heerlijke schoenen
+17
Lovely
Fayebella
Jeanette
silly-one
Lady4
Arwyn
Coccinelle
Linnie1985
aniet
Kaboutertje
Mamsie
Toet
Lavendel
Caroow
Ella
Rush
schuddebuikje
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: heerlijke schoenen
Voor mijn bijbaan waar ik veel moest lopen, droeg ik meestal Allstars, met een zooltje erin voor de steun. Verder heb ik sneakers van Nike die ook heel lekker lopen.
Gelukkig heb ik nu een baan waarin ik veel mag zitten, zodat ik mijn mooie hakken regelmatig kan dragen
Gelukkig heb ik nu een baan waarin ik veel mag zitten, zodat ik mijn mooie hakken regelmatig kan dragen
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Arwyn schreef:Mamsie schreef:Arwyn schreef:Ik vind ze nog steeds leuk, alleen een beetje jammer van de prijs..
Ben donderdag vrij, misschien dan toch maar even kijken! Zijn dan in mijn maat in het zwart vast al op
Ja kunt ze ook online bestellen. Het zijn wel laarzen waar je echt heel lang mee kan doen als je ze goed onderhoudt.
plus 2 jaar garantie.
Daar zijn ze al uitverkocht
Hmmz, morgen ook werken, dus nou kan ik pas vrijdag heen.. Ga er maar niet vanuit dat ze ze dan nog hebben!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Vandaag op mijn werk weer even aan gehad. Echt net of je kussentjes aan je voeten hebt zitten. Nog even geduld voor mijn salaris erbij is... Ik koop ze meer voor mijn werk. Het zijn dan wel heren schoenen, maar ach mannen op mijn werk lopen ook op dames schoenen en andersom!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Oei, heb de laarzen van de ANWB gepast en ze zijn wel echt heeeeerlijk warm!
Maar eens zien hoeveel loon ik krijg deze maand..
Maar eens zien hoeveel loon ik krijg deze maand..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb leren schoenen van Dr.Adams en die zitten heel lekker! Ik ga dus ook zeker dit najaar leren laarsjes kopen van Dr.Adams
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Mamsie schreef:Mijn nieuwe winterboots! loopt echt heerlijk.
Ik heb zulke (maar dan van een ander merk en helaas ietwat duurder...) maar die heb ik altijd aan tijdens het hond uitlaten in het bos en op het strand, dan zijn dus echt modderige outdoorlaarzen bij mij. Vind het dan zo gek om ze nu ineens overal in de winkels te zien staan en mensen er 'gewoon' op te zien lopen... moet er echt even aan wennen!
maar ze zitten id heerlijk! kan er na mijn werk echt blij van worden als ik die weer aan mag om met de hond te gaan lopen
ik zoek ook nog laarzen, of warme schoenen waar ik met gemak de hele dag op kan werken zonder pijn in mijn benen. Ben niet echte een Uggs fan (ik vind mijzelf daar iets te 'kakkerig' voor, heb liever iets klassiekers...) dus als iemand tips heeft...
punkie?
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Hier de laarzen vandaag binnengekregen. Dit worden ook mijn wandel/buiten/winterlaarzen, ze zijn lekker warm en zitten heerlijk!
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Coccinelle schreef:Hier de laarzen vandaag binnengekregen. Dit worden ook mijn wandel/buiten/winterlaarzen, ze zijn lekker warm en zitten heerlijk!
Idd ik loop er ook niet zo mee hoor. Maar lekker naar het bos en straks met de sneeuw!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik heb bjorn borg laarzen die heerlijk lopen. Deze zijn het ongeveer:
En heb nu net nieuwe schoenen bij de Dolcis gehaald, die heb ik een keer aangehad en die lopen volgens mij ook wel lekker:
Aleen die veter gaat telkens los, dus dat is best irritant.
En heb nu net nieuwe schoenen bij de Dolcis gehaald, die heb ik een keer aangehad en die lopen volgens mij ook wel lekker:
Aleen die veter gaat telkens los, dus dat is best irritant.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik zweer al een paar jaar bij Red Wings laarzen. Ze zitten heerlijk, zijn stevig en houden zich ook goed in de winter als het gesneeuwd heeft (heb ze wel ingespoten met van dat spul voor leren schoenen).
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Heerlijke hulp in de huishouding!
» Heerlijke bankhang films/series..
» H&M Schoenen
» Schoenen :D
» schoenen
» Heerlijke bankhang films/series..