meenemen voor aankomende zomer. Ze zei al tegen mij dat alles waarschijnlijk weer terugmoest omdat zij het er ook zo klein er uit vond zien allemaal. Zij nog haar dochter bellen en het uitleggen aan de telefoon, maar die bleef erbij dat het wel mee zou vallen. Oma hing op en was er helemaal verdrietig van omdat haar dochter haar niet geloofde en ze eigenlijk al wist dat ze weer terug zou moeten naar de winkel omdat het zo klein viel. Vond het zo zielig voor dat vrouwtje Sad
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Liadan za 11 feb 2012 - 6:33

Annie24 schreef:
Liadan schreef:Ik heb er net een groen baseballvest gekocht voor Kian in maat 80. Ik dacht dan zit het tenminste nog een beetje ruim. Maar het zit gewoon nu al strak en valt kort, echt jammer:-(

Klopt. Ik stond met 86 in mijn handen, maar zelfs die past Y. nu al niet meer en zeker niet meer zodra het gewassen is angel Dus heb hem weer netjes teruggehangen.

Leuk vestje is het hè Very Happy . Ik denk dat ik komende week nog even een maat 86 bij ga halen, want 80 past nu precies (maar is nog niet gewassen....). Ik vind de mouwen alleen wel normaal vallen, dus die zullen bij maat 86 wel veel te groot zijn.
Ik heb ook nog een leuk grijs zomerbroekje gekocht, die valt wel normaal.
Dat blousje dat jij gekocht hebt vond ik ook leuk, misschien haal ik die dan ook gelijk nog als ik er toch ben angel .

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  -Ieniemienie- za 11 feb 2012 - 7:26

Liadan schreef:
Annie24 schreef:

Leuk vestje is het hè Very Happy . Ik denk dat ik komende week nog even een maat 86 bij ga halen, want 80 past nu precies (maar is nog niet gewassen....). Ik vind de mouwen alleen wel normaal vallen, dus die zullen bij maat 86 wel veel te groot zijn.
Ik heb ook nog een leuk grijs zomerbroekje gekocht, die valt wel normaal.
Dat blousje dat jij gekocht hebt vond ik ook leuk, misschien haal ik die dan ook gelijk nog als ik er toch ben angel .
Dat baseball vestje wil ik ook gaan kopen. Vond ik zo leuk! Verder nog even kijken bij de broekjes en shirtjes.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Viva za 11 feb 2012 - 8:04

Ik dacht, waar hebben jullie het over, zeeman foldertje helemaal niet gezien.
Net via internet bekeken, maar het is een hele nieuwe lay-out! Vind het in de style van de Hema.
Met leuke dingen maar te klein.
En leuk dat de hema weer stickeractie's heeft! Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  mauwmauw za 11 feb 2012 - 8:22

zeeman folder is inderdaad leuk,maar zoals al gezegd werd kort en breed,dat blouseje vond ik ook leuk maar ja V is lang en dun dus toch maar niet,collega heeft shirtje met tekst voor me weg gehangen(i make all the girls smile)ben benieuwd hoe die valt.

Als jullie toch een baseball vestje willen,hema heeft hele leuke.

Volgens mijn vriend heeft hema volgende week rompers in de aanbieding 2 voor 8 euro,
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Liadan za 11 feb 2012 - 8:27

Ik vind dat baseball vestje trouwens niet breed vallen maar juist smal en kort (met lange mouwen).
Dat shirtje met 'i make all te girls smile' vond ik er wel weer breed uit zien.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  mauwmauw za 11 feb 2012 - 8:32

ik heb het shirtje en baseball vestjes nog niet gezien,mag dinsdag weer werken,Collega heeft het shirtje weg gehangen maar is ie erg breed gaat het de winkel weer in.het is niet duur maar zonde als het niet staat.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  PiP za 11 feb 2012 - 10:29

zitten er ook algemene stickers bij, die op de rompers gebruikt kunnen worden toevallig

Had het vanmiddag ook in het Hema-romper-topic gevraagd.
Ben wel benieuwd, dan heb je voor 5,60 2 rompers!
Dinsdag maar eens kijken en wat rompers voor de kleine man inslaan.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Mamsie zo 12 feb 2012 - 5:03

Ik zag in de folder een leuke voedings bh van anni rolfi.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Funk zo 12 feb 2012 - 5:30

Mamsie schreef:Ik zag in de folder een leuke voedings bh van anni rolfi.
Welke folder?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Mamsie zo 12 feb 2012 - 5:36

pippi schreef:
Welke folder?
Hahaha zou wel handig zijn hè! Kruidvat.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Funk zo 12 feb 2012 - 5:37

Mamsie schreef:
pippi schreef:
Welke folder?
Ah oke smile bedankt voor de tip!!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Lejow zo 12 feb 2012 - 5:53

Ook bij de kruidvat:
Kruidvat luiers , 2+1 gratis
Keuze uit:
- 2 mini 80 stuks
- 3 midi 70 stuks
- 4 maxi 58 stuks
- 4+ maxi plus 52 stuks
- 5 junior 48 stuks
- 6 extra large 42 stuks

en zwitsal billendoekjes, 12 pakken voor 19 euro
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Nijntje zo 12 feb 2012 - 19:54

geen extra korting op de rompers met stickers. stickers gelden niet op ondergoed zo staat op de site. Mad
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:56

Ik moet naar de kruitvat dus!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:01

Mamsie schreef:
pippi schreef:
Welke folder?

Ik kan hem niet vinden? Heb je misschien een plaatje?

Laat maar, even zoeken maar ik heb het gevonden smile

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 13 feb 2012 - 4:11

Maar de stickers van de hema zijn ook niet geldig op babykleding of wel? alleen op kinderkleding, zo had ik het tenminste gelezen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 4:16

Op alle meisjes- en jongenskleding Studie .. ik neem aan ook de baby's, maar dat weet ik eigenlijk niet!

Bij het foldertje van V&D zitten 15% kortingsbonnen op bijna alles (ook voorjaarscollectie) van 15 februari tot 19 februari.

Bij de kruidvat, leuk voor alle muziekmakende dingen of batterijenvretende apparaten 24 stuks Panasonic AA of AAA batterijen van 17 euro voor 7,50.

En idd, HEMA stretch rompers 2 voor 8 euro.

Gast
Gast

Bericht  ekiaam87 ma 13 feb 2012 - 5:29

Bij de AH, woezel en pip rompertjes, 3 voor 9,99 en pyjama van woezel en pip (weet niet hoe duur), op de laatste blz. van de folder die waarschijnlijk morgen in je brievenbus valt smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  Mamsie ma 13 feb 2012 - 5:31

De witte hema slaapzak met mouwen is nu 13 euro.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 13 feb 2012 - 5:32

Parel schreef:Op alle meisjes- en jongenskleding Studie .. ik neem aan ook de baby's, maar dat weet ik eigenlijk niet!

Bij het foldertje van V&D zitten 15% kortingsbonnen op bijna alles (ook voorjaarscollectie) van 15 februari tot 19 februari.

Bij de kruidvat, leuk voor alle muziekmakende dingen of batterijenvretende apparaten 24 stuks Panasonic AA of AAA batterijen van 17 euro voor 7,50.

En idd, HEMA stretch rompers 2 voor 8 euro.

De artikelen waarop je korting kunt plakken zijn verdeeld over twee weken.

Van maandag 13 t/m zondag 19 februari 2012 heb je met de kortingsstickers recht op:

• 50% extra korting op een damesvest naar keuze
  • 30% extra korting op een artikel uit de meisjes- en jongenskleding* naar keuze
  • 30% extra korting op een dekbedovertrekset naar keuze
  • 30% extra korting op een woonaccessoire naar keuze*

Van maandag 20 t/m zondag 26 februari 2012 heb je met de kortingsstickers recht op:

• 30% extra korting op een herenkledingartikel naar keuze*
  • 30% extra korting op een damesondermodehemd naar keuze
  • 30% extra korting op een opbergartikel naar keuze
  • 30% extra korting op een speelgoedartikel naar keuze*

* Toelichting kortingsgroepen
Meisjes- en jongenskleding: alle meisjes- en jongensbovenkleding, exclusief babykleding en ontwerp het zelf kleding.
Woonaccessoires: dit is inclusief kleinmeubelen maar exclusief de opbergartikelen (hier krijg je in week 8 korting op).
Dekbedovertrekset: hieronder vallen ook baby-, peuter- en kindermodellen.
Herenkleding: alle herenbovenmode, exclusief ontwerp het zelf kleding.
Speelgoed: hieronder valt ook babyspeelgoed. Boeken zijn uitgesloten van korting

Niet dus Parel... helaas, wilde het ff zeker weten! Oooh meestal krijgen wij op dinsdag de folders dus dan check ik die van V&D ff.. Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: