Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tempo-team, uitbetaling?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tempo-team, uitbetaling? Empty Tempo-team, uitbetaling?

Bericht  TukTuk di 20 sep 2011 - 8:50

Weet iemand dat? Ik heb nu 2 weken gewerkt voor Tempo Team, er is mij verteld dat ik iedere week uitbetaald krijg, alleen de eerste week niet, ik zou na de 2de week voor 2 weken uitbetaald krijgen.. Nu heb ik vandaag mijn salaris ontvangen, en heb ik alleen van week 36 ontvangen, van mijn eerste dag dus (werk alleen de zaterdagen).
Is dit een fout of klopt dit? Volgens mij had ik van 2 weken moeten krijgen, dus ook van afgelopen zaterdag? (week 37)

Ik kan ze morgen wel bellen, maar doe het liever niet omdat ik vanuit België moet bellen namelijk. Als iemand hier dus weet hoe het precies werkt bij Tempo Team kan dat misschien een duur telefoontje besparen Wink
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tempo-team, uitbetaling? Empty Re: Tempo-team, uitbetaling?

Bericht  Raindrop di 20 sep 2011 - 9:31

Ik heb ook voor uitzendbureaus gewerkt en kreeg altijd telkens per week betaald, nooit twee weken tegelijk.
Dus ik denk dat je het loon van de tweede week volgende week gaat krijgen.
Ik zou het dus gewoon even afwachten en als je het wel zeker wilt weten zou ik gewoon mailen. Bellen is inderdaad duur naar het buitenland.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tempo-team, uitbetaling? Empty Re: Tempo-team, uitbetaling?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 9:39

Ik werk ook via TT, in vakanties enzo.
Wanneer mijn uren voor maandag 12u zijn ingediend en goedgekeurd, krijg ik de uren van maandag-vrijdag van de afgelopen week uitbetaald op dinsdag.
Ik werk nooit in het weekend. Daarom weet ik niet of ze tellen van zaterdag tot vrijdag, zondag tot zaterdag of maandag tot zondag. Alleen in het eerste geval zou het volgende week moeten komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tempo-team, uitbetaling? Empty Re: Tempo-team, uitbetaling?

Bericht  Possom di 20 sep 2011 - 9:42

Als je het vandaag hebt ontvangen had daar nooit je salaris voor afgelopen zaterdag bij kunnen zitten: bij uitzendbureaus geven ze de betaalopdracht pas door als de dagen gewerkt zijn en hun 'werkweek' voorbij is. Bij dat van mij was dat volgens mij woensdag toen. Dan werd het vrijdag overgemaakt en stond het er bij mij woensdag erna meestal op. Dat duurt gewoon lang, dus no way dat je salaris van zaterdag op dinsdag op je rekening staat Wink
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tempo-team, uitbetaling? Empty Re: Tempo-team, uitbetaling?

Bericht  TukTuk di 20 sep 2011 - 10:09

Possom schreef:Als je het vandaag hebt ontvangen had daar nooit je salaris voor afgelopen zaterdag bij kunnen zitten: bij uitzendbureaus geven ze de betaalopdracht pas door als de dagen gewerkt zijn en hun 'werkweek' voorbij is. Bij dat van mij was dat volgens mij woensdag toen. Dan werd het vrijdag overgemaakt en stond het er bij mij woensdag erna meestal op. Dat duurt gewoon lang, dus no way dat je salaris van zaterdag op dinsdag op je rekening staat Wink

Nouja de uren worden op maandag doorgegeven (we moeten klokken, dus geen werkbriefjes oid), als de zaterdag er voor nog bij de week wordt gerekend, dan kan het dus wel.. Maandag verwerkt en overgemaakt, en vandaag ontvangen..

Maar er is mij dus verteld dat ik de eerste week niks ontvang en de week er na van 2 weken.. En daarna pas per week.. Ik had dus de eerste betaling van 2 weken ontvangen moeten hebben.. Dus zou het het meest logische zijn als ik vandaag van beide weken ontvangen zou hebben, en anders pas volgende week en dan van beide weken?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tempo-team, uitbetaling? Empty Re: Tempo-team, uitbetaling?

Bericht  Nora di 20 sep 2011 - 10:43

Anders gewoon even bellen om het te vragen? Het lijkt me ook vrij snel als ze nu al het geld van zaterdag verwerkt hebben.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tempo-team, uitbetaling? Empty Re: Tempo-team, uitbetaling?

Bericht  TukTuk di 20 sep 2011 - 10:51

Nora schreef:Anders gewoon even bellen om het te vragen? Het lijkt me ook vrij snel als ze nu al het geld van zaterdag verwerkt hebben.

Ja maar als ik hier het antwoord kon vinden dan is dat een goedkopere oplossing.. Moet namelijk vanuit België bellen en dat is vrij prijzig..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tempo-team, uitbetaling? Empty Re: Tempo-team, uitbetaling?

Bericht  TukTuk di 20 sep 2011 - 20:03

Heb vanmorgen toch nog gebeld, en het is duidelijk geworden Very Happy Diegene die mij verteld had dat ik na 2 weken van 2 weken loon zou ontvangen had een foutje gemaakt. Ze betalen idd een week later pas uit, maar wel per week. Dus heb nu van week 36 ontvangen, en ontvang volgende week gewoon van week 37 etc.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tempo-team, uitbetaling? Empty Re: Tempo-team, uitbetaling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum